Bekijk volle/desktop versie : Studie wie is er zo vriendelijk om me te helpen met mn scriptie



08-03-2007, 21:21
Dit vinden jullie vast wel leuk, dus help me


Nou kijk,
ik hou mn scriptie over de allochtone jongeren. Onderzoeksvraag: Hoe begeleid ik allochtone jongeren?(in een jongerencentrum)
Ik heb al een paar onderzoeksvragen. Ik weet alleen nog niet of ze goed genoeg zijn:

De geschiedenis van de allochtonen in Nl:
- gastarbeiders
- immigratie

Hoe groot is de vrijheid van de allochtone meiden?
- Islam
- cultuur
- toen & nu

Hoe bereik ik, via een jongerencentrum, de allochtone meiden?
- sociale controle
- Omgeving
- verschil in culturen(turken, marokkanen, etc.)

En nu kom ik niet verder!
Ik moet nog 2 onderzoeksvragen hebben voordat ik verder kan.
Dan moet ik ook nog kijken hoe ik dit allemaal in godsnaam ga onderzoeken. Het meeste kan ik wel bereiken via mijn stage(jongerencentrum)

Maar iemand nog goede ideeën?

08-03-2007, 22:02


Niemand vriendelijk genoeg hier?

08-03-2007, 22:12
In hoeverre zijn ze bereid begeleiding te accepteren? Zoiets misschien, of iets wat met hun gedrag te maken heeft tenminste? Of denk ik nou in de verkeerde richting?

08-03-2007, 22:19

Citaat door Broken_Silence:
In hoeverre zijn ze bereid begeleiding te accepteren? Zoiets misschien, of iets wat met hun gedrag te maken heeft tenminste? Of denk ik nou in de verkeerde richting?



jaa is wel de goeie richting!
Is inderdaad een goeie, in hoeverre ze bereid zijn om begeleid te worden.
Thx!

08-03-2007, 22:23


Zo zie je maar, ik dacht zelf dat 't echt helemaal verkeerd was! We helpen elkaar, haha . Geen dank hoor

08-03-2007, 22:24
hahaha ja precies.
Dacht net ook dat ik helemaal verkeerd zat met jouw opdracht!

08-03-2007, 22:39

Ach ja, proberen kan geen kwaad toch? Veel succes verder meid, en als je nog iets nodig hebt zeg je het maar, misschien bedenk ik wel iets nuttigs. Je weet maar nooit..

08-03-2007, 22:54

Citaat door Broken_Silence:

Ach ja, proberen kan geen kwaad toch? Veel succes verder meid, en als je nog iets nodig hebt zeg je het maar, misschien bedenk ik wel iets nuttigs. Je weet maar nooit..



haha is goed! Voor jou geldt hetzelde!
hartelijk dank