Bekijk volle/desktop versie : Marokko Islamitische Staat?????

18-07-2002, 09:01
ASALAMU 3ALAYKUM WA RA7MATU LAHI WA BARAKATUHU.

AMA BA3D:

beste zusters en broeders:

ik zou graag jullie mening willen weten over de volgende stelling:

"Marokko is geen islamitisch (praktiserend) land, het liefst zou ik willen dat Marokko een islamitisch land word, dat er volgens de islamitische wet wordt geregeert, dat de mensen moeten worden berecht volgens de islamitische wet en dat iedereen zich aan de islamitische wet moet houden".

LET OP: DIT IS NIET MIJN MENING, ik ben bezig met een onderzoek Islam & Marokko en zou graag willen weten hoe jullie hier in dit forum erover denken. Of je nou oorspronklijk uit Marokko komt of niet, graag zie ik jullie reacties tegemoet.

WA SALAMU 3ALAYKUM WA RA7MATU LAHI WA BARAKATUHU.

18-07-2002, 14:27

salaam ,

ik vind dat die mening (van wie hij ook komt) intressant
want om het eerlijk te zeggen had ik daar nooit niet echt
aan gedacht, maar ik vind dat ons land marocco niet echt
een moslim land is , je hebt rabat, agadir etc,....

mohim ik weet ni echt wat ik daarover kan zeggen. wat kan je doen?
ik zou het echt ni weten.

maar ik vind het allesinds wel een betere land dan bv irak
want in irak hebben vrouwen geen mening geen recht op nix!
en da vind ik erg!!
zie behda in ons land heeft de vrouw rechten gekregen da vind ik
echt goed.
semhili dat ik niet kan antwoorden op je vragen ik hoop dat je
vlug een antwoord op je vraag weet

beslama en thallay

18-07-2002, 15:05
Ik vind marokko goed zo! In de grote steden zijn ze meer westerns, je ziet weinig vrouwen in een hoofddoek. BIjna alleen de eerste generatie loopt nog in eenhoofddoek.

Maar als je de dorpen meer bestudeert, dan zijn ze nog streng moslim. Dat kom ik wel vaker tegen. Vrouwen die nauwelijks contact hebben met de mannen.

I love my country!

18-07-2002, 16:04
marokko moet zich houden aan de regels van allah swt en niet alleen denken aan geld en garish,,, nee allah swt is belangrijk wat neem je mee in je graf je geloof en verder niets..... ffffffffffft echt maroko dwaalt af zeg niet normaal maar ik denk zelf dat het ons schuld is want wij komen met moderne kleding en die dure huur wagens.. dus denken hen tja wij willen ook zo net als hen zijn..

oem rabi3ah

18-07-2002, 16:07

ahha die mominatje mashaaaaaallah

he lieffie hier komt een smakkerd naar je toe, vang em op!!!!!!!!

SMAK!

hahahha

je zuster fi dien.

19-07-2002, 11:39
salaam oe alaikom wr wb,

mostaf broeder, ik ben het helemaal met je eens. ze behandelen de koning als een god (stagfierollah, maar het is nou eenmaal zo) wie de bruiloft heeft gezien, weet wat ik bedoel, zoooo overdreven, mannen en vrouwen die samen gek doen (wat dansen moet voorstellen) ontzettend weinig vrouwen met hijab, vrouwen in minirokjes om gek van te worden!
is dat wat mensen islamitisch noemen?? nou dan schaam ik me om mezelf moslima te noemen. kijk eens naar de nieuwe marokkaanse dames mode, het word steeds gekker en vooral bloter... en mensen die dat ontwerpen noemen zich moslim, bah!

salaam oe alaikom wa rahamatoelahi wa barakatoe

19-07-2002, 14:29
ASALAMU 3ALAYKUM WA RA7MATU LAHI WA BARAKATUHU:

AMA BA3D:

beste broeders en zusters,

ik begrijp wel dat de een zegt dat hij/zij het zo wel goed vindt (hoe het eraan toe gaat in Marokko), de een loopt bijna halfnaakt over straat, terwijl de ander hijab (op de correcte manier) draagt. Ieder moet maar zelf weten hoe die doet of waarin die gelooft.

