Bekijk volle/desktop versie : welke zijn de beste sportoefeningen



06-03-2007, 10:08
nu de meeste van ons aan het afvallen zijn.
wou ik vragen wat zijn de beste sportoefeningen,
die je als beginner kan doen

06-03-2007, 10:19



Citaat door lelie76:
nu de meeste van ons aan het afvallen zijn.
wou ik vragen wat zijn de beste sportoefeningen,
die je als beginner kan doen


Deze.................


http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html



06-03-2007, 10:31

Citaat door nadia2007:
Deze.................


http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html



dank je wel lieve schat, ik heb oefening 1 en 2 gedaan vooral die met de knieen zo hoog mogelijk, voelde ik het gelijk dat ik geen conditie heb

06-03-2007, 10:51

Citaat door lelie76:
dank je wel lieve schat, ik heb oefening 1 en 2 gedaan vooral die met de knieen zo hoog mogelijk, voelde ik het gelijk dat ik geen conditie heb



Blijf oefenen...komt wel goed

06-03-2007, 11:41



Citaat door nadia2007:


Blijf oefenen...komt wel goed

inshaallah die kilootjes moeten eraf voor de zomer.
ik draag ze 6 jaar met me mee ik moet naar mijn oude gewicht toe,
en een goede conditie help heeeeeeeeeel goed

06-03-2007, 11:56
Ik heb een crosstrainer gekocht, ik ben er helemaal verslaafd aan geworden. Je traint je hele lichaam...echt een aanrader. Ze zijn wel prijzig, maar je hebt ook was. Het is ook niet zo saai, want je kunt ook gewoon tv kijken....tijdens het trainen.

06-03-2007, 12:17

Citaat door isra1979:
Ik heb een crosstrainer gekocht, ik ben er helemaal verslaafd aan geworden. Je traint je hele lichaam...echt een aanrader. Ze zijn wel prijzig, maar je hebt ook was. Het is ook niet zo saai, want je kunt ook gewoon tv kijken....tijdens het trainen.

Ja klopt ik heb die ook en het is echt heeerlijk.. ik gebruik de crosstrainer meer voor mijn conditie.. het verstevigd heel je lichaam..

06-03-2007, 13:01
ik heb een stepper die ik niet gebruik, echt zonde van et geld want ik zou hem goed kunnen gebruiken