Bekijk volle/desktop versie : >>>"Ik Haat je!!!" 0f lieg ik tegen mezelf?<<<



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

07-03-2007, 20:43
Hall0 mensun....
Ik wil graag een verhaal beginnen
Ik heb al een stukje geschreven
Jullie m0eten zeggen wat jullie er van vinden...

Koesies B0u3wida

Ik keek om, naar de achterbank hoe het met me schatjes ging. Ze waren aan het slapen. Ik hield zoveel van ze. Toen keek ik naar me man. Ook van hem hield ik echt heel veel. Hij had me altijd geholpen in die slechte tijden. Ik dank Allah nog elke dag dat ik hem ben tegengekomen. Ik werd uit me gedachten gehaald. ‘ssst lieverd ga maar weer slapen’ . Ik zocht naar de fles in de tas. Ik had er 1 gevonden. ‘deze is van Salah’ ik legde het terug in de tas ‘hier is ie, kijk Rachid wat mama voor je heeft’ ik haalde ze speen uit zijn mond en gaf hem zijn fles, ik legde een handdoekje onder de fles zodat hij het niet hoefde vast te houden. Ik keek elke keer naar achter of het wel goed ging. Hij was weer in slaap gevallen. Ik deed de fles uit zijn mond en deed de deken over hem heen. Ik ging weer naast me man zitten. Hij was echt geconcentreerd op de weg. Ik had zelf niet door dat ik aan het staren was. Hij keek me aan en gaf me zijn mooiste glimlach. Ik deed mijn ogen dicht en dacht aan 2 jaar geleden, hoe overhoop mijn leven toen was.

2 jaar daarvoor

‘Sanae kom nu naar beneden’ ik keek nog ff in grote passpiegel in me kamer. Ik keek mezelf goedkeurend aan. Ik ben altijd onzeker over me zelf geweest. Heb mezelf nooit mooi gevonden. Waarom?, zou het niet weten. Ik had wel een mooie kledingstijl maar als het ging om mijn gezicht het was gewoon… niet mooi. Als ik me vriendinnen over hun vriendjes hoor praten lach ik gezellig mee en doe dan net als of ik echt geïnteresseerd ben, terwijl ik van binnen hartstikke jaloers was. Ik zei altijd dat ik geen behoefte had aan jongens. Maar toch, het zou wel leuk zijn. Ik hoorde me moeder weer schreeuwen: ‘Sanae NU!!’ ‘Ja ma, ik kom al’ me moeder moest werken, ze zei dat ze met de auto ging. Ik had geen zin om met de tram te gaan dus vroeg ik er mij eerst ff bij school af te zetten. Maar ik deed er te lang over en me moeder zou zo te laat op haar werk komen. ‘eindelijk, wach moest je, je kleren nog kopen ofzo’ ‘hahah ja zoiets alleen er was een hele lange rij’ me moeder gaf me speels een klap op me achterhoofd. Ik ben altijd hele goede vriendinnen met me moeder geweest. Mijn vader heeft me moeder verlaten voor een andere vrouw toen ze zwanger was. Vanaf toen stond me moeder er helemaal alleen voor. We hadden wel familie enzo, maar na mijn geboorte hadden ze allemaal hun eigen leventjes en hadden ze geen tijd voor me moeder. Toen ik groter werd en naar crèche kon gaan werkte ze hard om mij een goed leven te bieden. Ik vertel me moeder altijd alles. Ik heb er alleen nooit verteld over hoe onzeker ik me voel. Dat wil ik niet vertellen omdat ik dan weet wat ze gaat zeggen. ‘je bent hartstikke mooi waar maak jij je druk om en jongens heb je niet nodig is niet goed voor je ze zullen je alleen maar pijn doen’, heb geen zin om dat aan te horen. Op school zette ze me neer en gaf me moeder een kus en liep richting de schoolpoort. Ik was te vroeg. Ik ging alvast in de aula zitten. Ik pakte me ipod en ging luisteren. Ik was helemaal in het liedje dat ik niet door had dat er iemand voor me kwam zitten. Toen ik opkeek zag ik 2 prachtige ogen. De mooiste ogen die ik ooit heb gezien. Ze waren groen/grijs-achtig. Een stemmetje in me hoofd zei ‘oke sanae genoeg gestaard’ ik schrok op en hij keek me lachend aan ‘sorry’ ‘geeft niks meid, gebeurt wel vaker’ ielll volgens mij zijn ze ogen de enige dingen die mooi zijn, walg van mensen die zo over zich zelf praten. Weer kwam dat stomme stemmetje in me hoofd ‘heeft hij dan verkeerds gezegd, je zoekt alleen iets dat je hem slecht kan zien’ hij haalde me uit mijn gedachten. ‘zou ik wat mogen vragen?’ ‘ja tuurlijk’ ‘ik kom hier stage lopen. Kan je me vertellen waar meneer… ehmm ff kijken’ hij keek op een blaadje die hij in ze zak had ‘van de vries is’ ‘kamer 102 eerste verdieping’ ‘okey bedankt…’ Hij keek me vragend aan ‘Sanae’ ‘okey bedankt Sanae ik ben Rachid’ ‘graag gedaan Rachid’ en hij gaf me een hand en liep weg. Toen hij weg liep. Keek ik hoe hij weg liep. Ik scande hem van boven naar benden. Mooi postuur, lekker getint, leuke kledingsstijl. Imane kwam aanlopen en ging voor me zitten. ‘en dat was?’ ‘ook hallo’ ‘Haaaaaay en dat was?’ ‘jah gaat goed hmdl en met jou?’ ‘hahahah okeey sorry maar hij is best wel lekker hoor en JIJ was met hem aan het praten’ ‘heb je geen vriend’ ‘kijken mag toch wel’ ‘ja, jij mag alles, maar zodra hij naar een meisje kijkt zal je gaan flippen’ ‘oke je hebt het me duidelijk gemaakt maar toch wil ik weten wie hij is’ ‘Rachid ofzo hij komt hier stage lopen’ ‘oew gezellig’ de bel ging en we stonden op om naar les te gaan ‘wat voor les hebben we nu?’ ik keek om maar zag Imane nergens

