Bekijk volle/desktop versie : verliefd ,alleen het kwam niet van beide kanten ...:(



Pagina's : [1] 2

05-03-2007, 19:16
Hoe wil je nog verder leven als je bent afgewezen ik wil gewoon doodgaan ik voelde zoveel voor haar maar toen zij nee het spijt me ik vind al een andere jongen leuk werd mijn hart gebroken .
Ik weet niet ik vroeg kan ik me zelf niet verbeteren maar ze reageerde boos maar jah toen stuurde ik als laatste keer een bericht naar haar.

Het leven is te hard voor mijn ik wil dood

05-03-2007, 19:23


Ahh meskien heb met je te doen....Maar je moet zo maar denken, jij kunt verder gaan met je leven en op andere dingen concentreren.
stel je voor je gevoel was onbeantwoord gebleven omdat je het lef niet hebt om je liefde te verklaren.....Geloof mij dat is pas moeilijk...

P.S: je weet maar nooit mischien wilt ze later toch met je verder... en realiseert ze dat jij een goeie jongen bent..

05-03-2007, 19:27

Citaat door Oguzhan:
Hoe wil je nog verder leven als je bent afgewezen ik wil gewoon doodgaan ik voelde zoveel voor haar maar toen zij nee het spijt me ik vind al een andere jongen leuk werd mijn hart gebroken .
Ik weet niet ik vroeg kan ik me zelf niet verbeteren maar ze reageerde boos maar jah toen stuurde ik als laatste keer een bericht naar haar.

Het leven is te hard voor mijn ik wil dood



Ik wil niet op jouw topic ingaan, maar wel op je ot; roep niemand anders aan dan Allah, dus geen rassullulah saw, maar roep Allah aan, want Allah is degene die jouw kan helpen.

05-03-2007, 19:29

Citaat door Oguzhan:
Hoe wil je nog verder leven als je bent afgewezen ik wil gewoon doodgaan ik voelde zoveel voor haar maar toen zij nee het spijt me ik vind al een andere jongen leuk werd mijn hart gebroken .
Ik weet niet ik vroeg kan ik me zelf niet verbeteren maar ze reageerde boos maar jah toen stuurde ik als laatste keer een bericht naar haar.

Het leven is te hard voor mijn ik wil dood



gecondoleerd alvast

05-03-2007, 19:31


nu weet je teminste waar je staat, het klinkt hard maar zo bedoel ik het niet. Zie het maar als een les...

Groetjes moi

05-03-2007, 19:40
Dood om dat?!

Er zijn wel ergere dingen in de wereld.
Damn wat kunnen sommige overdrijven.

05-03-2007, 21:36

Citaat door ikweethet:
Tijd heelt wonden! Ik had ook zoiets! Tenminste zij wilde met mij trouwen en ze vond me zo leuk dat ze wilde zeggen dat ze me leuk vond alleen ik zei toen tegen haar dat ik haar niet leuk vond terwijl het wel zo was!!!! Ik was gek op haar maar gewoon ik weet niet, kwam er gewoon van! Daarna was haar wereld ingestort en wilde ze niets meer met mij te maken hebben! Toen ik maanden later naar haar ging om te zeggen dat ik gek op haar ben toen zag ik die haat en wraak van haar en ze liet me alle hoeken zien . Tis allemaal over, dat is pas erg broeder, ooooh als ik denk wat ik heb laten liggen Niemand die het mij gunde, allemaal zaten ze te azen op haar, marokkanen Dan loopt zij nog achter me aan, nog zo'n mooie en lieve vrouw kan ik vergeten



Dat ze niet wil, helaas. Ze is kennelijk verliefd op een ander en gevoelens kun je niet zomaar ontsteken. Laat het gaan, probeer het te vergeten. Over paar maanden ga je denken, tssssss waar heb ik mezelf druk om gemaakt


ah je bent weer beter

05-03-2007, 21:42

Citaat door Oguzhan:
Hoe wil je nog verder leven als je bent afgewezen ik wil gewoon doodgaan ik voelde zoveel voor haar maar toen zij nee het spijt me ik vind al een andere jongen leuk werd mijn hart gebroken .
Ik weet niet ik vroeg kan ik me zelf niet verbeteren maar ze reageerde boos maar jah toen stuurde ik als laatste keer een bericht naar haar.

Het leven is te hard voor mijn ik wil dood


Als ze de Ware is, komt ze uiteindelijk weer bij jou...
Maar maak je niet druk om zulke dingen...er zijn belangrijkere dingen in het leven..
Hou je bezig met andere dingen, het komt wel goed..

05-03-2007, 21:57
Maar broeders het gaat niet zo sommige mensen voelen echt gewoon iets raars ik voel echt iets zo moois voor haar maar Somebody need love like me maar ik snap ook wel een beetje wat jullie bedoelen Allahis de enige die mensen kan helpen dus mijn ook.Ik dnak jullie toch dat jullie de moeite hebben genomen om een reactie op mijn topic te zetten

05-03-2007, 21:57

Citaat door Tawayagetsh18:
Dood om dat?!

Er zijn wel ergere dingen in de wereld.
Damn wat kunnen sommige overdrijven.


Ja indd.

05-03-2007, 21:58

Citaat door DIVA_18:
Ik wil niet op jouw topic ingaan, maar wel op je ot; roep niemand anders aan dan Allah, dus geen rassullulah saw, maar roep Allah aan, want Allah is degene die jouw kan helpen.


Jep wel vreemd smeekbedes moeten naar Allah s.w.t gericht zijn en niet naar de profeet s.a.w
Diva_12 dit is volgens mij 2e x dat je hem hierop hebt gewezen
Eens een ezel altijd een ezel

05-03-2007, 22:01

Citaat door Oguzhan:
Maar broeders het gaat niet zo sommige mensen voelen echt gewoon iets raars ik voel echt iets zo moois voor haar maar Somebody need love like me maar ik snap ook wel een beetje wat jullie bedoelen Allahis de enige die mensen kan helpen dus mijn ook.Ik dnak jullie toch dat jullie de moeite hebben genomen om een reactie op mijn topic te zetten


Laat jouw liefde voor Allah swt sterker zijn, dan dat voor een meisje die jouw liefde absoluut niet waard is.

En zoals er al eerder is vermeld, bestaan er veel ergere dingen in het leven dan dit.

Ghair insha'Allah!

05-03-2007, 22:04



Citaat door DIVA_18:
Ik wil niet op jouw topic ingaan, maar wel op je ot; roep niemand anders aan dan Allah, dus geen rassullulah saw, maar roep Allah aan, want Allah is degene die jouw kan helpen.



Inderdaad.

Tbarkellah 3liek

05-03-2007, 22:04

Citaat door zazaia:
gecondoleerd alvast



..doe niet zo gemeen!

05-03-2007, 22:06

Citaat door Oguzhan:
Hoe wil je nog verder leven als je bent afgewezen ik wil gewoon doodgaan ik voelde zoveel voor haar maar toen zij nee het spijt me ik vind al een andere jongen leuk werd mijn hart gebroken .
Ik weet niet ik vroeg kan ik me zelf niet verbeteren maar ze reageerde boos maar jah toen stuurde ik als laatste keer een bericht naar haar.

Het leven is te hard voor mijn ik wil dood



Het doet nu even pijn.
Trust me, je komt er wel overheen!
Hoe eerder je ervoor gaat, hoe sneller je eraf komt..

Wat Dood betreft, wat eerder is gezegd Dit is het ergste nog niet?
Kinderen verliezen dagelijks hun ouders & jij wilt nu dood alleen omdat je bent afgewezen?

Pagina's : [1] 2