Any way, ik ben het met broeder mustafa en met zuster moslima eens. Als ik naar Marokkaanse tv kijk, dan zie je dat geen een vrouw (die iets presenteert) islamitische gekleed is (misschien 1, maarja die heb ik nog niet gezien). Verder hebben ze het volgens mij nooit over islamitische onderwerpen, wel over veel muziek en dans en al die andere vormen van djahiliya.

Verder.... er is ongelooflijk veel corruptie en dat soort dingen in Marokko. Wie geld heeft, heeft macht/ goed onderwijs/ "eerlijke" behandeling in het ziekenhuis/ connecties etc....

De profeet (PBUH) heeft ons gezegd dat het beste huis, is het huis waar een weeskind heel goed wordt behandeld. En het slechtste huis is het huis waar een weeskind heel slecht wordt behandeld.
Ik heb in Marokko gezien (op tv) en gehoord (van mensen daar) dat soms een werkster (jong, arm weesmeisje) heel slecht wordt behandeld en geslagen en beledigd wordt, omdat ze iets verkeerd deed. Is dit normaal????? Is dit menselijk???? Is dit Islamitisch??? NEE, maar het komt HEEL VEEL VOOR!!!

Verder....... de koning moet op zijn hand worden gekust, en men moet voor hem buigen, anders als een Marokaan dat niet doet (buitenlanders niet, want dat zou een slechte reputatie geven) dan hangt die Marokaan zeker een paar dagen cel boven het hoofd. (wegens openlijk beledigen van de koning). Is dit Islamitisch????? Nogmaals het antwoord is: NEE, WANT ALLEEN VOOR ALLAH MOETEN WE BUIGEN!!! (dit zie je ook in de film "Ar-Rissala" wanneer de groep moslims naar de christelijke koning gaat om te vragen of ze in zijn mogen blijven voor een tijd. Iedereen (de christelijken) boog voor de koning toen deze binnenkwam in de zaal, behalve de moslims. En toen ze werd gevraagd waarom ze niet voor de koning bogen, vertelden de moslims: "WIJ BUIGEN ALLEEN VOOR ALLAH". )

Mijn mening over dit onderwerp is: Ik vind dat Marokanen in Marokko de Koran en de hadith eens goed moeten doorlezen en wanneer ze dat hebben gelezen en BEGREPEN, zich er ook naar gedragen. Dan zul je zien : corruptie zal verdwijnen/ armoede zal minder worden/ mensen zullen veel meer MENS worden etc.....

Kijk in Iran, Irak, Saudi-Arabië, Afghanistan en een paar andere landen past men ZOGENAAMD "de islamitische wet" toe. Hoe kan het dan denk ik, dat in bijv. Saudi en Afghanistan een vrouw geen auto mag rijden, waarom HEEFT een vrouw in bovenstaande (EN VERGIS JE NIET OOK IN ALLE ANDERE "islamitische landen&quot BIJNA GEEN RECHTEN?? Bijv. een weduwe of gescheiden vrouw in deze ZOGENAAMDE "ISLAMITISCHE" landen word met slechte ogen bekeken, terwijl er naar de man op een hele normale manier wordt gekeken. EN DIT MENSEN, TERWIJL VOLGENS DE ISLAM MAN EN VROUW GELIJKE RECHTEN HEBBEN EN GELIJK BEHANDELD MOETEN WORDEN. EN MEN MOET ZIJN BROEDER/ZUSTER IN BESCHERMING NEMEN ALS DIE ERGENS ALLEEN VOOR STAAT , EN NIET UITLACHEN EN BELEDIGEN!!!!

