Bekijk volle/desktop versie : 'n cadeau..



08-03-2007, 09:03
....voor je ouders en schoonouders

Het is normaal dat je als toekomstig bruidje de mensen om je heen 'n beetje verwend.. Ik weet dat bij ons in de familie het meisje cadeautjes koopt voor haar ouders, schoonouders, zussen, broers, zwagers en schoonzussen. Dit is dan net voor de bruiloft.. Maar ik zoek nu cadeautjes voor mijn ouders en schoonouders omdat ik binnenkort ga verloven inshaAllah... low budget je weet

Iemand enig idee wat ik zou kunnen kopen??

Liefs,
Moi

08-03-2007, 09:13


ohh dit wist ik niet...wanneer hoor je dat geven dan?

een paar daagjes voor de walima of...al een langere tijd ervoor?

08-03-2007, 09:27

Citaat door darbuna_wahid:
ohh dit wist ik niet...wanneer hoor je dat geven dan?

een paar daagjes voor de walima of...al een langere tijd ervoor?


Het is niet bij iedereen zo, maar bij ons in ieder geval wel.. Kijk als je voor je schoonmoeder en je moeder bijv. stof wilt kopen voor n jurk, dan moet je dit ruim van te voren doen, zodat ze 'm kunnen naaien voor je bruiloft

08-03-2007, 10:04
Misschien voor je schoonmoeder een mooie parfum geschenkset. En voor je schoonpa een leuke stropdas met een chique zakdoek ofzo.. ik zou het niet weten.. heb daar geen verstand van ..

En voor mijn moeder ook iets moois.. ik heb geen flauw idee.. ben er niet zo goed in !!

08-03-2007, 10:06



Citaat door loubiaaa:
....voor je ouders en schoonouders

Het is normaal dat je als toekomstig bruidje de mensen om je heen 'n beetje verwend.. Ik weet dat bij ons in de familie het meisje cadeautjes koopt voor haar ouders, schoonouders, zussen, broers, zwagers en schoonzussen. Dit is dan net voor de bruiloft.. Maar ik zoek nu cadeautjes voor mijn ouders en schoonouders omdat ik binnenkort ga verloven inshaAllah... low budget je weet

Iemand enig idee wat ik zou kunnen kopen??

Liefs,
Moi [/SIZE]




[SIZE="3"]TICKET NAAR MAROKKO TOE EN BOEKEN VIA ROYAL AIR MAROC BIJ VOORBAAT DANK

08-03-2007, 10:08

Citaat door royalairmaroc:
TICKET NAAR MAROKKO TOE EN BOEKEN VIA ROYAL AIR MAROC BIJ VOORBAAT DANK [/SIZE]


[SIZE="2"]Jaah dat zou wel ideaal zijn.. Maaruuh bedenk we, helaas pindakaas, nog genoeg andere onkosten hebben

Royal Air Maroc is duur

08-03-2007, 10:09

Citaat door snottebel:
Misschien voor je schoonmoeder een mooie parfum geschenkset. En voor je schoonpa een leuke stropdas met een chique zakdoek ofzo.. ik zou het niet weten.. heb daar geen verstand van ..

En voor mijn moeder ook iets moois.. ik heb geen flauw idee.. ben er niet zo goed in !!


Mamas zijn meestal gek op keukendingen, borden, glazen en al die zooi

Ik kan ook stof kopen en laten naaien en het zo als cadeau geven toch ipv alleen stof

Pff 3la stress

08-03-2007, 10:15

Citaat door loubiaaa:
Jaah dat zou wel ideaal zijn.. Maaruuh bedenk we, helaas pindakaas, nog genoeg andere onkosten hebben

Royal Air Maroc is duur [/SIZE]



KOM OP MAN DAT HEB JE ER TOCH WEL VOOR OVER VOOR JE SCHOONOUDERS LAAT DIE NEGAFFA DAN MAAR ZITTEN OF DIE ZAAL

[SIZE="3"]ROYAL AIR MAROC DUUR ????? VAN MIJ KRIJG JE KORTING

08-03-2007, 10:23

Citaat door royalairmaroc:
KOM OP MAN DAT HEB JE ER TOCH WEL VOOR OVER VOOR JE SCHOONOUDERS LAAT DIE NEGAFFA DAN MAAR ZITTEN OF DIE ZAAL

ROYAL AIR MAROC DUUR ????? VAN MIJ KRIJG JE KORTING [/SIZE]


[SIZE="2"]Tuurlijk heb ik dat voor ze over.. het zijn echt schatten van mensen l7amdoelilah..

Wie weet doen we dat ook wel.. zn pa wil wel naar marokko in de zomer.. Maar dan zou dit wel losstaan van mijn extra cadeautje hoor.. een stoere overhemd ofso

Hoeveel is een retourtje vanaf Frankrijk?

08-03-2007, 10:28

Citaat door loubiaaa:
Tuurlijk heb ik dat voor ze over.. het zijn echt schatten van mensen l7amdoelilah..

Wie weet doen we dat ook wel.. zn pa wil wel naar marokko in de zomer.. Maar dan zou dit wel losstaan van mijn extra cadeautje hoor.. [SIZE="4"]een stoere overhemd ofso [/SIZE]
Hoeveel is een retourtje vanaf Frankrijk? [/SIZE]


VAN DE MERK [SIZE="3"]ZARA OF ZOIETS



RETOURTJE FRANKRIJK DOE IK NIET DOE ALLEEN RETOURTJES VANUIT AMSTERDAM

08-03-2007, 10:31

Citaat door royalairmaroc:
VAN DE MERK ZARA OF ZOIETS [/SIZE]

RETOURTJE FRANKRIJK DOE IK NIET DOE ALLEEN RETOURTJES VANUIT AMSTERDAM


[SIZE="2"]Juist ja, of een stoere Ralph Lauren

Ewa a monsieur, mon schoonpere seken fi paris

Heb je geen connecties

08-03-2007, 10:45

Citaat door loubiaaa:
Juist ja, of een stoere Ralph Lauren

Ewa a monsieur, mon schoonpere seken fi paris

Heb je geen connecties [/SIZE]




oh schoonpere key seken fi paris

dan zou ik zeggen koop uit de [SIZE="3"]zeeman


of ik connecties heb jawel no problem ik kan je helpen mits je een leuke zusje hebt

08-03-2007, 10:49



Citaat door royalairmaroc:
oh schoonpere key seken fi paris

dan zou ik zeggen koop uit de zeeman[/SIZE]

of ik connecties heb jawel no problem ik kan je helpen mits je een leuke zusje hebt


[SIZE="2"]

Sidi maystehelsh ri Zeeman hoor

Mn zusjes zijn nog te jong, siwa ila brit tzawaj b sh'hoed o lf9ih