Bekijk volle/desktop versie : Waar zit de schoonheid van de marokkaanse vrouw ??



Pagina's : [1] 2

06-03-2007, 12:37
uit onderzoek is gebleken dat de enigste schoonheid die een marokkaanse vrouw bezit afwezig is van haar kont... met andere woorden dat marokkaanse meisjes alleen een lekkere bil hebben en het daar helaas mee ophoudt.. Ik geloof wel dat sommige ( gelukkig niet allemaal ) het IQ hebben van een gemiddelde groene appel..

Nou marokko.nl Brand maar los

06-03-2007, 12:41


tazzz niet waar

06-03-2007, 12:41
klopt.. en degene die geen kont hebben, hebben geen schoonheid

06-03-2007, 12:42

Citaat door Jeroen_1974:
uit onderzoek is gebleken dat de enigste schoonheid die een marokkaanse vrouw bezit afwezig is van haar kont... met andere woorden dat marokkaanse meisjes alleen een lekkere bil hebben en het daar helaas mee ophoudt.. Ik geloof wel dat sommige ( gelukkig niet allemaal ) het IQ hebben van een gemiddelde groene appel..

Nou marokko.nl Brand maar los



hahah jij bent gek gestoord.. leg me eens uit waar de nederlandse schoonheid zit dan???

06-03-2007, 12:49



Citaat door gebroken_hart:
hahah jij bent gek gestoord.. leg me eens uit waar de nederlandse schoonheid zit dan???



nou ik geloof zelf niet in nederlandse schoonheid... Ik geloof meer in marokkaanse schoonheid .. zo een grote lekkre marokkaanse bil pakken ... dat is waar ik in geloof .. maar nederlandse schoonheid zit em in de blonde haren en blauwe ogen ..

06-03-2007, 12:50

Citaat door TYGER:
klopt.. en degene die geen kont hebben, hebben geen schoonheid



ik voel die shit ook man wat je zegt.. Wie geen kont heeft ,heeft geen schoonheid... alle strijkplanken op de brandstapel!!

06-03-2007, 12:50

Citaat door La_Bouayach:
true



jij hebt zeker een biggie ass

06-03-2007, 12:51
Jammer dat Marokkaanse dames geen borsten hebben.

Of heel klein, of groot en hangend..

06-03-2007, 12:52

Citaat door Jeroen_1974:
nou ik geloof zelf niet in nederlandse schoonheid... Ik geloof meer in marokkaanse schoonheid .. zo een grote lekkre marokkaanse bil pakken ... dat is waar ik in geloof .. maar nederlandse schoonheid zit em in de blonde haren en blauwe ogen ..



blond haar en blauwe ogen, mooi? hahah

en je bnt een oude viezerik sorry dat ik het zeg.. mr get a live

06-03-2007, 12:52
marokkaanse schoonheid zit van binnen en niet de uiterlijk ..

respect 2 all broeers..

06-03-2007, 12:55

Citaat door Wasjeprobleem:
marokkaanse schoonheid zit van binnen en niet de uiterlijk ..

respect 2 all broeers..



dank je wel voor je respect broer! .. respect terug..

06-03-2007, 12:56

Citaat door TYGER:
Jammer dat Marokkaanse dames geen borsten hebben.

Of heel klein, of groot en hangend..


nou jonge dan moet je me ex eens zien .. Die had me 2 watermeloenen hangen man.. niet te gelofen... Maar zij was best / aardig mollig .. maar haar kont was hemels .. elke keer op z`n hondjes... dat adviseer ik jou ook broer... geniet je dubbel op van !!

06-03-2007, 12:57



Citaat door gebroken_hart:
blond haar en blauwe ogen, mooi? hahah

en je bnt een oude viezerik sorry dat ik het zeg.. mr get a live



punjaab !!

06-03-2007, 13:06

Citaat door Zina_Anissa:
Eeeh Jeroen van de woonwagen kamp heb jij zelf die onderzoek uitgevoerd in Amsterdam west ofwat ..? En het enigste bil die jij kan krijgen zijn de billen van je buurvrouw Sjonnita hade gule gule


gefeliciteerd meid .. Jij hebt de stomste reactie die ik OOIT op m.nl gelezen heb geplaatst. en geloof me ik heb er heel veel gelezen maar deze overtrefd alles. gefeliciteerd.. Jij presteert het onmogelijke..

06-03-2007, 13:10

Citaat door Jeroen_1974:
nou ik geloof zelf niet in nederlandse schoonheid... Ik geloof meer in marokkaanse schoonheid .. zo een grote lekkre marokkaanse bil pakken ... dat is waar ik in geloof .. maar nederlandse schoonheid zit em in de blonde haren en blauwe ogen ..


ik kan mischien wel snappen dat mannen blond haar mooier vinden (maar dat zou niet veel uit moeten maken.. want haren kan iedereen verfen)
maar blauwe ogen?? vind ik echt leilijk.. sorry er gaat niks boven sexy donkere ogen.

Pagina's : [1] 2