Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Voor Uitgeblust...

Pagina's : [1] 2

Harlem69
18-07-2002, 03:37

Cyberlove... Een klein ondeugend dame-tje, is het, onze Uitgeblust bij tijd en wijlen, maakt ze me wel eens ongerust dan plakt ze plaatjes, bestemd voor ouder publiek bij de grootste, en leukste knutsel rubriek daar heb ik haar leren kennen, deze lieve meid en besteedt ik sinds die dag, aan haar, veel vrije tijd ik heb gemerkt en ook gezien, dat ze vrolijk is, spontaan en weet het zeker, ze woont niet ver bij mij vandaan en ook schijnt hier vlakbij, een speciaal bankje te staan met gouden letters, heeft iemand, z´n geliefdes naam, daarop gedaan het zal toch zeker... nee niet die kleine deugniet... en wat als iemand langs loopt, wat als iemand het ziet... dan zou iedereen het komen te weten, wie haar hartje stal maar dat vindt zij wel best, zij is verliefd in elk geval zij moet dagelijks de vlinders voeren, die in haar buik zwermen en voor haar geliefde, kent ze heel veel liefdes termen met haar vriendin, bespreekt zij lief en leed zoals ze ook nog, niet zo lang geleden deed toen van haar ging, een heel erg goede man zijn leven was voorbij... dat was het dan... maar in haar geheugen leeft hij voort als goed persoon, precies zoals het hoort en ook haar vrienden, vergeet ze niet steeds een lief woord voor allen, als ze hen weer ziet en ik ben blij, dat ik haar ook mag kennen ik hoefde niet eens, aan haar te wennen in no time, heeft ze m´n hart gestolen liet ze me lachen, met al haar maffe capriolen en ik vindt het elke dag een feest als zij weer even, in de buurt is geweest maar ik waardeer het ook, al de tijd die ze me gaf en wij begonnen, bij "Just do it"... onze cyberlove... /me heeft dit gedichtje speciaal voor zijn lieve Uitgeblust gemaakt... /me hoopt dat zij het wel mooi zal vinden /me moet anders een andere maken voor haar... /me groet Uitgeblust en geeft haar lieve kusjes... XXX :D :zwaai: :D

sun_sarah_shine
18-07-2002, 11:32
JE hebt er echt je bet op gedaan he .... Hij is echt mooi !!!..:D:D bLavo..!!!!

Uitgeblust
18-07-2002, 19:15
Uitgeblust is heel blij Gaat ze nu proberen Een gedicht voor Harlem Zij moet nog wel leren Zij zit nu te zweten Weet zich heel geen raad Vraagt ze het aan Goudmeisje Je weet inmiddels hoe het gaat Ik vind het wel heel leuk van je Zegt ze tegen Harlem Met kleine woordjes En niet met haar stem Dank je wel Voor het gedicht Nu ben ik vor jou gezwicht Ga ik weer plaatjes zoeken Dat gaat mij veel beter af Want gedichtjes schrijven Is voor mij een straf ik ga nu stoppen en ga ik nu maar zeg ik dank je wel voor het gebaar doeiiiiiiii :zwaai:

EsteeLauder01
18-07-2002, 19:20
Origineel gepost door Harlem69 * Harlem69 heeft dit gedichtje speciaal voor zijn lieve Uitgeblust gemaakt... * Harlem69 hoopt dat zij het wel mooi zal vinden * Harlem69 moet anders een andere maken voor haar... * Harlem69 groet Uitgeblust en geeft haar lieve kusjes... XXX :D :zwaai: :D Dat is erg lief van Harlem69...Uitgeblust zal het zeker mooi vinden... ;)

sahira
18-07-2002, 19:27

Salaam Harlem69 Wat een leuk gedicht........goh...je hebt wel talent lijkt het! Schrijf je in voor de benjebangvoormij manifestatie inb Amsterdam a.s. 22 september...het thema heet ben je bang voor mij nav 11 sept'01...ik weet zeker dat je er iets moois van kan maken....kijk anders even op de website van hun als je eerst even wilt lezen waarover het moet gaan.....die zogenaamde essywedstrijd...Boerinneke heeft die topic geopend..... Een druk baasje ben je he....en wat een eer ik zie dat je heel wat dames verbijd met een gedicht...vroeger deed John dat, maar helaas ik heb begrepen dat hij tijdens mijn afwezigheid weg is gegaan...... :( Succes er mee....beslama....Sahira, die ooit ook een mooi gedicht heeft gekregen..... :zwaai: Ps: Uitgeblust....heb jij je al ingeschreven))... :zwaai:

