Bekijk volle/desktop versie : uitgaan



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11

13-08-2002, 00:03
De shitan heeft teveel control over hun leven genomen!!!

13-08-2002, 00:24



Citaat:
Origineel gepost door el moechoe


je bedoelt dat de shatan dagelijks met een nieuwe vrouw trouwt in hun ziel! dus elke dag een nieuwe bruiloft
Ja maar laat ik daar liever niet voor uitgenodigd willen worden

13-08-2002, 00:26
Nu nog genieten en over een maandje of twee krijg je een topic van " ik heb zooooooo'n spijt............" of "wie accepteerd een ontmaagd meisje"..............

13-08-2002, 00:52

Citaat:
Origineel gepost door Najib26

Eerlijk gezegd geef jij niet bepaald het goede voorbeeld door te gaan schelden. Schelden is niet goed voor een moslim
Daar ben ik het helemaal mee eens ze denkt dat ze door uitschelden de mensen hun fouten gaan inzien.Maar die gescheld van haar werkt alleen maar averechts en ze bereikt daar niets mee.

13-08-2002, 01:01



Citaat:
Origineel gepost door freemale
Ik ga uit. In discotheken maar ook kroegen. Veel mannen gaan uit maar keuren het wel af als een vrouw uitgaat. Waarom?
Vrede,

Kun je me uitleggen waar het voor dient, mijns inziens leid het enkel tot verloedering en vervaging van zeden en normen.

Uitgaan, in de zin, van naar zulke gelegenheden heeft 1 doel en dat is in extase raken, eentje van begeerte, drank, en dans.

Het is niet, een gelegenheid waarbij, de waarde van de mens wordt verheven, enkel teruggeworpen naar dierlijke instincten.

Man gaat om zn behoeften te bevredigen en de vrouw uit te buiten.
Vrouw voor de extra aandacht.

Tja dat mannen het afkeuren terwijl ze het zelf doen, is n typisch trekje van hypocrisie, dat ze dan heel duur te staan zal komen, maar een vrouw is fysiek wel kwetsbaarder, qua verkrachting ed praktijken.

Kortom oppervlakkigheid ten top.

Zingeving van het leven, is echt elders te zoeken, en niet in de diepte van een wijn/bier/passao/breezer-glas.



Grtjes M

13-08-2002, 22:43

Citaat:
Origineel gepost door Wamen



Daar ben ik het helemaal mee eens ze denkt dat ze door uitschelden de mensen hun fouten gaan inzien.Maar die gescheld van haar werkt alleen maar averechts en ze bereikt daar niets mee.
Laat ik hier maar niet te diep op ingaan !!!!

13-08-2002, 23:06
ik vind uitgaan opzicht wel wat uitdagends hebben dan gewoon een filmpie pakken, maar naar de bios gaan is veel veiliger vind ik zelf. Ik ben wel eens uit geweest en ik ben pas 16 het is zo verleidelijk allemaal IK VIND DAT JE BETER NIET KAN UITGAAN IN DISCOTHEKEN zowel voor mannen als voor vrouwen mijn mening en die dames & heren weten allemaal wel dat uitgaan in discotheken haram is.

13-08-2002, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida


[B]Hay hay hay hay zehma de aantal fake ass bitxhes groeit met de dag binnen de marokaanse gemeenschap. zehmaaaaaaa wij gaan uit

hay hay zehma met toestemming van jullie ouders yek?? laat me niet lachen a zbel djel bnedem!! Sorry maar door jullie vieze wijffen krijgt de rest een slechte naam!

Ik zou zeggen shake ze :boogie: Sorry maar ik heb geen enkel respect voor jullie! Wat zouden jullie ouders zich toch schamen om het feit wat voor rotzooi ze op de wereld hebben gebracht!

Tfoe eleikom!! [/B]
hou je bek vuyile trut dat je rond loopT!!!!! ga wat nuttigs doen terwijl je iedereen jaloers zit af te katten!!!

IK HEB TOESTEMMING VAN MIJN OUDERS! ZE MOETEN WETEN WAAR IK UITGA MET WIE IK UITGA EN HOE IK UITGA !!

MIJN MOEDER VETROUWD ME EN WEET DAT IK NIET VOOR SEX OF DRUGS GA!!!!

