Bekijk volle/desktop versie : Alhamdoulilah voor de islam! Lees dit!



Pagina's : [1] 2 3

08-03-2007, 13:22
Duitse broer en zus willen incest legaliseren

Uitgegeven: 21 februari 2007 11:33
Laatst gewijzigd: 21 februari 2007 11:49

HAMBURG - Een Duitse broer en zus die samen vier kinderen hebben, stappen naar de hoogste rechterlijke instantie om het verbod op incest aan te vechten. Dat berichtte de krant Bild woensdag.

Nog deze maand wil de advocaat van het paar een klacht bij het federale constitutionele hof indienen. De 30-jarige Patrick S. kreeg begin deze maand van de rechter te horen dat hij 2,5 jaar de cel in moet, zijn 22-jarige zus Susan K. wordt een jaar onder toezicht geplaatst.


De broer en zus uit de Oost-Duitse deelstaat Saksen komen uit een probleemgezin en groeiden gescheiden van elkaar op. Ze leerden elkaar in 2000 kennen en werden verliefd. Hun raadslieden noemen het verbod op incest een schending van hun fundamentele rechten en een historisch relict.

08-03-2007, 13:25



Citaat door oem_soumaya:
Duitse broer en zus willen incest legaliseren

Uitgegeven: 21 februari 2007 11:33
Laatst gewijzigd: 21 februari 2007 11:49

HAMBURG - Een Duitse broer en zus die samen vier kinderen hebben, stappen naar de hoogste rechterlijke instantie om het verbod op incest aan te vechten. Dat berichtte de krant Bild woensdag.

Nog deze maand wil de advocaat van het paar een klacht bij het federale constitutionele hof indienen. De 30-jarige Patrick S. kreeg begin deze maand van de rechter te horen dat hij 2,5 jaar de cel in moet, zijn 22-jarige zus Susan K. wordt een jaar onder toezicht geplaatst.


De broer en zus uit de Oost-Duitse deelstaat Saksen komen uit een probleemgezin en groeiden gescheiden van elkaar op. Ze leerden elkaar in 2000 kennen en werden verliefd. Hun raadslieden noemen het verbod op incest een schending van hun fundamentele rechten en een historisch relict.


Wat heeft dit met de islam te maken?

08-03-2007, 13:26
wat heeft dit met de Islam te maken?

08-03-2007, 13:26

Citaat door jantjehoed:
Wat heeft dit met de islam te maken?


dat vroeg ik mij ook af!

08-03-2007, 13:26


hahahaahahaha jantje, je hebt mn gedachten gelezen. Best creepy.

08-03-2007, 13:27

Citaat door ramona_25:
wat heeft dit met de Islam te maken?


Mijn boodschap: Alhamdoulilah voor de islam. Zonder de islam zijn de kuffar verloren, zoals te zien is.

08-03-2007, 13:28

Citaat door ramona_25:
hahahaahahaha jantje, je hebt mn gedachten gelezen. Best creepy.


Inderdaad,

08-03-2007, 13:28

Citaat door oem_soumaya:
Mijn boodschap: Alhamdoulilah voor de islam. Zonder de islam zijn de kuffar verloren, zoals te zien is.


Leg het eens uit: volgens de islam mag je maar met bepaalde mensen het huwelijksbootje intreden. Is het dit dat je bedoeld?

08-03-2007, 13:30

Citaat door oem_soumaya:
Mijn boodschap: Alhamdoulilah voor de islam. Zonder de islam zijn de kuffar verloren, zoals te zien is.


Dit komt ook bij moslims voor. Die broer en zus leerden elkaar later pas kennen, ze wisten niet dat ze familie waren en werden verliefd. Ik heb er wel begrip voor.

08-03-2007, 13:31

Citaat door jantjehoed:
Leg het eens uit: volgens de islam mag je maar met bepaalde mensen het huwelijksbootje intreden. Is het dit dat je bedoeld?