07-03-2007, 20:45


Mooi Begin Meid...!!

Ga Gauw Verder...

08-03-2007, 17:37
1 fan maar miisgien als ik meer neerzet dat er meer fans komen

hier nog een stukje:

‘Imane?’ ‘ja sorry, ik moest ff wat zeggen tegen fatima’ ‘okeey maar waar hebben we les?’ ‘kijk aan wie je het vraagt’ . Ik zag mitchel al de trap op lopen, hij zal vast weten waar we les hebben hij is echt zo een stoetje ‘MITCHEL!!’ hij draaide zich geschrokken om. Hahaha oeps misschien was dat wat te hard. Maar ja het is toch normaal hier op school. ‘ja wat is er sanae?’ ‘Waar hebben we les en wat??’ ‘lokaal 203, we hebben informatica’ ‘okey bedankt grote vriend’ hij keek me raar aan en liep hoofdschuddend naar boven. ‘hahaha wallah billah als ik niet beter wist zou ik denken dat je uit gekkenhuis bent ontsnapt’ zei Imane lachend. ‘wie weet’ zei ik snikie. We liepen lachend de klas in ‘wat zijn jullie vrolijk zeg zo vroeg in de ochtend’ ik keek mouad lachend aan ‘dat kun je van jou niet zeggen slaap kop, ga je haren kammen a hoofd’ ‘laat me met rust’ en deed zijn pet op zijn hoofd en ging verder met zijn dutje op de tafel ’imane en ik gingen helemaal achter in zitten. Dan kan de meester niet zien waar we mee bezig zijn op de pc ‘okey mensen neem plaats en wees stil, ik weet jullie hebben elkaar veel te vertellen maar daar voor hebben we de pauze uitgevonden’ hij liep aldoor pratend de klas in ‘mouad zit normaal en doe die pet van je hoofd’ de meester ging op de iets verhoogde plek zitten. ‘okey vandaag gaan we bezig zijn met acces.. ‘voordat hij verder kon gaan met zijn verhaal kwam er een rommelige, slaperige Fehima binnen. ‘sorry ehmm tram had vetraging’ ‘jah zal wel ga maar zitten’ ze kwam achter met ons zitten. Fehima was integendeel tot mij een hartstikke mooi meisje. Ze was half Libanees en half Marokkaans. Ze was aardig, lief, zorgzaam en mijn beste vriendin. Imane ook wel maar die was een schoolvriendin, ik kon goed met haar opschieten maar was een te veel jongensgek. Daar kon ze het de hele dag over hebben dat maakte me soms ook gek maar toch hield ik van haar. Met Fehima kon ik overal mee praten ze was een goed luisterend oor voor me, ze wist alles over me. ‘zo hey, jij ziet er goed uit’ zei ik sarcastisch tegen Fehima, ik loog eigenlijk niet, want ze zag er echt goed uit. ‘ik weet, ik weet’ we begonnen te praten terwijl de meester bezig was met zijn verhaal ‘meiden achterin stilte of jullie kunnen nu vertrekken’ ‘sorry meester we zullen stil zijn, toch Fehima’ ik gaf er een por in der zei als teken dat ze ja moest zeggen, maar blijkbaar was ze weer druk bezig met imane ‘eh? Wat?’ ik keek er zogenaamd boos aan. Ik fluisterde dat ze ja moest zeggen. ‘ow