Bekijk volle/desktop versie : Je trouwt toch niet met de liefde van je leven of met diegene waar je ooh zo verliefd



05-03-2007, 19:25

Citaat door ikweethet:
Je trouwt toch niet met de liefde van je leven of met diegene waar je ooh zo verliefd op bent. Het eindigt toch met ruzie en gebroken harten en je trouwt toch met zo'n muppet!


Een vriend van mij zegt dat zeker 9 op de 10 mensen met iemand opgescheept zijn waar ze niet tevreden mee zijn omdat er iemand in het verleden was waar ze heel graag hun leven mee wilde delen en wat niet ging. Of ruzie, of de ene ouders vonden het niet goed of de andere, er is altijd wel wat



Dus als je vrouw altijd boos op je is of je man, dan weetje waarom


Hoe denken jullie erover?
.

05-03-2007, 19:30


kan waar zijn...!!

05-03-2007, 19:34

Citaat door ikweethet:
Je trouwt toch niet met de liefde van je leven of met diegene waar je ooh zo verliefd op bent. Het eindigt toch met ruzie en gebroken harten en je trouwt toch met zo'n muppet!


Een vriend van mij zegt dat zeker 9 op de 10 mensen met iemand opgescheept zijn waar ze niet tevreden mee zijn omdat er iemand in het verleden was waar ze heel graag hun leven mee wilde delen en wat niet ging. Of ruzie, of de ene ouders vonden het niet goed of de andere, er is altijd wel wat



Dus als je vrouw altijd boos op je is of je man, dan weetje waarom


Hoe denken jullie erover?
Ga toch spelen man met je zielige meningen. Als je in het verleden van iemand hebt gehouden, en tegenwoordig gelukkig bent met een ander, dan gaat die mesgot(a) van het verleden er echt niet in mengen hoor. Als ik een vriendin had, zou ik geen van mijn exen de eer geven om mijn relatie met haar kapot te maken.
Wat een gezever, zeg...

05-03-2007, 19:37
ik zou in ieder geval nooit met iemand trouwen waar ik niet van hou, dat zou ik niet kunnen

05-03-2007, 19:39



Citaat door ikweethet:
Hahaha je bevestigt direct al mijn stelling



Wees niet bang, je komt wel over haar heen, ze blijft niet voor eeuwig in je koppie ronddwarrelen!
Wees maar niet bang. Je lul blijft niet eeuwig in de hol van die neger bij de buren steken

05-03-2007, 19:46
dat zou toch vreselijk zijn?!!
ik geloof dat je maar een keer ware liefde vind... stel je eens voor dat je maar moet trouwen met de eerst volgende?! vreselijk

05-03-2007, 19:53

Citaat door ikweethet:
Ik haal hem er zsm. uit. Wanneer gaat die neger lul uit je kont? Ik zal het hem wel ff vragen:




heyyy ricardooo, wanneer wanneer mannn?


ricardo: nooit jonge, Mootjeeh heeft een lkkr kontje


Sir sir


Case closed met jou!


BYE!
Oh, MFG.... Je humor is kapotriest