En kijk naar de Palestijnen, onze broeders en zusters (moge Allah ze helpen en beschermen tegen de JODEN + ONGELOVIGEN) . Hoeveel Joden zijn er??? En hoeveel moslims zijn er????? ER ZIJN 1 MILJARD MOSLIMS (MA SHA ALLAH) EN ER ZIJN EEN PAAR MILJOEN JODEN!!!!!
EN WIE IS (ALS JE NU KIJKT) HET MACHTIGST EN STERKST (MATERIALISTISCH GEZIEN )????

En dan erger ik me kapot aan de "islamitische"staatshoofden (die bij elkaar gaan zitten, lange reizen maken in bussiness class en verblijf in 5x hotels en luxe eten) aan de ene kant zeggen ze dat ze tegen Israël en Amerika (politiek) zijn, terwijl ze even later (als ze niet meer in de schijnwerpers staan) gehoorzaam zijn aan de Joden en Amerikanen en hun broeders en zusters in Palestina verraden!!!!

VOLGENS MIJ BESTAAT ER GEEN ENKEL ISLAMITISCH LAND IN DE HELE WERELD!!!!!

MOGE ALLAH IEDEREEN OP HET JUISTE PAD NAAR HET PARADIJS LEIDEN EN MOGE ALLAH ALLE MOSLIMS BEHOEDEN EN BESCHERMEN TEGEN HET KWADE EN DEGENEN DIE DWALEN EN KWAAD DOEN!!
AMIEN YA RAB AL-'ALAMIEN!!

19-07-2002, 21:44

Citaat:
Origineel gepost door No_Doubt
ASALAMU 3ALAYKUM WA RA7MATU LAHI WA BARAKATUHU:

AMA BA3D:

beste broeders en zusters,

ik begrijp wel dat de een zegt dat hij/zij het zo wel goed vindt (hoe het eraan toe gaat in Marokko), de een loopt bijna halfnaakt over straat, terwijl de ander hijab (op de correcte manier) draagt. Ieder moet maar zelf weten hoe die doet of waarin die gelooft.

Any way, ik ben het met broeder mustafa en met zuster moslima eens. Als ik naar Marokkaanse tv kijk, dan zie je dat geen een vrouw (die iets presenteert) islamitische gekleed is (misschien 1, maarja die heb ik nog niet gezien). Verder hebben ze het volgens mij nooit over islamitische onderwerpen, wel over veel muziek en dans en al die andere vormen van djahiliya.

Verder.... er is ongelooflijk veel corruptie en dat soort dingen in Marokko. Wie geld heeft, heeft macht/ goed onderwijs/ "eerlijke" behandeling in het ziekenhuis/ connecties etc....

De profeet (PBUH) heeft ons gezegd dat het beste huis, is het huis waar een weeskind heel goed wordt behandeld. En het slechtste huis is het huis waar een weeskind heel slecht wordt behandeld.
Ik heb in Marokko gezien (op tv) en gehoord (van mensen daar) dat soms een werkster (jong, arm weesmeisje) heel slecht wordt behandeld en geslagen en beledigd wordt, omdat ze iets verkeerd deed. Is dit normaal????? Is dit menselijk???? Is dit Islamitisch??? NEE, maar het komt HEEL VEEL VOOR!!!

Verder....... de koning moet op zijn hand worden gekust, en men moet voor hem buigen, anders als een Marokaan dat niet doet (buitenlanders niet, want dat zou een slechte reputatie geven) dan hangt die Marokaan zeker een paar dagen cel boven het hoofd. (wegens openlijk beledigen van de koning). Is dit Islamitisch????? Nogmaals het antwoord is: NEE, WANT ALLEEN VOOR ALLAH MOETEN WE BUIGEN!!! (dit zie je ook in de film "Ar-Rissala" wanneer de groep moslims naar de christelijke koning gaat om te vragen of ze in zijn mogen blijven voor een tijd. Iedereen (de christelijken) boog voor de koning toen deze binnenkwam in de zaal, behalve de moslims. En toen ze werd gevraagd waarom ze niet voor de koning bogen, vertelden de moslims: "WIJ BUIGEN ALLEEN VOOR ALLAH". )

Mijn mening over dit onderwerp is: Ik vind dat Marokanen in Marokko de Koran en de hadith eens goed moeten doorlezen en wanneer ze dat hebben gelezen en BEGREPEN, zich er ook naar gedragen. Dan zul je zien : corruptie zal verdwijnen/ armoede zal minder worden/ mensen zullen veel meer MENS worden etc.....

