Bekijk volle/desktop versie : zou je het doen?



17-07-2002, 23:44
hallo allemal
zou je het doen voor je huwelijk, je hebt meiden die dat doen graag wil ik weten hoe ze dat later gaan doen als ze gaan trouwen!wat gaan ze vertellen aan hun ouders?

ik hoop dat ik snel antwoord krijg!
liefs leila

17-07-2002, 23:49


ik zou het echt niet doen, zo wanhopig ben ik niet, ik wacht wel.

groetjes farah

17-07-2002, 23:50
Nou farah dat is echt verstandig van jou mar ja sommige meiden willen dan hun vriend niet kwijt raken
liefs leila

20-07-2002, 00:59
ik weet het maar hier in rotterdam ken ik heel veel meiden die het hebben gedaan om hun zogenamde geliefe niet kwijt te raken snap ie emn dat noem ik pas hopeloos! maar bedankt liefs laila

20-07-2002, 01:22


nee ik zou het niet doen en niet omdat ik bang ben voor mijn ouders maar voor allah.

20-07-2002, 02:14
Dit snap ik dus echt niet...

Als ze zo bang zijn om hun geliefde kwijt te raken en het gaan doen, dan ben je toch zielig?
Zulk soort vrouwen hebben totaal geen zelfrespect, laat staan zelfvertrouwen...

En dan nog eens trouwen? En dan lekker uithuilen zeker.. dat hun man vreemd gaat...

Ik denk dat ze eerst moeten inzien wat ze zelf waard zijn... en niet afhankelijk gaan worden van een ander..

toch? Wat vinden jullie?

20-07-2002, 12:14

Citaat:
Origineel gepost door Kamilia16
ik weet het maar hier in rotterdam ken ik heel veel meiden die het hebben gedaan om hun zogenamde geliefe niet kwijt te raken snap ie emn dat noem ik pas hopeloos! maar bedankt liefs laila
Nou sorry dat ik dit moet zeggen?

Als je dat doet om je vriend niet kwijt te raken dan ben je toch wel erg zielig hoor en dom...

Veel liefst shenya

20-07-2002, 12:22

Citaat:
Origineel gepost door angel20
ik zou het niet doen!!!!! Als je vriend echt genoeg om je geeft dan wacht hij wel totdat jullie getrouwd zijn. Zoniet dan is hij het niet waard.!!!
Precies zo denk ik er ook over..

Veel liefst Shenya

20-07-2002, 12:44

Citaat:
Origineel gepost door Kamilia16
ik weet het maar hier in rotterdam ken ik heel veel meiden die het hebben gedaan om hun zogenamde geliefe niet kwijt te raken snap ie emn dat noem ik pas hopeloos! maar bedankt liefs laila
Dom dom dom, gisteren was er nog een toneelstuk op de Marokkaanse televisie (met Abbas) waarin een vrouw haar "eer" had verpest....je moet zoiets noiit maar dan ook nooit doen.......!!!! en geen buulsh.it over ze was bang om haar vriend kwijt te raken, wat voor vriend is hij dan wel niet?? dan kun je gelijk breken met hem als hij je zoiets vraagt....

22-07-2002, 12:42
Als hij echt van je houd dan blijft hij op je wachten tot jullie huwelijk.Al mijn vrienden zijn nog maagd.Ze lopen wel te lullen dat ze het met iedereen hebben gedaan,maar hun blijven wachten op een meisje waarmee ze willen trouwen en hun hele leven bij haar willen blijven.Wat one-night-stands?Meisjes die bang zijn om hun vriend te verliezen zijn de domste meiden ooit,geloof me!!