Boodschap is duidelijk. Verder getuigen jouw reacties op marokko.nl niet veel van respect, maar vooral haat en zwartmakerij tegen de islam, dus met jou ben ik 'done!

Leer eerst op niveau praten gepaard met respect en dan kunnen we kijken of een discussie haalbaar is.


Ciao jantje

08-03-2007, 13:32

Citaat door ramona_25:
Dit komt ook bij moslims voor. Die broer en zus leerden elkaar later pas kennen, ze wisten niet dat ze familie waren en werden verliefd. Ik heb er wel begrip voor.


Niet de ware praktiserende moslims waar ik het over heb. En ik heb nergens moslims gezien die incest willen legaliseren.

08-03-2007, 13:33

Citaat door oem_soumaya:
Boodschap is duidelijk. Verder getuigen jouw reacties op marokko.nl niet veel van resecpt, maar vooral haat en zwartmakerij tegen de islam, dus met jou ben ik 'done!

Leer eerst op niveau praten gepaard met respect en dan kunnen we kijken of een discussie haalbaar is.


Ciao jantje


Omdat ik een ander visie heb dan moslims heb ik geen respect voor hen die de islam wel op een goede manier praktiseren.

Ps. als je op deze site kijkt vind ik dat vooral de moslims denegrerend doen tov andersgelovigen. Ze voelen zich superieur omdat zij zogezegd de waarheid kennen. Ik heb tenminste respect voor joden, christenen, boedhisten, ...

08-03-2007, 13:34



Citaat door oem_soumaya:
Niet de ware praktiserende moslims waar ik het over heb. En ik heb nergens moslims gezien die incest willen legaliseren.


Maar zuster, je mag volgens de islam ook met je neef/nicht trouwen. Terwijl dit in dit land met moeite gaat. Het gaat erom dat de wetten van de koeffaar geen echte basis hebben.

De Volkskrant van 26 april 2002 bericht: Eenderde van de Turken en Marokkanen die een partner uit het land van herkomst haalt, trouwt met een neef of een nicht. Een onderzoek door het Universitair Medisch Centrum Utrecht eerder dat jaar wees uit dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten, hetgeen terug te voeren is op de vele huwelijken tussen familieleden.

08-03-2007, 13:35

Citaat door oem_soumaya:
Niet de ware praktiserende moslims waar ik het over heb. En ik heb nergens moslims gezien die incest willen legaliseren.


En hier gaan we weer. Jij bepaalt wie moslim is en wie niet. Ik denk dat maar 1 iemand dat kan en dat is God.

Ps. ik heb het al verschillende keren getikt. Als een moslim iets verkeerd doet is hij op dat moment plots geen moslim meer. Maar enkel de mensen die zogezegd niks verkeerd doen zijn moslims. Ik heb nieuws voor je iedereen doet wel eens iets verkeerd. Het enige dat je kan doen is dat zoveel mogelijk vermijden.

08-03-2007, 13:49

Citaat door ramona_25:
Maar zuster, je mag volgens de islam ook met je neef/nicht trouwen. Terwijl dit in dit land met moeite gaat. Het gaat erom dat de wetten van de koeffaar geen echte basis hebben.

De Volkskrant van 26 april 2002 bericht: Eenderde van de Turken en Marokkanen die een partner uit het land van herkomst haalt, trouwt met een neef of een nicht. Een onderzoek door het Universitair Medisch Centrum Utrecht eerder dat jaar wees uit dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten, hetgeen terug te voeren is op de vele huwelijken tussen familieleden.


Ik heb het over het feit dat ze incest willen legaliseren. Dat is geen voorkomend verschijnsel onder moslims.

Met je neef of nicht trouwen is geen incest. Ik kijk niet naar wat een kafier zegt, maar naar wat de islam hierover zegt. En in de islam is het halal.

Pagina's : [1] 2 3