Kijk in Iran, Irak, Saudi-Arabië, Afghanistan en een paar andere landen past men ZOGENAAMD "de islamitische wet" toe. Hoe kan het dan denk ik, dat in bijv. Saudi en Afghanistan een vrouw geen auto mag rijden, waarom HEEFT een vrouw in bovenstaande (EN VERGIS JE NIET OOK IN ALLE ANDERE "islamitische landen&quot BIJNA GEEN RECHTEN?? Bijv. een weduwe of gescheiden vrouw in deze ZOGENAAMDE "ISLAMITISCHE" landen word met slechte ogen bekeken, terwijl er naar de man op een hele normale manier wordt gekeken. EN DIT MENSEN, TERWIJL VOLGENS DE ISLAM MAN EN VROUW GELIJKE RECHTEN HEBBEN EN GELIJK BEHANDELD MOETEN WORDEN. EN MEN MOET ZIJN BROEDER/ZUSTER IN BESCHERMING NEMEN ALS DIE ERGENS ALLEEN VOOR STAAT , EN NIET UITLACHEN EN BELEDIGEN!!!!

En kijk naar de Palestijnen, onze broeders en zusters (moge Allah ze helpen en beschermen tegen de JODEN + ONGELOVIGEN) . Hoeveel Joden zijn er??? En hoeveel moslims zijn er????? ER ZIJN 1 MILJARD MOSLIMS (MA SHA ALLAH) EN ER ZIJN EEN PAAR MILJOEN JODEN!!!!!
EN WIE IS (ALS JE NU KIJKT) HET MACHTIGST EN STERKST (MATERIALISTISCH GEZIEN )????

En dan erger ik me kapot aan de "islamitische"staatshoofden (die bij elkaar gaan zitten, lange reizen maken in bussiness class en verblijf in 5x hotels en luxe eten) aan de ene kant zeggen ze dat ze tegen Israël en Amerika (politiek) zijn, terwijl ze even later (als ze niet meer in de schijnwerpers staan) gehoorzaam zijn aan de Joden en Amerikanen en hun broeders en zusters in Palestina verraden!!!!

VOLGENS MIJ BESTAAT ER GEEN ENKEL ISLAMITISCH LAND IN DE HELE WERELD!!!!!

MOGE ALLAH IEDEREEN OP HET JUISTE PAD NAAR HET PARADIJS LEIDEN EN MOGE ALLAH ALLE MOSLIMS BEHOEDEN EN BESCHERMEN TEGEN HET KWADE EN DEGENEN DIE DWALEN EN KWAAD DOEN!!
AMIEN YA RAB AL-'ALAMIEN!!

salaam

goed gezegd zo moet het !!

20-07-2002, 13:12
sallaam alaykoem,

Wat hier allemaal gezegd wordt over marokko is 100% waar.
De marokaanse regering wilt zoals de europeanen gaan leven om er toch bij te horen. De profeet zei: "wie zich gedraagd zoals een andere volk behoort bij hen ,dus een ongelovige"

De meeste oudere generatie in Marokko houd zich nog goed vast aan de Islam. Maar de jongere generatie vegen hun voeten eraan.

De Marokkaanse regering vindt dat normaal dat een man met een vriendin gaat winkelen en dat er meisjes half naakt bij rondlopen.

Marokko staat bekend over heel de wereld als hashsmokkelaars wat normaal harraam is.

De koning zegt dat het niet mag vervoiert worden naar buitenland maar in ketama mogen de mensen het wel planten. Wat normaal haraam is.