ja meneer’ ‘oke goed dan kan ik verder gaan, jullie krijgen allemaal een stencil waar je een handleiding en opdrachten krijgt, mouad omdat het je niet lukt om echt wakker te blijven mag je dit ff rondbrengen’ de halve klas begon te grinniken, de rest draaide zich om en concentreerde zich op het beeldscherm voor hun. Fehima, Imane en ik waren alweer druk in gesprek. Imane vertelde dat ze met haar vriend naar Rotterdam was gegaan en daar lekker hadden gewinkeld, hij had een heel mooi gouden armbandje voor de gehaald, die ze aan ons showde. Ineens kreeg ik ook allemaal plaatjes in me hoofd dat ik met een mooie jongen ging winkelen hand in hand. Ik probeerde een gezicht te plaatsen bij die jongen, ineens zag ik rachid voor me. Ik schrok wakker. Hoezo, komt hij ineens in me gedachten, ik vind hem toch niet leuk, nee kan niet heb hem maar 1 keer gezien niet eens een echt gesprek gehad ofzo, ik ken hem niet eens. Mouad kwam langs met de stencils. ‘wejow mensen waren ver weg’ ‘hoe bedoel je?’ ‘ik heb wel 10 keer je naam zitten roepen’ ‘ow okeey sorry dan’ ‘waar was je met je gedachten’ ‘hmmm wil je wel weten he’ ‘ja koe anders zou ik het ook niet vragen’ ‘maar ik zeg het lekker niet’ ‘ewa nu ga je het niet vertellen maar dat komt nog wel I’ll Be Back’ ik lachte hem na en hij liep weg. Ik kon altijd wel goed met jongens omgaan maar met mouad was dat anders, met hem kon ik bijzonder goed om gaan. Hij was voor mij en soort van broer(wat ik altijd al gehad wou hebben) en voor hem was ik een soort van zusje. Hij was een jaar ouder dan mij. Ik deed nu mbo commerciële economie en ik was 18 en zat in de het laatste jaar. Imane keek me lachend aan en ik trok een gezicht van wat? ‘hahaha mouad heeft gelijk je was echt ver weg, dus vertel waar was je met je gedachte’ ‘je grote liefde gevonden’ grapte fehima er achter. Ze kwamen wat dichterbij zitten. ‘nee man hahaha nee gewoon zat gewoon ff te denken wat ik straks ga doen en heb geen zin om alleen thuis te zitten’ loog ik snel. ‘ik ga straks de stad in met fatima misschien dat je mee wil?’ vroeg imane. Ik trok een gezicht van weet het niet, ik mocht die fatima niet echt, ze is gewoon het roddelblad van Amsterdam, ze kent iedereen en ze weet allemaal wat ze doen of ze bezet zijn,door wie, gewoon te erg. Ik keek fehima aan ‘en wat ga jij doen?’

08-03-2007, 21:54
Niemand die geintereseert is

08-03-2007, 22:31


verder meid leuke verhaal

08-03-2007, 22:51

Citaat door Bou3wida:
Niemand die geintereseert is



ja wel hoor meisje
het is een leuk verhaal
ga maar verder
grrrrrrrrrr

10-03-2007, 22:02
Thnx meiden voor jullie reacties
hier een Vervolgjuh
Veel Lees plezier
K0essies Bou3wida

