Bekijk volle/desktop versie : Hoe is je WerkRelatie met je collegas op je werk

17-07-2002, 23:38
Salaam Mensen..

Hier mag je de onderlinge verhouding en omgang met je collegas op je werk verhalen..

Ben je tevreden met de sfeer op je werk..of ben je de mentaliteit kotsbeu..je bent momenteel zelfs naar een andere job aan het zoeken..

Persoonlijk heb ik een goede werkrelatie met mijn collegas..wij steunen en helpen elkaar..het bedrijf telt maar 4 werknemers..en het loopt vlot..

En hoe is dat bij jullie..

Dit geldt ook voor de mensen die een vakantie job uitoefenen..

Graag jullie reacties..

18-07-2002, 09:27

Bij ons is het eigenlijk wel goed. Het draait allemaal om respect voor elkaar denk ik. Ons bedrijf telt op onze locatie alleen al 2000 mensen maar in onze organisatie werken er 150 mensen. Het leuke eigenlijk is naarmate je een hogere positie bekleedt, hoe meer respect men voor je krijgt. Als enigste marokkaan in een leidinggevende positie, kick ik er eigenlijk wel een beetje op dat mensen toch laten zien dat ze respect voor je hebben alhoewel ik er zeker nooit misbruik van zal maken.

Groeten,

X

18-07-2002, 09:34
Bij mij op kantoor hangt een hele gezellige, leuke sfeer. Dat is niet altijd zo geweest. Toen ik hier pas kwam, hadden de mannen nogal een gewenningsprobleem. Blijkbaar konden ze er niet zo goed tegen dat een vrouw dezelfde positie bekleedt als zij. Er werden veel rotopmerkingen gemaakt. Ik was toen echt gestresst en heb mijn baas in eerste instantie om overplaatsing gevraagd. (ik werk op detacheringsbasis, dus steeds andere projecten). Dat heb ik later weer ingetrokken. Ik laat me niet kisten door een paar kerels he

Ondertussen is het helemaal veranderd, maar makkelijk was het niet. Ik zit hier nu bijna een jaar en we lachen wat af. Oh ja, we werken ook wel 's hoor

Solidariteit is er ook zekers!! Dat vind ik belangrijk !!!

Nou dat was 'm weer,

ciao!

18-07-2002, 22:54

Citaat:
Origineel gepost door Xperience
Bij ons is het eigenlijk wel goed. Het draait allemaal om respect voor elkaar denk ik. Ons bedrijf telt op onze locatie alleen al 2000 mensen maar in onze organisatie werken er 150 mensen. Het leuke eigenlijk is naarmate je een hogere positie bekleedt, hoe meer respect men voor je krijgt. Als enigste marokkaan in een leidinggevende positie, kick ik er eigenlijk wel een beetje op dat mensen toch laten zien dat ze respect voor je hebben alhoewel ik er zeker nooit misbruik van zal maken.

Groeten,

X
Wat doe je van werk, als ik het vragen mag..

18-07-2002, 22:57

mijn relatie met mijn collega's is zeer uitstekend kan het met iedereen vinden en gelukkig kan iedereen het ook met mij vinden.
alleen al om de collega's zou ik er nooit weg gaan.

18-07-2002, 23:18

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
mijn relatie met mijn collega's is zeer uitstekend kan het met iedereen vinden en gelukkig kan iedereen het ook met mij vinden.
alleen al om de collega's zou ik er nooit weg gaan.
Dit is een droom van een sfeer..houden zo beppie

18-07-2002, 23:28

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice

Dit is een droom van een sfeer..houden zo beppie
ik zal mij best blijven doen