Bekijk volle/desktop versie : Shaykh Ahmad Yassin (Rahimahullah) foto's



Pagina's : [1] 2 3

09-03-2007, 11:32












Overblijfselen van rolstoel na laffe raketaanval Israel:





Shaykh Ahmad Yassin na de raketaanval:



Janazah:


09-03-2007, 11:44


Ahmed Shaykh Yasseen en Abdul-Aziz Al-Rantisi, moge Allaah Ta'ala genade met hen zijn en moge Hij Ta'ala hun martelaarschap aanvaarden, Allahouma ameen






08-05-2007, 23:41
Allahoema Amin.

08-05-2007, 23:47
die ene foto is egt erg

09-05-2007, 00:14


Subhana Allah! Jazak Allahu khairan, zocht zijn foto's. Moge Allah hun martelaarschap aanvaarden en hen tot Ahlu al Jannah laten behoren.

Wassalaam 'alaikoem

09-05-2007, 00:20

Citaat door Ni3mah:
Subhana Allah! Jazak Allahu khairan, zocht zijn foto's. Moge Allah hun martelaarschap aanvaarden en hen tot Ahlu al Jannah laten behoren.

Wassalaam 'alaikoem


Salaam 3alaikoem wa Rahmatoullahi wa Barakatouhu,

Allahoema Amin.

Wa Ijaaki zuster.

Wassalaam.

09-05-2007, 01:40
waarom zo een foto zonder waarschuwing. ik wou net slapen gaan. nu blijft die beeld in mijn hoofd ben een beetje bang

09-05-2007, 01:51

Citaat door laila2:
waarom zo een foto zonder waarschuwing. ik wou net slapen gaan. nu blijft die beeld in mijn hoofd ben een beetje bang



Shaykh Yaseen, rahimahu Allah, kreeg die bom ook zonder waarschuwing zuster.

In plaats van dat je du'aa voor hem doet, ga je een beetje klagen dat je niet kunt slapen. Sommige broeders en zusters slapen al een halve eeuw niet door de agressie die tegen hen wordt begaan...

Subhaan Allah zuster, misschien bedoel je het niet zo maar je weet niet half hoe vies en egoistisch jouw bericht over komt maar khayr insha Allah..

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

09-05-2007, 01:54

Citaat door Khalid_El_Q:





Ik hou echt van deze man, rahimahu Allah en moge Allah Tabaaraka wa Ta'ala al het leed dat hij in deze wereld heeft mee moeten maken, compenseren met een eeuwig verblijf bij de Profeten in Jannat Al-Firdaws, ameen, ameen, ameen!

09-05-2007, 02:00

Citaat door OumDujanah:
Shaykh Yaseen, rahimahu Allah, kreeg die bom ook zonder waarschuwing zuster.

In plaats van dat je du'aa voor hem doet, ga je een beetje klagen dat je niet kunt slapen. Sommige broeders en zusters slapen al een halve eeuw niet door de agressie die tegen hen wordt begaan...

Subhaan Allah zuster, misschien bedoel je het niet zo maar je weet niet half hoe vies en egoistisch jouw bericht over komt maar khayr insha Allah..

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.




jazakie allahoe gairan voor je nette en non-agressieve reactie

09-05-2007, 02:03

Citaat door laila2:
jazakie allahoe gairan voor je nette en non-agressieve reactie



Wa khayran jazaaki, ik vond het ook erg gepast voor jouw reactie, die zoveel empathie en mededogen uitstraalde.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

09-05-2007, 02:20

Citaat door OumDujanah:
Wa khayran jazaaki, ik vond het ook erg gepast voor jouw reactie, die zoveel empathie en mededogen uitstraalde.

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.




als eerste ik schrok van die foto en dua heb ik altijd al voor hem gedaan. al sinds de nacht dat hij werd vermoord. en vele andere palestijnse broeders en zusters.ik hoef niet hier zo te gaan slijmen zodat ik een compliment van je krijg. je hoeft niet over mij te oordelen want je kent mij niet. ga jij je maar eens verdiepen in hoe een goede moslim zich hoort te gedragen want bijna altijd als ik een bericht van jou zie, komt er wel beschuldigingen en beledigingen in voor. en tegen mij is dit nu al de tweede keer dat je het doet. en de vorige keer was nog wel doordat ik je een advies had gegeven. ik ga tegen de ergste mensen hier nooit tekeer, maar jouw reactie pfffff. altijd zo hoogmoedig. bedaar een beetje en oordeel niet over mensen. ik heb een zwakke maag en als ik zo een foto teveel vind dan heb jij daar niks aan toe te voegen.
wasalamoe alaikoem

09-05-2007, 02:36



Citaat door laila2:
als eerste ik schrok van die foto en dua heb ik altijd al voor hem gedaan. al sinds de nacht dat hij werd vermoord. en vele andere palestijnse broeders en zusters.ik hoef niet hier zo te gaan slijmen zodat ik een compliment van je krijg. je hoeft niet over mij te oordelen want je kent mij niet. ga jij je maar eens verdiepen in hoe een goede moslim zich hoort te gedragen want bijna altijd als ik een bericht van jou zie, komt er wel beschuldigingen en beledigingen in voor. en tegen mij is dit nu al de tweede keer dat je het doet. en de vorige keer was nog wel doordat ik je een advies had gegeven. ik ga tegen de ergste mensen hier nooit tekeer, maar jouw reactie pfffff. altijd zo hoogmoedig. bedaar een beetje en oordeel niet over mensen. ik heb een zwakke maag en als ik zo een foto teveel vind dan heb jij daar niks aan toe te voegen.
wasalamoe alaikoem


Drie dingen: oud nieuws, niet origineel en de wereld draait niet om jou dus ssst...

Wa 'Alaykum As-Salaam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

09-05-2007, 11:27

Citaat door OumDujanah:
Drie dingen: oud nieuws, niet origineel en de wereld draait niet om jou dus ssst...

Wa 'Alaykum As-Salaam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.




zoals ik al eerder zei, ga even een boekje lezen over hoe een ware moslim zich hoort te gedragen, want je bakt er echt niks van. jij geeft zo een agressieve slechte beeld over ons mooie geloof. jammer dat er mensen als jij zijn.

09-05-2007, 11:51
Allahoe akbar, kijk die glimlach! MashAllah! La ilaha illa Allah!!!

Pagina's : [1] 2 3