Onze Imam heeft pas gezegd in belgië hebben we alleen last van ongelovige maar in Marokko zullen we last van ongelovige en hongersnood hebben omdat de Islam daar niet echt wordt toegepast.

Moge Alah alls moslims leiden op het rechte pad.

20-07-2002, 15:41

AMA BA3D:

beste zusters en broeders,

we hebben allemaal kunnen lezen wat sommigen van ons over Marokko denken. maar nu is mijn vraag: "WAT KUNNEN WIJ ER AAN DOEN OM MAROKKO (het land van velen van ons) OP EEN MEER ISLAMITISCHE STAAT TE DOEN LIJKEN, LIEVER GEZEGD : WAT KUNNEN WIJ ER AAN DOEN OM MAROKKO IETS ISLAMITISCHER TE DOEN WORDEN??!!

ALLE REACTIES ZIJN WELKOM!!

EN DENK ER AAN, WIJ ZIJN DE TOEKOMST VAN ONS LAND!!

(want hoe zal Marokko wel niet zijn als geen 1 Marokaan in Marokko ECHT MOSLIM is????? denk hier maar eens over na!! ik hoop niet dat Marokko een land voor "bepaalde toeristen" gaat worden, als je weet wat ik hiermee bedoel).

ASTAGHFIRU LAH.

20-07-2002, 20:57
Salaam ou alaikoem

Dit heb ik van een ander forum.

1) Wanneer je het Marokkaanse volkslied hoort dan hoor je:

Allah, Alwatan, Almalik.

Ofwel: Allah swt, het land, de koning

In plaats van Allah swt boven alles te stellen doen deze huichelaars het omgekeerde:

ze zingen zachtjes, Allah, dan zachtjes Alwatan, en dan heel hard AL-MALIK. Hiermee maken ze de laatste belangrijker dan de eerste 2.

2) In een Islamitisch land als bijvoorbeeld Saudi-arabië wordt aan de koning een hand gegeven wanneer zij hem begroeten.
Nee in Marokko moet het natuurlijk anders en wordt de corrupte koning als een heilige gezien met als gevolg. Dat zelfs mannen die zijn opa zouden kunnen zijn, zijn hand moeten kussen en voor hem moeten buigen. Soms moeten ze zelfs zijn voeten kussen. Dit in tegenstelling tot de een van de beste der mensen die ooit hebben geleefd. Wanneer Mohammed binnen kwam en er zaten mensen. Dan wouden deze opstaan om te buigen voor hem en zo hun respect aan hem te betuigen. Waarop Mohammed tegen de mensen zei dat iedereen gelijk was en niemand voor de ander mag buigen.
Wat is de toekomst van een volk die voor anderen buiten Allah swt wil buigen?

3) Het beste papier met daarop woorden is de Koran. Niks mag beter worden behandelt dan dit heilige verheven edele schrift. Wanneer de Koran wordt gepakt dan doet men deze open en begint er in te lezen. Aangezien dit verheven schrift beter dan alle ander is mag er geen schrift beter worden behandelt dan de Koran. Maar nee de Marokkaanse koning en zijn corrupte ministers moeten het natuurlijk anders doen. Wanneer de koning een brief schrijft. En deze wordt overhandigd aan een minister, dan kust de minister eerst 3 keer de brief en daarna pas opent hij hem.

4) De koning van Marokko neemt namen van Allah swt aan. De meest verhevene en de schepper van alles heeft 99 namen. Deze 99 namen daarmee mag alleen Allah swt worden aangeroepen. Maar gezien de Marokkaanse koning zich graag 'hoog' in aanzien stelt, heeft hij namen van Allah swt overgenomen.
deze zijn: AL3ADIEM, ALGHFOOR, ARRAHIEM, ALMOBDI3, AL3ALLIE, ALMO3IEN,

Welk volk heeft zichzelf in de geschiedenis van de mensheid ooit zo vernederd door een corrupte man die het volk besteelt namen toe te schrijven die aan Allah swt behoren?