&#8216;sorry heb met farid afgesproken&#8217; farid was fehima&#8217;s vriend, mooie jongen, heb hem al een keer ontmoet en hij was ook best wel aardig. &#8216;ehmm ik ben gisteren al de stad in geweest met me moeder heb geen zin om weer te gaan dus dan zit er niks anders op om naar huis te gaan en mezelf te vermaken met de pc&#8217; &#8216;wat jij wilt&#8217; zei imane. En ze verdween achter der pc. Ik keek op het blaadje dat ik in me handen had. Okey ff kijken wat er allemaal in stond. Ik las het door, het leek allemaal wel makkelijk. Heb het al eerder gehad. Ik was druk bezig met me opdrachten toen ik een scheldende Imane hoorde. &#8216;oeff die kut-pc ook weer moet ie uitvallen, ik was net zo druk bezig&#8217; &#8216;met wat?&#8217; vroeg ik lachend. Dat had ik niet moeten vragen, want ze begon haar hele verhaal van die ow-zo-leuke-jongen op msn. Ik luisterde zogenaamd ge&#239;nteresseerd naar haar verhaal. Toen ze klaar was probeerde ze haar pc weer aan te doen. maar het lukte niet. &#8216;meeeeeester die pc doet raar!!!&#8217; &#8216;oke ik kom er aan&#8217; &#8216;hij probeerde een paar dingen maar het lukte maar niet. &#8216;wacht ik zal de ict-meester halen&#8217; &#8216;oke&#8217;. Ik was weer druk bezig met me opdrachten, toen de meester binnenkwam met een andere persoon. Ik was zo druk bezig dat ik niet door had wie het was. &#8216;oke geduld meid ik zal kijken wat er aan de hand is&#8217; ik herkende die stem ergens van maar wist niet meer van wie. Toen ik op keek bij wie die stem hoorde, schrok ik. Hij was druk bezig, toen hij klaar was stond hij op. &#8216;kijk eens, volgende keer niet meer zoveel met het scherm draaien&#8217; &#8216;hahaha oke, nog bedankt&#8217; toen merkte hij mij op &#8216;ow hey sanae, is er niks mis met jou pc?&#8217; &#8216;nopes hij doet het nog prima&#8217; &#8216;oke dan&#8217; hij gaf me een glimlach waar ik bijna van smolt. Weer dat domme stemmetje &#8216;sanae je bent gewoon verliefd om hem, hottel de bottel, tot over je oren&#8217; ik schuwde me hoofd. Dat kan niet, ik ken hem niet eens. &#8216;okey doei meiden en sanae&#8217; &#8216;doei zeiden we allemaal in een koor&#8217; we keken hem nog na totdat hij de klas uit was. Fehima begon me meteen met vragen te bekogelen &#8216;wie is hij? Van waar ken je hem? Hoe weet hij je naam?&#8217; &#8216;rustig, wejow hele aanval, nee heb hem vanochtend ontmoet in de aula&#8217; fehima&#8217;s wenkbrauwen gingen omhoog &#8216;verder..&#8217; &#8216;nou we hebben elkaars nummer uitgewisseld, hij wou een keer met me afspreken&#8217; &#8216;echt waar ben echt blij voor je&#8217; ze wist dat ik nooit een vriend heb gehad en dat ik soms wel de behoefte zou hebben aan een vriend die me zou vasthouden lieve woorden in me oor fluisteren, maar dat zat er voor mij niet in &#8216;nee, ik lieg&#8217; fehima keek me raar aan. &#8216;wat dan&#8217; &#8216;hij vroeg gewoon waar hij meneer van de vries kon vinden oew saffie&#8217; &#8216;en hoe weet hij je naam?&#8217; &#8216;hij wou me bedanken en vroeg me naam, het stelt allemaal niks voor hoor&#8217; &#8216;ow ik dacht er iets groeide tussen jullie, want toen hij je opmerkte kreeg hij wel een glimlach van oor tot oor&#8217; &#8216;ja zal wel&#8217; ik draaide me om naar de beeldscherm. Ik wou verder gaan met me werk maar het lukte niet echt. Ik dacht de hele tijd aan rachid en de woorden van fehima. Ze zal het haar zeker wel verbeelden, wie zou mij ooit leuk vinden, vooral als ze me naast imane en fehima zouden zien viel ik weg.