Uitgeblust
18-07-2002, 19:34
Origineel gepost door sahira Salaam Harlem69 Wat een leuk gedicht........goh...je hebt wel talent lijkt het! Schrijf je in voor de benjebangvoormij manifestatie inb Amsterdam a.s. 22 september...het thema heet ben je bang voor mij nav 11 sept'01...ik weet zeker dat je er iets moois van kan maken....kijk anders even op de website van hun als je eerst even wilt lezen waarover het moet gaan.....die zogenaamde essywedstrijd...Boerinneke heeft die topic geopend..... Een druk baasje ben je he....en wat een eer ik zie dat je heel wat dames verbijd met een gedicht...vroeger deed John dat, maar helaas ik heb begrepen dat hij tijdens mijn afwezigheid weg is gegaan...... :( Succes er mee....beslama....Sahira, die ooit ook een mooi gedicht heeft gekregen..... :zwaai: Ps: Uitgeblust....heb jij je al ingeschreven))... :zwaai: /me vraagt aan Sahira waarvoor inschrijven /me begrijpt het niet /me is weer dom hihihihi /me hoop niet dat Harlem nu weer boos wordt omdat ze zichzelf weer dom vind

sahira
18-07-2002, 20:01
Origineel gepost door Uitgeblust * Uitgeblust vraagt aan Sahira waarvoor inschrijven * Uitgeblust begrijpt het niet * Uitgeblust is weer dom hihihihi * Uitgeblust hoop niet dat Harlem nu weer boos wordt omdat ze zichzelf weer dom vind Salaam uitgeblust.....kijk naar de topic van Boerinneke, daar staat het allemaal in,....ben je misschien (nep)-Blond.... :D beslama...... :zwaai:

Uitgeblust
18-07-2002, 20:05
Origineel gepost door sahira Salaam uitgeblust.....kijk naar de topic van Boerinneke, daar staat het allemaal in,....ben je misschien (nep)-Blond.... :D beslama...... :zwaai: Wa Salaam /me zegt wie weet :giechel: /me zal gaan kijken /me dankt Sahira Salaam Aleikoem

Harlem69
18-07-2002, 23:35
Origineel gepost door Estée Lauder Dat is erg lief van Harlem69...Uitgeblust zal het zeker mooi vinden... ;) /me zegt tegen Estée Lauder... dank je wel... :rolleyes: /me vraagt... wil Estée soms ook een gedichtje..... :D XXX, Liefs Alexei :hoedaf:

Harlem69
18-07-2002, 23:42
Origineel gepost door sahira Salaam Harlem69 Wat een leuk gedicht........goh...je hebt wel talent lijkt het! Schrijf je in voor de benjebangvoormij manifestatie inb Amsterdam a.s. 22 september...het thema heet ben je bang voor mij nav 11 sept'01...ik weet zeker dat je er iets moois van kan maken....kijk anders even op de website van hun als je eerst even wilt lezen waarover het moet gaan.....die zogenaamde essywedstrijd...Boerinneke heeft die topic geopend..... Een druk baasje ben je he....en wat een eer ik zie dat je heel wat dames verbijd met een gedicht...vroeger deed John dat, maar helaas ik heb begrepen dat hij tijdens mijn afwezigheid weg is gegaan...... :( Succes er mee....beslama....Sahira, die ooit ook een mooi gedicht heeft gekregen..... :zwaai: Ps: Uitgeblust....heb jij je al ingeschreven))... Heee kanjer Sahira, Jaaaaaaaa ik ben lekker bezig hier..... het is hier ook zóóóóó gezellig met al die leuke dames ( en heren ook hoor.... :p ) Ik zal die topic en die site eens wat nader bekijken... Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, het jonge trio zal wel lekker van de vakantie genieten he....... moet je ze vast overal mee naar toe nemen.... :D En extra verwennen..... met dat ijs waar je het laatst ergens over had...... C U Laterzzzzzzzzz lieverd...... beslama..... kiss Alexei