EN ALS JIJ ZO MISSLIJK JALOERS MOET REAGEREN DAN IS DAT JOUW PROBLEEM!

4 YOUR INFORMATION!!!
IK BEN ABSOLUUT GEEN ROTZOOI WANT IK ZIT NOG OP SCHOOL (VWO EN HET GAAT PERFECT!!! 2E FASE OOK NOG EENS......) BEN EEN SLIMME EN EEN ZELFVERTROUWDE MEID EN NIET ZO EEN JALOERSE KRENG DIE ALLEEN MAAR VOOROORDELEN HEEFT !!!!

TFOEE ALIEK VUILE TRUT EN GA JE MOER VERVELEN!

EN IK HEB GEEN RESPECT VAN JOU NODIG!! IK KRIJG HET VAN IEDEREEN WAARVAN IK HET WIL! DUS ROT OP!!



WAT HEB IK TOCH EEN HEKEL AAN ZULKE MEISJES!! ALS JE VOOR ME STOND HAD JE ECHT EEN KLAP VAN HIER TOT TOKIYO GEHAD!!!!

EN DIT WAS MIJN LAATSTE REACTIE OP JOU!!!!!!!!! IK GA MIJN ENERGIE NIET MEER AAN JOU VERSPILLEN !!!

13-08-2002, 23:35

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida
Nu nog genieten en over een maandje of twee krijg je een topic van " ik heb zooooooo'n spijt............" of "wie accepteerd een ontmaagd meisje"..............
Deze opmerking is de laagste van al wat ik ooit van je heb gelezen

13-08-2002, 23:41
Geen ruzie ajb, laten we sticken to het onderwerp, zonder op de persoon af te gaan.

Als je er tegen bent, ben je er tegen, omdat je die persoon JUIST waardevol vindt. Het hem/haar niet gunt, zoiets mee te maken, als je het slecht vind.

Er zijn x wegen die naar mekka leiden, schelden hoort daar idd niet bij

Grtjes M

13-08-2002, 23:43

Citaat:
Origineel gepost door Hot_n_Spicy



hou je bek vuyile trut dat je rond loopT!!!!! ga wat nuttigs doen terwijl je iedereen jaloers zit af te katten!!!

IK HEB TOESTEMMING VAN MIJN OUDERS! ZE MOETEN WETEN WAAR IK UITGA MET WIE IK UITGA EN HOE IK UITGA !!

MIJN MOEDER VETROUWD ME EN WEET DAT IK NIET VOOR SEX OF DRUGS GA!!!!

EN ALS JIJ ZO MISSLIJK JALOERS MOET REAGEREN DAN IS DAT JOUW PROBLEEM!

4 YOUR INFORMATION!!!
IK BEN ABSOLUUT GEEN ROTZOOI WANT IK ZIT NOG OP SCHOOL (VWO EN HET GAAT PERFECT!!! 2E FASE OOK NOG EENS......) BEN EEN SLIMME EN EEN ZELFVERTROUWDE MEID EN NIET ZO EEN JALOERSE KRENG DIE ALLEEN MAAR VOOROORDELEN HEEFT !!!!

TFOEE ALIEK VUILE TRUT EN GA JE MOER VERVELEN!

EN IK HEB GEEN RESPECT VAN JOU NODIG!! IK KRIJG HET VAN IEDEREEN WAARVAN IK HET WIL! DUS ROT OP!!



WAT HEB IK TOCH EEN HEKEL AAN ZULKE MEISJES!! ALS JE VOOR ME STOND HAD JE ECHT EEN KLAP VAN HIER TOT TOKIYO GEHAD!!!!

EN DIT WAS MIJN LAATSTE REACTIE OP JOU!!!!!!!!! IK GA MIJN ENERGIE NIET MEER AAN JOU VERSPILLEN !!!
Ik een klap van hier tot tokiyo ??? Waar wacht je nog op dan BxTCH!!!?? Kom maar hierheen dan, dan zal ik je wel heropvoeden je weet wel "opvoeding"..........iets wat kennelijk jou ouders bij jou vergeten waren te geven!!!!!

en ik jaloers?? A rasollah meis op wat in godsnaam?? en VWO dat heb ik ook toevallig ooit gedaan snotneus dus ga hier geen onzin uitkramen!!!!!