Het was eindelijk pauze. &#8216;eindelijk, ik dacht dat die les nooit zou aflopen&#8217; &#8216;echt he, wow hey wat kan die vrouw veel praten zeg&#8217; we kwamen aan in de aula en ploften neer in een stoel. &#8216;pff k ben moe terwijl we nog 3 uurtjes moeten&#8217; zei ik vermoeid &#8216;ja ik ben ook moe, kon gisteren echt niet slapen&#8217; &#8216;hoezo niet?&#8217; &#8216;ik en farid hebben een kleine ruzie gehad&#8217; &#8216;kleine ruzie en dan kan je niet slapen&#8217; &#8216;oke misschien was het een klein beetje groot&#8217; &#8216;waar ging het over dan&#8217; &#8216;hij praat over trouwen, maar ik ben nog jong en ik wil nog van me vrijheid genieten&#8217; &#8216;je hebt gelijk je bent pas 18 en ja als je zelf nog niet wilt gaan trouwen dan moet je hem dat duidelijk maken&#8217; &#8216;ja dat wou ik ook maar toen werd hij boos&#8217; &#8216;als hij van je houdt komt hij heus wel terug maak je niet druk&#8217; &#8216;ja, om half 4 sms&#8217;te hij me, blijkbaar kon hij ook niet slapen, toen heb ik hem terug gesms&#8217;t, later had hij me gebeld en hij vroeg of we vandaag konden afspreken om te praten&#8217; &#8216;moet je zeker doen en luister fehima doe geen dingen die jij niet wilt doen&#8217; &#8216;nee hoor schat maak je niet druk&#8217; ze keek me met een glimlach aan. &#8216;oke ik heb honger en ik wil eten&#8217; riep Imane. Pas toen voelde ik de honger die ik had. &#8216;ja ik heb ook honger, zullen we naar Appie Heijn gaan?&#8217; &#8216;kom dan&#8217; zeiden Imane en Fehima in een koor. We liepen lachend naar buiten. Imane kon het niet laten om een domme opmerking te geven. Ze keek ons zogenaamd boos aan &#8216;wat lachen jullie me nou uit?&#8217; &#8216;sorry lieve schat&#8217; &#8216;wat kan ik er nou aan doen dat ik het niet begrijp&#8217; &#8216;nee lieverd je kan er niks aan doen&#8217; zei ik door het lachen heen. Aangekomen bij de supermarkt pakte we de standaard dingen: croissantje en energiedrank. &#8216;ik heb zin in koek&#8217; ik pakte prince koekjes en deed de reclame na. &#8216;woow zoveel chocola, waar komt dit vandaan?&#8217; Imane en Fehima gingen helemaal plat. Net op dat moment liep Rachid langs. Hij liep onze kant op.

10-03-2007, 22:16
B0e3widaa djelliee!!
ga snel verder sgat egt een leuke begiin
HouFnJe

11-03-2007, 19:37
Heb een vervolgjuh getypt
mensen k wil graag meer Fans zien
anders weet ik niet 0f het wel waard is dat ik elke keer weer een vervolgje typ
koesies B0u3wida

‘hahaha wat kan jij dat goed zeg, zo kan je meteen in een reclame spotje spelen’ ik liep helemaal rood aan legde de koek weer terug en pakte de koek die ik wou hebben. ‘ewa sanae alles goed verder?’ ‘gaat goed hmdl en met jouw?’ ‘ja gaat ook goed hmdl en hoe gaat het met jullie?’ hij richtte zich naar Imane en Fehima. ‘goed hmdl’ zeiden ze allebei. ‘sorry, ik heb me niet voorgesteld, ik ben rachid ik loop stage bij jullie op school’ hij stak ze hand uit naar Imane en ze stelde zich voor. Daarna stelde Fehima zich voor, hij vond haar zeker leuk, ja duhu kijk hoe mooi ze is. Ik werd uit me gedachten gehaald toen rachid naast me kwam lopen. ‘ewa hoeveelste jaar is dit voor jou?’ me laatste jaar’ ‘oke en wat voor opleiding doen jullie?’ ik was stil ‘en?’ ‘ow heb je het tegen mij’ hij knikte ‘commerciële economie’ ‘ok leuk weet je al wat je verder gaat doen als je klaar bent’ ‘ik wil veder gaan op het hbo’ ‘goed van je, je moet zeker verder gaan, maakt niks uit wat iemand je wijs maakt’ ik glimlachte. Nadat we hadden afgerekend liepen we weer richting school. Imane kon het namelijk niet laten meer over rachid te weten te komen. Rachid en Imane waren druk in gesprek en liepen een beetje voor ons. Ik en Fehima kwamen ook in gesprek over alles en nog wat. In de aula ging we zitten . Nog steeds waren ik en Fehima aan het praten. We lachten wat en praten, toen onze ogen elkaar tegen kwamen. Hij keek me diep aan en ik voelde mezelf warm worden. Ik keek snel de andere kant op. Ik voelde dat hij me nog aanstaarde. Ik trok me er niks van aan. Hij stond op ‘sorry, meiden ik zou graag langer met jullie blijven zitten maar ik moet echt gaan, spreek jullie gauw, beslama’ ‘beslama’ zeiden we in een koor. Nadat hij weg uit beeld was, begon Imane meteen over hem te praten. ‘hij is echt lekker, hij woont gewoon alleen om mij god hij is gewoon lekker’ ‘is Imane misschien verliefd?’ ‘Ik verliefd, nee hoor heb mijn Nouffeltjuh, maar toch is hij lekker’ ‘yea gekke’