Marokko was ooit een machtig islamitisch land wiens tuinen tot in Noord-Spanje doorliepen. Onder deze misdadige leiders die de Islam verloochenen en het volk bestelen hebben we niks dan elende gezien. Marokko is zelfs tot het niveau van 'hiellen likker van het westen' gedaald. De corrupte Koning heeft de afgelopen maand 15 Al-Qadeeha leden opgepakt om het westen tevreden te stellen. Het islamitische verzet dat de enige oplossing kan zijn voor de moslims wordt, door hun eigen landen tegengewerkt. Hoe dieper kan een mens zinken?

En zo kun je dagen doorpraten over de verloochening van de Islam in Marokko.

Media:

In de corrupte staatsgecontroleerde media hersenspoelen ze de voor een groot deel analfabete mensen van Marokko. mogen we de marokaanse Media geloven dan is de corrupte koning:

1. De koning is de beste sportman op aarde.
2. De koning is de AMIER ALMOOMINIEN (gelovige-der-gelovigen)

Deze titel wordt in hoge uitzondering gegeven aan mensen die duidelijk deze titel hebben verdient. Te denken aan mensen als Ameer Almoominien Mujahid Mullah Omar en anderen. De geleerde al-kashek uit Egypte zei ooit eens over de vader van de huidige koning: Als hassan een amir-elmominien is, dan was sidna Omar een amier dalimien.

3. De koning is de beste zanger op aarde.
4. De koning is de beste Moslim op aarde.
5. De koning is de slimste onder de mensheid.

De enige televisie zender die Marokko kent is een propaganda middel van de Koning en zijn roversbende. Voor iemand met enige vorm van verstand is de propaganda lachwekkend, maar de mensen in achtergestelde gebieden in Marokko trappen er met open ogen in. Tot vervelensaantoe wordt dag in dag uit gemiddeld zo'n 3 uur van de zendtijd gereserveerd, om te laten zien hoe geweldig de koning wel niet is.

Economie:

De economie van marokko is gebaseerd op de volgende dingen:
- fosfaat (3/4 van de wereld vooraad)
- drugshandel
- valuta door imigranten in het buitenland
- in minder mate visserij, landbouw en een beetje industrie.

Mogen we de staatsgecontroleerde brainwash media geloven dan kunnen we aannemen dat de economie van Marokko te vergelijken is met die van Japan. Sterker nog een paar maanden geleden zei een Marokkaanse prof. dat de economie van Marokko die van Japan en Amerikka heeft ingehaald. en dat is allemaal te danken aan onze geweldige koning Mohammed 6!
Wat de misdadigers vergeten te vermelden is dat Marokko gebukt gaan onder een schuld van $22.5 miljard. De import is bijna 50% hoger dan de export, terwijl dat 25 jaar geleden nog maar 10% was. Het BNP van de bevolking is $1150.

Een leider is verplicht om de Wet van Allah swt te laten heersen in het land.

He (Subhaanahu wa Ta'aala) says:
{And he who does not rule by what Allaah has sent down,
it is they who are the kaafiroon (disbelievers).}
(5:44)
And He (Ta'aala) says:
it is they who are the dhaalimoon (wrongdoers).}
(5:45)
And He (Ta'aala) says:
it is they who are the faasiqoon (rebellious).}
(5:47)

Allah weet het best.
wa salaam

20-07-2002, 21:23

AMA BA3D:

we hebben allemaal kunnen lezen wat sommigen van ons over Marokko denken. maar nu is mijn vraag: "WAT KUNNEN WIJ ER AAN DOEN OM MAROKKO (het land van velen van ons) OP EEN MEER ISLAMITISCHE STAAT TE DOEN LIJKEN, LIEVER GEZEGD : WAT KUNNEN WIJ ER AAN DOEN OM MAROKKO IETS ISLAMITISCHER TE DOEN WORDEN??!!

