Bekijk volle/desktop versie : **gedwongen Huwelijk**



Pagina's : [1] 2 3

08-03-2007, 17:19
Tfoe ik haat mijn leven, en vooral mijn familie.
ELVISA PASPORT dat is het enige waar ze aan denken.

En mijn ouders die me verkopen aan een BERGGEIT.
Moet ik mijn leven delen met een of andere LELIJKE JBIELLOE

Tfoe ik word al misselijk als ik eraan denk,
Toen ik tegen mijn ouders zei dat ik niet met die BERGGEIT wilde trouwen spraken ze een hele week niet met me. Daarom had ik geen keus en moest ik wel het JA woord zeggen.
Ik haat mijn leven.


Toevallig heb ik een vriend die met mij wilde trouwen. Toen ik hem dat verhaal vertelde kwam hij gelijk aanbellen bij mijn deur en vroeg hij me om mijn hand........

Maar nee mijn ouders hebben hem niet goed gekeurd.......
Ik wil MIJN VRIEND niet die LELIJKE JBIELLOE....

Ik spleeg nog liever zelfmoord dan met HEM trouwen.

08-03-2007, 17:21


Meskienna

08-03-2007, 17:24
Haal koranverzen erbij waarin staat dat je vader je niet mag huwen zonder jouw toestemming. Als ze gelovig zijn helpt het misschien wel.

08-03-2007, 17:27
Ik snap dat je je ouders niet wilt teleurstellen. . gelukkig heb ik niet zo een mama . Misschien kan je proberen met ze te praten?Vertellen hoe gelukkig je met je vriend bent..

08-03-2007, 17:27


gewoon weigeren..... we leven niet 200 jaar terug zoek iemand waar je gelukkig mee bent en bouw een leven op samen op...

08-03-2007, 17:29

Citaat door Sahib:
gewoon weigeren..... we leven niet 200 jaar terug zoek iemand waar je gelukkig mee bent en bouw een leven op samen op...


Dat is wel het makkelijkst..maar ze wilt haar ouders niet kwijt.

08-03-2007, 17:32
Jij begrijpt mijn ouders niet.
Die denken nog steeds dat we in de middeleeuwen leven.

Ze zijn echt ouderwets en willen perse dat ik met een familie lid wil trouwen.........
Ik wil ook niet weglopen anders raakt ik mijn goeie naam en familie kwijt

Wat moet ik doen?

08-03-2007, 17:34

Citaat door galtoe_ilham:
Jij begrijpt mijn ouders niet.
Die denken nog steeds dat we in de middeleeuwen leven.

Ze zijn echt ouderwets en willen perse dat ik met een familie lid wil trouwen.........
Ik wil ook niet weglopen anders raakt ik mijn goeie naam en familie kwijt

Wat moet ik doen? :traan:


Ik snap dat je je familie niet kwijt wilt maar goeie naam? Wat maakt het uit wat mensen van je denken als jij maar hoe je echt bent Ik zou toch nog 1 keer met ze proberen te praten..

08-03-2007, 17:36
nee ,maar ze wil ook niet de rest van je leven ongelukkig zijn...

gedwongen huwelijk heeft bijna geen kans van slagen, en is bovendien belachelijk..

08-03-2007, 17:38

Citaat door Sahib:
nee ,maar ze wil ook niet de rest van je leven ongelukkig zijn...

gedwongen huwelijk heeft bijna geen kans van slagen, en is bovendien belachelijk..



Weet ik, dat ouders dat hun kinderen aandoen ..

08-03-2007, 17:42

Citaat door Spicegirl:
Weet ik, dat ouders dat hun kinderen aandoen ..



gewoon niet doen, klaar...

deze generatie zal er nog veel last van hebben, maar denk dat het wel steeds minder gaat worden op den duur... is wel te hopen in ieder geval..

08-03-2007, 17:42

Citaat door Sahib:
nee ,maar ze wil ook niet de rest van je leven ongelukkig zijn...

gedwongen huwelijk heeft bijna geen kans van slagen, en is bovendien belachelijk..


Eindelijk iemand die me begrijpt

08-03-2007, 17:44



Citaat door Sahib:
gewoon niet doen, klaar...

deze generatie zal er nog veel last van hebben, maar denk dat het wel steeds minder gaat worden op den duur... is wel te hopen in ieder geval..


Ja ik weet niet echt iets van dat soort zaken af ik ken geen Marokkanen dus ook nooit meegemaakt in mijn omgeving

08-03-2007, 17:48

Citaat door Sahib:
gewoon niet doen, klaar...

deze generatie zal er nog veel last van hebben, maar denk dat het wel steeds minder gaat worden op den duur... is wel te hopen in ieder geval..


Dat is wel erg makkelijk gezegd jah.......
Ik wil niet weer die LEREN SLIPPER in mijn gezicht

08-03-2007, 17:51

Citaat door galtoe_ilham:
Dat is wel erg makkelijk gezegd jah.......
Ik wil niet weer die LEREN SLIPPER in mijn gezicht



Het zal ook niet makkelijk zijn voor je, maar op het moment dat je die slipper in je gezicht krijgt, moet je maar denken dat je dat doet omdat je niet gedwongen met een vage neef uit marokko de rest van je leven wilt doorbrengen...

Pagina's : [1] 2 3