Bekijk volle/desktop versie : uitgaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

17-07-2002, 23:28
Ik ga uit. In discotheken maar ook kroegen. Veel mannen gaan uit maar keuren het wel af als een vrouw uitgaat. Waarom?

18-07-2002, 00:02

salamo3lekom allemaal.

ik keur het zowel voor een man als voor een vrouw af. het is haram ( denk maar aan muziek, alcoholen, drugs en niet te vergeten alfasad... . je weet nooit wat je daar tegenkomt. er komen vreemde dingen bijkijken. zoals dronkenlappen drugsgebruikers etc. dus een ongeluk is bijna niet te vermijden.

18-07-2002, 13:06
Tuurlijk, uitgaan is alleen voor sletten. Volgens mij weet je niet wat je zegt.

Beetje naïeve uitspraak....

18-07-2002, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door 0000
hoi
dit wil even kwijt
hoe ik er over denk
is uitgaan alleen voor sletten en niet voor net dames
hier mee bedoel ik niet naar een cafie of uiteten maar een echt disco
want daar kom ik nooit omdat ik niet passend vindt
maar wel uit eten film dat vindt ik normaal
graag jullie antwoord
Hoezo is uitgaan alleen voor sletten sorry hoor dat is dus echt de stomste opmerking die ik ooit heb gehoord!
weet je wel wat een xxxx is?

18-07-2002, 13:53

Ik ga bijna elke weekend uit. Waarom zou ik een xxxx zijn? Omdat ik van muziek en gezelligheid hou?

18-07-2002, 14:21
dankje freemale en ik ben het helemaal met je eens het is gewoon die gezelligheid en heel de nacht door dansen f.u.c.k. al die jongens daaro
dus nooit mensen gaan oordelen als je ze niet kent mevrouw 0000

18-07-2002, 15:14
Selaam allemaal

Ik ga ook uit wat is er mis mee, wij geven het tenminsten nog toe.

En Mevrouw 000 Zehma Zehma yek jij bet er nooit geweest ga dat je moeder maar wijs maken meid. Want in die fabeltjes krant geloven we tegen woordig niet meer...

Veel liefst Shenya

18-07-2002, 18:28
amaai
ik die dacht dat er hier enkel volwassen mensen zijn
aan jullie reacties te zien is er niemand die andermans mening respecteert
een typische kenmerk van de (laag sociale) marokkanen,
mekaar uitschelden en beledigen
pff

wanneer gaan jullie eindelijk eens volwassen worden
enne
over het onderwerp
ik vind uitgaan zowel voor de man als de vrouw niet toegestaan, ik bedoel dan discotheken en cafe's en kom niet af met gezelligheid dit en gezelligheid dat
want die kan je op vele manieren beleven, tenzij je een beperkte vreindekring hebt en die enkel bestaat uit kleine kruimeldiefjes (lees crapuultjes)
maar jah
ik respecteer jullie mening wel hoor (and that's is !)

see ya

18-07-2002, 19:00

Citaat:
Origineel gepost door Shenya
Selaam allemaal

Ik ga ook uit wat is er mis mee, wij geven het tenminsten nog toe.

En Mevrouw 000 Zehma Zehma yek jij bet er nooit geweest ga dat je moeder maar wijs maken meid. Want in die fabeltjes krant geloven we tegen woordig niet meer...

Veel liefst Shenya
Salaam

Dat jullie zo zijn wil niet zeggen dat je geen meisjes hebt die niet uitgaaan. Ik ga niet uit en ben daar blij om.

Dan geloof je het toch niet. wie hou je voor de gek jezelf.

18-07-2002, 19:01

Citaat:
Origineel gepost door el moechoe

als je een moslim bent dan moet je er zo veel mogelijk aan doen om je netjes aan de regels te houden!

18-07-2002, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door choumichah
ja dan ga je dood shenya.....hihi

zien ze anders slett. op je voorhoofd geschreven???

er zijn nu eenmaal van die marokkaanse die niet voor de waarheid durven uitkomen.

het kan best zijn dat je nog niet bent uitgeweest....maar je mag vooral niet zeggen dat je het ook niet voor één keer wilt zien.
want er zitten meer mensen te hoe.ren met elkaar, op een trouwfeest
dat is wel toegestaan?

je had maar 000 op je IQ test???

wie ben jij om te oordelen dat het hoe,r en sletjes zijn,

oh dan ben ik liever een hoe,r

verooroordeel niemand, want anders wordt je veroordeelt
Ik wil weet niet naar welke truouwfeesten jij gaat. Maar ik ben nog geen een tegengekomen waar ze aan het hoeren waren.

18-07-2002, 20:02
Tuurlijk zijn er verschillende manieren om te feesten! De een houdt wel van uitgaan en de ander niet, tja ieder zijn eigen manier van feesten. Waar het mij om gaat is dat ik ontzettend veel turken en marokkanen met uitgaan zie. 90% zijn mannen. Weten jullie hoe vaak ik ben aangesproken door een turkse of marokkaanse jongen: 'wat zoek je hier' (ze kunnen aan mijn uiterlijk zien dat ik uit Turkije kom)
Ik heb het specifiek over de jongens die uitgaan maarals een vrouw het doet... Ho maar!

Is dat niet een beetje hypocriet? Ik zou zeggen wees een goed voorbeeld dan en ga zelf niet uit!!

23-07-2002, 15:41

Citaat:
Origineel gepost door amel1

Hoezo is uitgaan alleen voor sletten sorry hoor dat is dus echt de stomste opmerking die ik ooit heb gehoord!
weet je wel wat een xxxx is?
ik geef haar gelijk, uitgaan is voor sletten (disco).

wat heb je daar te zoeken!! of vind je het leuk om te dansen met jongens achter je xxxx etc etc.

23-07-2002, 15:58

Citaat:
Origineel gepost door iwan

ik geef haar gelijk, uitgaan is voor sletten (disco).

wat heb je daar te zoeken!! of vind je het leuk om te dansen met jongens achter je xxxx etc etc.
Ooooh wat zitten jullie jongens te doen in discotheken??? Is dat ook niet haram.Jullie jongens mogen uitgaan jek en las een meisje dat doet word ze beschouwd als een s l e t .
Kijk eerst naar je eigen wil je
Het is voor beiden geslachten haram als je het nog niet wist.Maar alle jongens weten dat het haram is maar je kent jongens ze doen wat ze willen.En oweeeee als een meisje iets verkeerd doet dan roepen ze je bent een h o e r.

23-07-2002, 16:05

Citaat:
Origineel gepost door freemale
Ik ga uit. In discotheken maar ook kroegen. Veel mannen gaan uit maar keuren het wel af als een vrouw uitgaat. Waarom?
Ik zal je eens vertellen waarom.Marokaaanse jongens hebben een ouderwetse denkwijze.Ze roepen wel van nee dat is haram een meisje mag bniet uitgaan,roken,drugs nemen,.........
Daar hebben ze gelijk in dat het niet mag.Maar wat ze niet aan denken is dat ze zelf verkeerd bezig zijn.Ze gaan zelf uit,alcoohol drinken,drugs nemen,.......
O weeee als een meisje zoeits doet dan word ze direkt beschouwd als een xxxx.Je moet je niets van aantrekken meid van hun domme reacties van die jongens.Ze mogen wel alles jek en een meisje hoort dat niet te doen.
Er is maar één iemand die ons mag beoordelen en dat is Allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11