Bekijk volle/desktop versie : schaamteloos..



08-03-2007, 20:44
Marokkaanse jongens jullie zijn echt bezems man........alle Nederlandse moeders zijn als de dood voor jullie...ze zijn bang dat een van die marokkanen hun dochter komt inpikken en weer weggooit nadat ze compleet afgelebbert is....

08-03-2007, 20:50


Waar slaat dat nou weer op?
Ik denk dat iedere moeder bang is dat haar dichter word afgelebberd. Niet alleen nederlandse moeders.
En waarom zijn het alleen de marokkaanse jongens die dat doen? Er zijn genoeg jongens van andere culturen die dit ook doen.

En er zijn ook marokkaanse jongens die dit niet doen.

08-03-2007, 20:51

Citaat door GabriellaSolis:
Marokkaanse jongens jullie zijn echt bezems man........alle Nederlandse moeders zijn als de dood voor jullie...ze zijn bang dat een van die marokkanen hun dochter komt inpikken en weer weggooit nadat ze compleet afgelebbert is....



laatste wat een hollandse ouder(s) zal doen
Je mag r zelfs thuis neuke dus ik weet niet vanwaar jij die bla vandaan haalt

08-03-2007, 20:52
als alle marokkaanse meisjes en jongen zo goed voor ons opkwamen (bijv als er een topic werd geopend over slechte marokkaanse meisjes)
SKOEN B7ALNA

08-03-2007, 20:54



Citaat door GabriellaSolis:
als alle marokkaanse meisjes en jongen zo goed voor ons opkwamen (bijv als er een topic werd geopend over slechte marokkaanse meisjes)
SKOEN B7ALNA

Voor wie is dit berichtje bedoeld?

08-03-2007, 20:56
Voor jou taraa

08-03-2007, 20:57

Citaat door yusuf1981:
laatste wat een hollandse ouder(s) zal doen
Je mag r zelfs thuis neuke dus ik weet niet vanwaar jij die bla vandaan haalt




Dan kies je wel de goede uit ik heb het over het grootste gedeelde van de Nederlandse bevolking...

08-03-2007, 21:00

Citaat door GabriellaSolis:
Voor jou taraa

Oh sorry ben een beetje traag van begrip
Ik ben zelf nederlands, maar ik denk dat meisjes van allerlei culturen afgelebberd door jongens van verschillende culturen.

Maar goed misschien zie ik het verkeerd, maar dat is mijn mening.

08-03-2007, 21:02

Citaat door Taraa:
Oh sorry ben een beetje traag van begrip
Ik ben zelf nederlands, maar ik denk dat meisjes van allerlei culturen afgelebberd door jongens van verschillende culturen.

Maar goed misschien zie ik het verkeerd, maar dat is mijn mening.




OOh je bent Nederlands nee dat verklaart veel....

Het was niet beledigend bedoelt voor de Nederlandse meisjes..

08-03-2007, 21:05

Citaat door GabriellaSolis:
OOh je bent Nederlands nee dat verklaart veel....

Het was niet beledigend bedoelt voor de Nederlandse meisjes..

Ik voel me niet aangesproken hoor. Vind zelf ook dat sommige nederlandse meisjes afgelebberd zijn.

08-03-2007, 21:08

Citaat door Taraa:
Ik voel me niet aangesproken hoor. Vind zelf ook dat sommige nederlandse meisjes afgelebberd zijn.




Heb je een marokkaanse vriend of man?? wat is de reden dat je hier komt kijken....Of vind je het gewoon interessant

08-03-2007, 21:13

Citaat door GabriellaSolis:
Heb je een marokkaanse vriend of man?? wat is de reden dat je hier komt kijken....Of vind je het gewoon interessant


Ik vind het interessant, ik heb al 7 jaar een marokkaanse vriend en 26 mei gaan we trouwen.
Vandaar dat ik hier kom kijken

08-03-2007, 21:21


OOh oke leuk, gefeliciteerd

08-03-2007, 21:26

Citaat door GabriellaSolis:
OOh oke leuk, gefeliciteerd

Dankjewel.
Maar meen je dit echt of doe je dit meer uit beleefdheid? Mijn ervaring is namelijk dat de meeste marokkanen er nogal tegen zijn.
Ik wil je niet beledigen ofzo hoor.

08-03-2007, 21:31
Ik meen het....Het maakt niet uit waar ze vandaan komt als ze maar moslim is en als hij maar goed voor haar is en andersom...