ALLE REACTIES ZIJN WELKOM!!

EN DENK ER AAN, WIJ ZIJN DE TOEKOMST VAN ONS LAND!!

(want hoe zal Marokko wel niet zijn als geen 1 Marokaan in Marokko ECHT MOSLIM is????? denk hier maar eens over na!! ik hoop niet dat Marokko een land voor "bepaalde toeristen" gaat worden, als je weet wat ik hiermee bedoel).

ASTAGHFIRU LAH.

21-07-2002, 00:33

Citaat:
Origineel gepost door mujaahid
Salaam ou alaikoem

Dit heb ik van een ander forum.

1) Wanneer je het Marokkaanse volkslied hoort dan hoor je:

Allah, Alwatan, Almalik.

Ofwel: Allah swt, het land, de koning

In plaats van Allah swt boven alles te stellen doen deze huichelaars het omgekeerde:

ze zingen zachtjes, Allah, dan zachtjes Alwatan, en dan heel hard AL-MALIK. Hiermee maken ze de laatste belangrijker dan de eerste 2.

2) In een Islamitisch land als bijvoorbeeld Saudi-arabië wordt aan de koning een hand gegeven wanneer zij hem begroeten.
Nee in Marokko moet het natuurlijk anders en wordt de corrupte koning als een heilige gezien met als gevolg. Dat zelfs mannen die zijn opa zouden kunnen zijn, zijn hand moeten kussen en voor hem moeten buigen. Soms moeten ze zelfs zijn voeten kussen. Dit in tegenstelling tot de een van de beste der mensen die ooit hebben geleefd. Wanneer Mohammed binnen kwam en er zaten mensen. Dan wouden deze opstaan om te buigen voor hem en zo hun respect aan hem te betuigen. Waarop Mohammed tegen de mensen zei dat iedereen gelijk was en niemand voor de ander mag buigen.
Wat is de toekomst van een volk die voor anderen buiten Allah swt wil buigen?

3) Het beste papier met daarop woorden is de Koran. Niks mag beter worden behandelt dan dit heilige verheven edele schrift. Wanneer de Koran wordt gepakt dan doet men deze open en begint er in te lezen. Aangezien dit verheven schrift beter dan alle ander is mag er geen schrift beter worden behandelt dan de Koran. Maar nee de Marokkaanse koning en zijn corrupte ministers moeten het natuurlijk anders doen. Wanneer de koning een brief schrijft. En deze wordt overhandigd aan een minister, dan kust de minister eerst 3 keer de brief en daarna pas opent hij hem.

4) De koning van Marokko neemt namen van Allah swt aan. De meest verhevene en de schepper van alles heeft 99 namen. Deze 99 namen daarmee mag alleen Allah swt worden aangeroepen. Maar gezien de Marokkaanse koning zich graag 'hoog' in aanzien stelt, heeft hij namen van Allah swt overgenomen.
deze zijn: AL3ADIEM, ALGHFOOR, ARRAHIEM, ALMOBDI3, AL3ALLIE, ALMO3IEN,

Welk volk heeft zichzelf in de geschiedenis van de mensheid ooit zo vernederd door een corrupte man die het volk besteelt namen toe te schrijven die aan Allah swt behoren?

Marokko was ooit een machtig islamitisch land wiens tuinen tot in Noord-Spanje doorliepen. Onder deze misdadige leiders die de Islam verloochenen en het volk bestelen hebben we niks dan elende gezien. Marokko is zelfs tot het niveau van 'hiellen likker van het westen' gedaald. De corrupte Koning heeft de afgelopen maand 15 Al-Qadeeha leden opgepakt om het westen tevreden te stellen. Het islamitische verzet dat de enige oplossing kan zijn voor de moslims wordt, door hun eigen landen tegengewerkt. Hoe dieper kan een mens zinken?

En zo kun je dagen doorpraten over de verloochening van de Islam in Marokko.

