Bekijk volle/desktop versie : Teveel keus, en toch zeuren!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

06-03-2007, 10:55
Vroeger werden Marokkaanse dames uitgehuwelijkt.. (nu nog in sommige gevallen)

Maar tegenwoordig hebben de Marokkaanse dames veel keus. En nog zeuren ze als een gek.

De meeste topics gaan over meiden die willen trouwen, maar nog niet zeker met wie ze hun leven willen delen.

"Ja ik vind een jongen leuk, en wil met hem verloven, maar ik ken ook iemand anders waar ik meer voor voel"

"Ja ik ben verloofd, maar ik sms m'n ex weleens, omdat hij me meer steun geeft dan mijn verloofde"

Wat zeuren jullie? Als jullie uitgehuwelijkt worden, gaan jullie huilen, en als je keus genoeg hebt, zeur je omdat je niet kan kiezen.

06-03-2007, 10:56


Daar gaan we weer

06-03-2007, 11:03

Citaat door TYGER:
Vroeger werden Marokkaanse dames uitgehuwelijkt.. (nu nog in sommige gevallen)

Maar tegenwoordig hebben de Marokkaanse dames veel keus. En nog zeuren ze als een gek.

De meeste topics gaan over meiden die willen trouwen, maar nog niet zeker met wie ze hun leven willen delen.

"Ja ik vind een jongen leuk, en wil met hem verloven, maar ik ken ook iemand anders waar ik meer voor voel"

"Ja ik ben verloofd, maar ik sms m'n ex weleens, omdat hij me meer steun geeft dan mijn verloofde"

Wat zeuren jullie? Als jullie uitgehuwelijkt worden, gaan jullie huilen, en als je keus genoeg hebt, zeur je omdat je niet kan kiezen.



En wat wil je er tegen gaan doen??....mensen zijn nou eenmaal gemaakt om ontevreden te zijn met het leven...Als iemand liefde wilt krijgt ie het nie...en als iemand wel liefde heeft maak tie er misbruik van...Dus hoe je het wend of keerd ....het blijft een dilemma

06-03-2007, 11:04

Citaat door Siham_1987:




06-03-2007, 11:05



Citaat door Siham_1987:


Met dit poppetje wil je zeker duidelijk maken dat je op de wallen werkt.

Zo uitgeput als het maar kan.

06-03-2007, 11:06

Citaat door TYGER:
Vroeger werden Marokkaanse dames uitgehuwelijkt.. (nu nog in sommige gevallen)

Maar tegenwoordig hebben de Marokkaanse dames veel keus. En nog zeuren ze als een gek.

De meeste topics gaan over meiden die willen trouwen, maar nog niet zeker met wie ze hun leven willen delen.

"Ja ik vind een jongen leuk, en wil met hem verloven, maar ik ken ook iemand anders waar ik meer voor voel"

"Ja ik ben verloofd, maar ik sms m'n ex weleens, omdat hij me meer steun geeft dan mijn verloofde"

Wat zeuren jullie? Als jullie uitgehuwelijkt worden, gaan jullie huilen, en als je keus genoeg hebt, zeur je omdat je niet kan kiezen.

De mensen van tegenwoordig klagen te veel, ze zijn bijna nooit tevreden met wat ze hebben.
Ze willen altijd meer en meer, maar juist deze mensen die te veel verwachtingen hebben en te veel klagen zijn juist die, die zonder niks zullen eindigen.

06-03-2007, 11:08

Citaat door TYGER:
Met dit poppetje wil je zeker duidelijk maken dat je op de wallen werkt.

Zo uitgeput als het maar kan.
Met dat poppetje wil ik duidelijk maken dat ik moe word van jou verhalen

06-03-2007, 11:08

Citaat door Siham_1987:
Met dat poppetje wil ik duidelijk maken dat ik moe word van jou verhalen


Zo moe dat je niet eens kunt spellen

JOUW verhalen

06-03-2007, 11:09

Citaat door TYGER:
Vroeger werden Marokkaanse dames uitgehuwelijkt.. (nu nog in sommige gevallen)

Maar tegenwoordig hebben de Marokkaanse dames veel keus. En nog zeuren ze als een gek.

De meeste topics gaan over meiden die willen trouwen, maar nog niet zeker met wie ze hun leven willen delen.

"Ja ik vind een jongen leuk, en wil met hem verloven, maar ik ken ook iemand anders waar ik meer voor voel"

"Ja ik ben verloofd, maar ik sms m'n ex weleens, omdat hij me meer steun geeft dan mijn verloofde"

Wat zeuren jullie? Als jullie uitgehuwelijkt worden, gaan jullie huilen, en als je keus genoeg hebt, zeur je omdat je niet kan kiezen.



hahahah wollahila, het is ook nooit goed!!!

06-03-2007, 11:09

Citaat door TYGER:
Zo moe dat je niet eens kunt spellen

JOUW verhalen

06-03-2007, 11:10

Citaat door Siham_1987:


158-a ?

06-03-2007, 11:11
Wat als er van alles op je afkomt waardoor je dus gedwongen word een keuze te maken

06-03-2007, 11:12



Citaat door geschenkje:
De mensen van tegenwoordig klagen te veel, ze zijn bijna nooit tevreden met wat ze hebben.
Ze willen altijd meer en meer, maar juist deze mensen die te veel verwachtingen hebben en te veel klagen zijn juist die, die zonder niks zullen eindigen.

j ajuist dat wilde hij dus duidelijk maken

06-03-2007, 11:15

Citaat door TYGER:
158-a ?
Nederlands graag

06-03-2007, 11:18

Citaat door Sweet_Bonita:
Wat als er van alles op je afkomt waardoor je dus gedwongen word een keuze te maken



dan alsnog nee zeggen...je hebt je eigen leven in de hand...ookal dwingen ze je..willen ze je leven kapot maken....heb sbar en zeg nee...het is jou leven..je bent t waard ok voor je zelf op te komen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8