13-08-2002, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida


Ik een klap van hier tot tokiyo ??? Waar wacht je nog op dan BxTCH!!!?? Kom maar hierheen dan, dan zal ik je wel heropvoeden je weet wel "opvoeding"..........iets wat kennelijk jou ouders bij jou vergeten waren te geven!!!!!

en ik jaloers?? A rasollah meis op wat in godsnaam?? en VWO dat heb ik ook toevallig ooit gedaan snotneus dus ga hier geen onzin uitkramen!!!!!
Saida Allah ye rda 3lik


Nasiha bel huddu'..raad of advies moet kalm en rustig zijn.

Yallahu kom op, ne3lo shaytaan.

Meusli

13-08-2002, 23:46



Citaat:
Origineel gepost door Wamen



Deze opmerking is de laagste van al wat ik ooit van je heb gelezen
Het laagste wat ik ooit gelezen had is die randdebiele topic van jou waarin je op zoek was naar jongens......niet 1 jongen maar JONGENS om wat te gaan drinken en mischien meer. Tfoe ehliek a ganza!!!

13-08-2002, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida


Ik een klap van hier tot tokiyo ??? Waar wacht je nog op dan BxTCH!!!?? Kom maar hierheen dan, dan zal ik je wel heropvoeden je weet wel "opvoeding"..........iets wat kennelijk jou ouders bij jou vergeten waren te geven!!!!!

en ik jaloers?? A rasollah meis op wat in godsnaam?? en VWO dat heb ik ook toevallig ooit gedaan snotneus dus ga hier geen onzin uitkramen!!!!!
ZOALS IK AL ZEI....IK VOEL ME TE HOOG VOOR ZULKE MEISJES...ECHT WAAR.....
ach meissie toch...heb best medelijden met je....je zit gewoon dag en nacht hier...(aan je aantal berichten te zien uhum uhum) doet af en toe beetje stoer voor iedereen ik doe dit en dat niet...hmm en dat probeerde ik van je af te nemen...sorry meissie , gamaar lekker door om hier DE VROUW te zijn...oke? ik doe dat wel in REAL LIFE!

veel succes in je leven verder....en maak er niet al te veel een cyber-life van ! is niet gezond...ga af en toe ff een luchtje scheppen

en ik ga niet meer uitschelden want ik bewaar mn energie voor iets nuttigers.


en ps ik zei als je voor me stond...hahah zemma ik ga voor missy daarnaartoe komen....en nu ben ik afgekoeld heb alleen medelijden met je....

GOOD LUCK ON YOUR CYBER-LIFE!

13-08-2002, 23:54

Citaat:
Origineel gepost door Hot_n_Spicy




ZOALS IK AL ZEI....IK VOEL ME TE HOOG VOOR ZULKE MEISJES...ECHT WAAR.....
ach meissie toch...heb best medelijden met je....je zit gewoon dag en nacht hier...(aan je aantal berichten te zien uhum uhum) doet af en toe beetje stoer voor iedereen ik doe dit en dat niet...hmm en dat probeerde ik van je af te nemen...sorry meissie , gamaar lekker door om hier DE VROUW te zijn...oke? ik doe dat wel in REAL LIFE!

veel succes in je leven verder....en maak er niet al te veel een cyber-life van ! is niet gezond...ga af en toe ff een luchtje scheppen

en ik ga niet meer uitschelden want ik bewaar mn energie voor iets nuttigers.


en ps ik zei als je voor me stond...hahah zemma ik ga voor missy daarnaartoe komen....en nu ben ik afgekoeld heb alleen medelijden met je....

GOOD LUCK ON YOUR CYBER-LIFE!
ik voel me niet HOGER dan jou maar wel na jou lage ehum "eerder VBO" reactie wel beter dan jou!! Medelijden hoef je met mij niet te hebben, ik ga niet uit en volg de pad van de shitan niet bitxh!! Ik zou zeggen geniet van je rotte leven en ga maar uit ooit zal je er spijt van krijgen. hoop alleen neit dat het dan te laat is en die ouders van jou die dit ook toelaten.......kan ik ook GEEN MOSLIMS noemen!!!!

En een cyber leven......mijn leven is niet vergelijkbaar met die van jou of ik nou 2 reacties of 5000 heb geplaatst!

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11