Bekijk volle/desktop versie : bloed huwelijksnacht laten zien?!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-03-2007, 15:18
wie heeft dat moeten doen? of heeft uit haar eigen gedaan? aan schoonouders of familie??

ik heb dat niet gedaan want het hoort niet in de islam maar ebn wel benieuwd of andere dames het wel hebben gedaan (moeten doen)

04-03-2007, 15:20


ik kan er niet met mijn hoofd bij dat dat nog gebeurt

04-03-2007, 15:20
Gatverdamnne!!!! Ieuwww..

Dat is iets tussen jou en je man..

04-03-2007, 15:21
I don't think so

04-03-2007, 15:22


Bij mij stonden ze op de deur te bonken,stelletje bloedmonsters...
Vond t de verschrikkelijkste dag van me leven....Bah als ik er aan trug denk..
Me moeder heeft die broek nog bewaard.....

04-03-2007, 15:23
Ja mijn schoonouders zijn kanibalen heb het wel gedaan me schoonmoeder en schoonzus hebben het gezien

Toen mijn broertje ging trouwen vroeg haar vrouw aan mij willen jullie het zien moet ik het laten zien aan je ma ik zei ben je gek wij zijn geen kanibalen zij is familie van mijn man van daar.

Ze was wel heel erg blij dat het bij ons niet voorkomt.

04-03-2007, 15:24
ik begrijp de meiden niet die daar mee nog aan mee doen, ik vind het iets heel persoonelijk en het is ook nog eens haram om het aan derde persoon te laten zien.
3la walgelijke cultuur hebben wij pfff

04-03-2007, 15:25

Citaat door sousialll:
Bij mij stonden ze op de deur te bonken,stelletje bloedmonsters...
Vond t de verschrikkelijkste dag van me leven....Bah als ik er aan trug denk..
Me moeder heeft die broek nog bewaard.....


Erug is dat he bij ons waren ze beneden in de tuin aan het wachten allemaal mannen en vrouwen toen mijn schoonmoeder het teken van goed aan hun doorgaf gingen ze schieten en feesten vond het zo dom.

Zeg maar iedereen ging weten dat ze een goeie schoondochter hebben.

04-03-2007, 15:25

Citaat door Helinim:
Ja mijn schoonouders zijn kanibalen heb het wel gedaan me schoonmoeder en schoonzus hebben het gezien

Toen mijn broertje ging trouwen vroeg haar vrouw aan mij willen jullie het zien moet ik het laten zien aan je ma ik zei ben je gek wij zijn geen kanibalen zij is familie van mijn man van daar.

Ze was wel heel erg blij dat het bij ons niet voorkomt.



ik heb ook een goeie vriendin die dat moest doen, ze heeft ook verschrikkelijke schoonhouders.
Bij ons komt het alhamdoelilah ook niet voor

04-03-2007, 15:27

Citaat door sousialll:
Bij mij stonden ze op de deur te bonken,stelletje bloedmonsters...
Vond t de verschrikkelijkste dag van me leven....Bah als ik er aan trug denk..
Me moeder heeft die broek nog bewaard.....


kan je er nog meer over vertellen..

04-03-2007, 15:27
Ik weet nog toen ik trouwde vroeg ik aan mijn man of " dat " bij hen gebruikelijk was. Hij vond het zo'n absurde vraag en zei dat niemand daar wat mee te maken heeft, dus gewoon lekker relaxed gedaan en geen romslomp met doekjes bewaren

04-03-2007, 15:29

Citaat door Helinim:
Ja mijn schoonouders zijn kanibalen heb het wel gedaan me schoonmoeder en schoonzus hebben het gezien

Toen mijn broertje ging trouwen vroeg haar vrouw aan mij willen jullie het zien moet ik het laten zien aan je ma ik zei ben je gek wij zijn geen kanibalen zij is familie van mijn man van daar.

Ze was wel heel erg blij dat het bij ons niet voorkomt.


maar ging je eerst wel zeggen van dat je het niet wilde enzo tegen je moeder enzo dat het onzin was enzo

04-03-2007, 15:30


gelukkig heeft mijn schoonmoeder niks gevraagd, heb niet eens gebloed!!!

04-03-2007, 15:30

Citaat door farida22:
kan je er nog meer over vertellen..



Wat dan meid

04-03-2007, 15:30

Citaat door Helinim:
Erug is dat he bij ons waren ze beneden in de tuin aan het wachten allemaal mannen en vrouwen toen mijn schoonmoeder het teken van goed aan hun doorgaf gingen ze schieten en feesten vond het zo dom.

Zeg maar iedereen ging weten dat ze een goeie schoondochter hebben.



ik moets echt lachen eerst over die schieten maar echt bizarrrr en schaamteQ!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7