Harlem69
18-07-2002, 23:45
Origineel gepost door Uitgeblust * Uitgeblust vraagt aan Sahira waarvoor inschrijven * Uitgeblust begrijpt het niet * Uitgeblust is weer dom hihihihi * Uitgeblust hoop niet dat Harlem nu weer boos wordt omdat ze zichzelf weer dom vind /me zegt tegen Uitgeblust..... FOEI.....!!! /me geeft Uitgeblust desondanks een kusje.... X :D

sahira
19-07-2002, 00:01
Origineel gepost door Harlem69 Heee kanjer Sahira, Jaaaaaaaa ik ben lekker bezig hier..... het is hier ook zóóóóó gezellig met al die leuke dames ( en heren ook hoor.... :p ) Ik zal die topic en die site eens wat nader bekijken... Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, het jonge trio zal wel lekker van de vakantie genieten he....... moet je ze vast overal mee naar toe nemen.... :D En extra verwennen..... met dat ijs waar je het laatst ergens over had...... C U Laterzzzzzzzzz lieverd...... beslama..... kiss Alexei Salaam Alexei....fijn dat je je vermaakt hier op het Forum......ik kan het me wel voorstellen hoor dat je de dames hier leukt vind....sommige zijn echt maar dan het lezen waard...daarbij zie ik dat je ons verwend met ieder een persoonlijk gedicht... De kinderen zijn op dit moment bij hun vader..de tweeling doet vakantiewerk op het boerenland....en de jongste is in de buurt.....verwennen....nou, onze kids zijn gezegend met heel veel neefjes en nichtjes......er wordt altijd wel eentje verwend...ze komen alhamdoelilah niets te kort!! softijs......beter dan die schepijs, heb je dat onderzoek gelezen van de konsumentenbond over schepijs?? Schrik niet.....bijna alle onderzochte soorten schepijs bleek dat 90 % poep bacillen bevat......90 %!! ......eh doe mij maar softijs....die viezerikken....wassen hun handen en waarschijnlijk ook de rest niet van hun lichaam na een w.c. bezoek..... Nee...voor mij even geen schepijs meer...... :kwaad: fijne avond beslama...Sahira... :zwaai:

Harlem69
11-03-2005, 17:42

Mag ik de afzender van dat groene puntje van harte bedanken... wie het ook was... :hadj: Tja... Uitgeblust... die goede oude tijd... ik was nog niet zo lang lid toen... "Zij" was een heel fijn cybermaatje... moge "ze" rusten in vrede en Allah "haar" ziel genadig zijn... "Maar gij, o ziel in vrede! Keer tot uw Heer terug, verblijd in Allah's welbehagen. Ga daarom in onder Mijn dienaren, en ga Mijn paradijs binnen." (Qor'aan 89:27-30) XXXX :o

Temsaman_love
11-03-2005, 22:39
Cyberlove... Een klein ondeugend dame-tje, is het, onze Uitgeblust bij tijd en wijlen, maakt ze me wel eens ongerust dan plakt ze plaatjes, bestemd voor ouder publiek bij de grootste, en leukste knutsel rubriek daar heb ik haar leren kennen, deze lieve meid en besteedt ik sinds die dag, aan haar, veel vrije tijd ik heb gemerkt en ook gezien, dat ze vrolijk is, spontaan en weet het zeker, ze woont niet ver bij mij vandaan en ook schijnt hier vlakbij, een speciaal bankje te staan met gouden letters, heeft iemand, z´n geliefdes naam, daarop gedaan het zal toch zeker... nee niet die kleine deugniet... en wat als iemand langs loopt, wat als iemand het ziet... dan zou iedereen het komen te weten, wie haar hartje stal maar dat vindt zij wel best, zij is verliefd in elk geval zij moet dagelijks de vlinders voeren, die in haar buik zwermen en voor haar geliefde, kent ze heel veel liefdes termen met haar vriendin, bespreekt zij lief en leed zoals ze ook nog, niet zo lang geleden deed toen van haar ging, een heel erg goede man zijn leven was voorbij... dat was het dan... maar in haar geheugen leeft hij voort als goed persoon, precies zoals het hoort en ook haar vrienden, vergeet ze niet steeds een lief woord voor allen, als ze hen weer ziet en ik ben blij, dat ik haar ook mag kennen ik hoefde niet eens, aan haar te wennen in no time, heeft ze m´n hart gestolen liet ze me lachen, met al haar maffe capriolen en ik vindt het elke dag een feest als zij weer even, in de buurt is geweest maar ik waardeer het ook, al de tijd die ze me gaf en wij begonnen, bij "Just do it"... onze cyberlove... /me heeft dit gedichtje speciaal voor zijn lieve Uitgeblust gemaakt... /me hoopt dat zij het wel mooi zal vinden /me moet anders een andere maken voor haar... /me groet Uitgeblust en geeft haar lieve kusjes... XXX :D :zwaai: :D heel mooi!!! :maf2:

Harlem69
12-03-2005, 02:47
heel mooi!!! :maf2: Dank je... beetje gouwe ouwe... :D XXXX ;)

Pagina's : [1] 2