Media:

In de corrupte staatsgecontroleerde media hersenspoelen ze de voor een groot deel analfabete mensen van Marokko. mogen we de marokaanse Media geloven dan is de corrupte koning:

1. De koning is de beste sportman op aarde.
2. De koning is de AMIER ALMOOMINIEN (gelovige-der-gelovigen)

Deze titel wordt in hoge uitzondering gegeven aan mensen die duidelijk deze titel hebben verdient. Te denken aan mensen als Ameer Almoominien Mujahid Mullah Omar en anderen. De geleerde al-kashek uit Egypte zei ooit eens over de vader van de huidige koning: Als hassan een amir-elmominien is, dan was sidna Omar een amier dalimien.

3. De koning is de beste zanger op aarde.
4. De koning is de beste Moslim op aarde.
5. De koning is de slimste onder de mensheid.

De enige televisie zender die Marokko kent is een propaganda middel van de Koning en zijn roversbende. Voor iemand met enige vorm van verstand is de propaganda lachwekkend, maar de mensen in achtergestelde gebieden in Marokko trappen er met open ogen in. Tot vervelensaantoe wordt dag in dag uit gemiddeld zo'n 3 uur van de zendtijd gereserveerd, om te laten zien hoe geweldig de koning wel niet is.

Economie:

De economie van marokko is gebaseerd op de volgende dingen:
- fosfaat (3/4 van de wereld vooraad)
- drugshandel
- valuta door imigranten in het buitenland
- in minder mate visserij, landbouw en een beetje industrie.

Mogen we de staatsgecontroleerde brainwash media geloven dan kunnen we aannemen dat de economie van Marokko te vergelijken is met die van Japan. Sterker nog een paar maanden geleden zei een Marokkaanse prof. dat de economie van Marokko die van Japan en Amerikka heeft ingehaald. en dat is allemaal te danken aan onze geweldige koning Mohammed 6!
Wat de misdadigers vergeten te vermelden is dat Marokko gebukt gaan onder een schuld van $22.5 miljard. De import is bijna 50% hoger dan de export, terwijl dat 25 jaar geleden nog maar 10% was. Het BNP van de bevolking is $1150.

Een leider is verplicht om de Wet van Allah swt te laten heersen in het land.

He (Subhaanahu wa Ta'aala) says:
it is they who are the kaafiroon (disbelievers).}
(5:44)
And He (Ta'aala) says:
it is they who are the dhaalimoon (wrongdoers).}
(5:45)
And He (Ta'aala) says:
it is they who are the faasiqoon (rebellious).}
(5:47)

Allah weet het best.
wa salaam
Sallaam,

Je zegt: Deze titel wordt in hoge uitzondering gegeven aan mensen die duidelijk deze titel hebben verdient. Te denken aan mensen als Ameer Almoominien Mujahid Mullah Omar en anderen. De geleerde al-kashek uit Egypte zei ooit eens over de vader van de huidige koning: Als hassan een amir-elmominien is, dan was sidna Omar een amier dalimien.

Ik weet niet of het dezelfde geleerde is maar een geleerde sheikh ook uit Egypte heeft een andere uitspraak gedaan aan koning Hassan. Hij zei: "Hassan2 je bent niets anders dan een kleine Farao die het volk laat buigen voor je en hen onderdrukt. Deze uitspraak werd gedaan vanuit de radio of televisiezender.

Deze Geleerde heeft veel Araboische leiders vernederd met zijn uitspraken hij heeft zelfs de leider van zijn land vernederd waarop hij een paar jaar in de gevangenis terecht kwam omdat hij de waarheid zei en Allahswoord ken en toepast. Hij is nu al een jaar of 3 als ik me niet vergist overleden. Moge allah deze mens behoeden van de hel

21-07-2002, 00:50
zoals Hassan El Banna ooit zei:"Ik heb in Europa islam gezien maar geen moslims.Hier( Arabische landen) zijn we allemaal moslims, maar er is geen islam"

ik vind dit de mooiste uitspraak van de eeuw