Bekijk volle/desktop versie : Ik was mijn handen



Pagina's : [1] 2

06-03-2007, 11:43
[nou weet ik het zeker. Ik doe het nooit meer. Ik zal nooit meer mijn hart aan een jongen geven. Ik heb een paar maanden gelden een jongen leren kennen. Ik heb een relatie gehad met hem. Daar heb ik spijt van. Wat ik wel heb gemerkt is dat jongens hun respect verliezen voor een meisje. Ze nemen wel een relatie met je en komen met het idee om om je hand te vragen maar dit zijn slechts zoethoudertjes. Dan kunnen ze even van je profiteren. Je een beetje gek maken. Vervolgens zoeken ze zich een meisje uit marokko en gaan ze met haar trouwen. Omdat je te vrij bent?? Omdat je too much of a lady bent?? Omdat ze iemand willen die ze aan kunnen. Die geen mening heeft. Die niks weet van de wereld om haar heen en slechts de keuken kent. Maar zij zal ook haar zonden hebben. Niemand is volmaakt. Maar goed. Marokkanen zijn nou eenmaal genboren acteurs. NU is het nog niet zover met mij zoals ik het hier neerzet. Maar beter stoppen en je bezig houden met nuttige halal zaken.
Inschallah zal er een echte man voor mij zijn. Iemand die opgeleid is en het begrip RESPECT ingeprint heeft en naleeft. Inschallah. Het is zo jammer dat veel jongens zo zijn. Dat er bijna geen jongens meer over zijn die serieus zijn en respect tonen. De marokkaanse samenleving is verrot. Roddels, geen respect, geen vertrouwen, altijd sneaky. Bah!]

06-03-2007, 11:45




Van fouten leer je

06-03-2007, 11:58
Heb geduld en er zal een goed mannetje jou pad kruisen inschallah

06-03-2007, 12:00
lekker voor je moest je maar geen lul zoeken voordat je ring om je vinger hebt

06-03-2007, 12:00



Citaat door baghdadi_17:
Heb geduld en er zal een goed mannetje jou pad kruisen inschallah

he koekie

06-03-2007, 12:01
1 tip: LEER van ANDERMANS fouten

06-03-2007, 12:05

Citaat door seniorita1988:
he koekie



Hee poepiee

Alles goed meisie

06-03-2007, 12:06

Citaat door shabbentayebb:
lekker voor je moest je maar geen lul zoeken voordat je ring om je vinger hebt



Ga niet doen als of jij geen fouten maakt

06-03-2007, 12:07

Citaat door baghdadi_17:

Hee poepiee

Alles goed meisie

Ja alhamdullilah en met jou?

Ik was gister daarzo bij jou..
en volgens mij zag ik je broertje Rachid
Ik wist niet zeker of hij het was of Fouad...

06-03-2007, 12:08

Citaat door baghdadi_17:
Ga niet doen als of jij geen fouten maakt


ik huil er niet om op internet

06-03-2007, 12:09

Citaat door shabbentayebb:
ik huil er niet om op internet


Geen ruzie maken,, vrede

Er is al genoeg haat (ruzie) op de wereld...

06-03-2007, 12:09

Citaat door shabbentayebb:
lekker voor je moest je maar geen lul zoeken voordat je ring om je vinger hebt

Zo....waar heb jij je vocabulaire vandaan?
Dat je geen respect toont wegt veel over jou en je manier van leven. Think about it

06-03-2007, 12:11



Citaat door seniorita1988:
Ja alhamdullilah en met jou?

Ik was gister daarzo bij jou..
en volgens mij zag ik je broertje Rachid
Ik wist niet zeker of hij het was of Fouad...



Hmdl..Volgens mij was het rachid, met zwarte leren jas tog? Want fouad kwam laat thuis

06-03-2007, 12:12

Citaat door shabbentayebb:
ik huil er niet om op internet


Ik sal maar niet op jou ingaan

06-03-2007, 12:13

Citaat door asia107:
[nou weet ik het zeker. Ik doe het nooit meer. Ik zal nooit meer mijn hart aan een jongen geven. Ik heb een paar maanden gelden een jongen leren kennen. Ik heb een relatie gehad met hem. Daar heb ik spijt van. Wat ik wel heb gemerkt is dat jongens hun respect verliezen voor een meisje. Ze nemen wel een relatie met je en komen met het idee om om je hand te vragen maar dit zijn slechts zoethoudertjes. Dan kunnen ze even van je profiteren. Je een beetje gek maken. Vervolgens zoeken ze zich een meisje uit marokko en gaan ze met haar trouwen. Omdat je te vrij bent?? Omdat je too much of a lady bent?? Omdat ze iemand willen die ze aan kunnen. Die geen mening heeft. Die niks weet van de wereld om haar heen en slechts de keuken kent. Maar zij zal ook haar zonden hebben. Niemand is volmaakt. Maar goed. Marokkanen zijn nou eenmaal genboren acteurs. NU is het nog niet zover met mij zoals ik het hier neerzet. Maar beter stoppen en je bezig houden met nuttige halal zaken.
Inschallah zal er een echte man voor mij zijn. Iemand die opgeleid is en het begrip RESPECT ingeprint heeft en naleeft. Inschallah. Het is zo jammer dat veel jongens zo zijn. Dat er bijna geen jongens meer over zijn die serieus zijn en respect tonen. De marokkaanse samenleving is verrot. Roddels, geen respect, geen vertrouwen, altijd sneaky. Bah!]


Je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren he meid

Pagina's : [1] 2