We waren eindelijk klaar. We liepen naar buiten, ieder ging zijn eigen weg. Ik liep naar de tramhalte en deed de oordopjes in me oren. De tram kwam er al aan en ik zocht naar me OV. ‘waar is dat fucking ding?’ en liet me tas vallen er vielen wat dingen uit raapte ze snel op. Later kreeg ik pas door dat iemand me aan het helpen was. ‘zoek je dit?’ ik keek op, ‘ja dank je’ en nam me OV over. Ik stapte de tram in. Thuis aangekomen deed ik de koelkast open en keek wat er te eten was. ‘heerlijk de koelkast is lekker leeg en me maag ook’ deed me schoenen aan en jas en liep naar de turk. Haalde een broodje doner en liep weer terug naar huis. Deed me schoenen uit, deed me pyjama aan en deed de tv aan pakte een bord en begon aan me broodje. Tv was saai en deed de pc maar aan. msn was ook saai dan maar verhalen gaan lezen. Als ik helemaal in een verhaal verdiept ben gaat de deurbel. ‘oeff wie zal dat nou weer zijn?’ ik doe de deur bel , voordat ik de deur helemaal open kan doen, duwt iemand die deur en wordt ik naar achteren geduwd. ‘nichtje van me ik heb je zo gemist’ en wordt strak omhelst ‘fouad los je vermoord me’ hij duwt me van zich af en houdt me bij me schouders vast ‘wat ben je groot geworden’ ik keek hem met een scheef gezicht aan ‘zoveel groei ik heus niet in een maand hoor’ ‘jawel, hoor ik heb laats gelezen dat je…’ ‘ssssssttt bespaar me je verhaaltjes’ ik deed de deur dicht en zag hem al naar de koelkast lopen. Ik loop achter hem aan en leun tegen de deur aan ‘en wat zoekt fouad hier na een maand’ ‘ik was in de buurt en had niks te doen dus dacht ik kom mijn kleine nichtje opzoeken’ ‘pas als je niks te doen hebt yek, is moeilijk hé ff de telefoon oppakken me nummer intoetsen en vragen hoe het met me gaat’ ‘ehmm ja eigenlijk wel, anders zou ik het allang doen’ hij schonk een glas cola voor zich zelf in en vroeg me of ik ook wou. Ik draaide me zogenaamd om en plofte neer op de bank en legde me handen over elkaar. Fouad kwam naast me zitten. ‘ben je nu boos?’ ‘hmmm’ zei ik nors, hij legde zijn cola neer op de tafel en ging op zijn knieën voor me zitten ‘Sanae niet boos zijn, je weet dat ik ziels veel van je hou’ zei hij met een pruillip. Ik kon niet meer en begon te lachen ‘ik jou ook van jou lieverd’ en omhelsde hem. Hij deed de tv aan en legde zijn voeten op de tafel. Ik en mijn neef konden goed met elkaar opschieten, al zagen we elkaar niet vaak. We waren van klein af aan al goede vrienden, hij was net een broer van me die ik altijd al wou hebben, maar hoe ouder we werden, doe drukker we het kregen, hoe minder we elkaar zagen.

11-03-2007, 23:23
gaa verder sgatj0ee

12-03-2007, 01:56
Wauw superr meid. nieuwe fan erbij

12-03-2007, 07:07
een pracht begin..

12-03-2007, 08:26


nieuwe fan
go go go girl

12-03-2007, 19:03
Thnx sgatjuhs voor jullie reacties ik zal zo een vervolg plaatsen

12-03-2007, 23:08
gaa verder kw8 en w8..
mrge wil een gr0te stuk ziien B0e3wida djelliee

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8