Bekijk volle/desktop versie : kinderMISHANDELING!! (bij een 5 jarig meisje)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-03-2007, 19:46
hallo ik wil deze onderwerp hebben over MISHANDELING eigelijk is het een verhaal

hajar 5 jaar
sarah 6 jaar
sena 14 jaar
ayman 2 jaar
enas 5 jaar

het gaat over hajar het meest over hun nou ik wil beginen maar ik wil ok jullie reacties horen trouwens het is echt gebeurd
godverdommen hajar sarah sena ayman enas wakker worden het is 7:00 uur door jullie kan ik niet naar werk plats daar heeft hajar haar eerste kloap al verdient waa... houd je bek en wakker worden ben je gek geworden plats... ow ja een blauwe plek heb je verdient BOEM waahh pappa plies ik word tog wakker ja pas alsik het zeg je moet nog bidden maar pappa ik kan niet bidden je moet pech als ik zier dat je nog een keer met een jongen omgaat ik maak je doodt je mag ok niet sex gebruiken op je eerste dag op school pappa wat is sEx plats.. niet doen alsof je het niet weet als je nog een keer ontmaagd thuis komt wili dan ga ik je slagten ontmaagd wat is dat (hajar is heel mooi dus daarvoor denkt de vader dat ze haar gaan vErkrachten ofsow) iwa ga wakker weorden plats echt ik ga een mes hallen een geef je een snij ik je buik als je binnen een minuutt niet klaar bent wakker worden tfoe hela dinjbebak pappaaaa... AUWW dat doet pijn ja een snee heb je zekker nodig van de andere kamer komt sena naar buiten iwa sena jij ok pas nu wakker pappa doe normaal ik ben 14 en dat mind is pas 5 ja 5 kan me niet schelen ow ja maar ze is klein niemand agat haar wat aan doen als je met haar mee gaat pappa ik ga mamma echr wakker maken en dan gaat ze echt scheiden met jou want als ze dat ziet dan gaat ze jou voelen sena ga naar school tfoe en ja daar komt een kloder spuug tegen haar aan pappa kappeen MAMMAA plies help me waahhh wat is er sena hij gaat me slaan wie tamtadam wie slaat jou sena stoete enas niet jou zus slaan he ja moet ik daar voor wakker worden sena splats ik ga weer slapen en je moeder nog wakker maken eh kheba pappa dat zeg je niet tegen mij ( in die tussen tijd kan hajar een pleister omdoen en snel haar kleren aan trekken en naar school gaan met haar moeder)ja dus iedereen is weg en we zijnn alleen thuis

...........



nou ik hoop dat jullie het leuke vonden ik ga verder na jullie reacties

03-03-2007, 19:52


:-) http://postcardsbargain.com/joke.html



:-) http://postcardsbargain.com/joke.html



Ga verder echt zielig

just look http://postcardsbargain.com/clip.html





just look http://postcardsbargain.com/clip.html

03-03-2007, 19:56
wel erg voor haar en verder meid

03-03-2007, 20:01
ja dus we zijn allen thuis mag ik naar school ik ben al telaat jij gaat nergens naar toe doe ff je broek uit nee pappa NUnee paap dat is niet goed wat jij doet NU NEE en zo loopt sena weg achter sena rent haar vader en scheurt haar broek open dus jij hebt een string aan die string maakt hij kapot ..... ze wordt helemaal verkraCht auwwwww ewa dat zal je leren mij vrouw roepen muthefucker heb jij een vriendej nee HEB JIJ EEN VRIENDJE nee (snikkend)
(die avond) auw wat gemeen wat gemeen dat me vader dit doet ik ga op naar sena toe (sena ben ik woon tegenover hun) klop klop ik doe de deur open zeg iik tegen me moeder god sena ben jij dat wat is er gebeurd dat vertel ik wel ik dee de deur open en leit haar naar binnen maar tot me verbazing zag k daar....


moet ik verder gaan?

03-03-2007, 20:04


verder

03-03-2007, 20:05

Citaat door mastertjuh10:
hallo ik wil deze onderwerp hebben over MISHANDELING eigelijk is het een verhaal

hajar 5 jaar
sarah 6 jaar
sena 14 jaar
ayman 2 jaar
enas 5 jaar

het gaat over hajar het meest over hun nou ik wil beginen maar ik wil ok jullie reacties horen trouwens het is echt gebeurd
godverdommen hajar sarah sena ayman enas wakker worden het is 7:00 uur door jullie kan ik niet naar werk plats daar heeft hajar haar eerste kloap al verdient waa... houd je bek en wakker worden ben je gek geworden plats... ow ja een blauwe plek heb je verdient BOEM waahh pappa plies ik word tog wakker ja pas alsik het zeg je moet nog bidden maar pappa ik kan niet bidden je moet pech als ik zier dat je nog een keer met een jongen omgaat ik maak je doodt je mag ok niet sex gebruiken op je eerste dag op school pappa wat is sEx plats.. niet doen alsof je het niet weet als je nog een keer ontmaagd thuis komt wili dan ga ik je slagten ontmaagd wat is dat (hajar is heel mooi dus daarvoor denkt de vader dat ze haar gaan vErkrachten ofsow) iwa ga wakker weorden plats echt ik ga een mes hallen een geef je een snij ik je buik als je binnen een minuutt niet klaar bent wakker worden tfoe hela dinjbebak pappaaaa... AUWW dat doet pijn ja een snee heb je zekker nodig van de andere kamer komt sena naar buiten iwa sena jij ok pas nu wakker pappa doe normaal ik ben 14 en dat mind is pas 5 ja 5 kan me niet schelen ow ja maar ze is klein niemand agat haar wat aan doen als je met haar mee gaat pappa ik ga mamma echr wakker maken en dan gaat ze echt scheiden met jou want als ze dat ziet dan gaat ze jou voelen sena ga naar school tfoe en ja daar komt een kloder spuug tegen haar aan pappa kappeen MAMMAA plies help me waahhh wat is er sena hij gaat me slaan wie tamtadam wie slaat jou sena stoete enas niet jou zus slaan he ja moet ik daar voor wakker worden sena splats ik ga weer slapen en je moeder nog wakker maken eh kheba pappa dat zeg je niet tegen mij ( in die tussen tijd kan hajar een pleister omdoen en snel haar kleren aan trekken en naar school gaan met haar moeder)ja dus iedereen is weg en we zijnn alleen thuis

...........



nou ik hoop dat jullie het leuke vonden ik ga verder na jullie reacties




dit is niet echt gebeurd hoor

03-03-2007, 20:07

Citaat door abdul_gangster:
dit is niet echt gebeurd hoor




ik schiet jouw dood kijk maar

03-03-2007, 20:08
Verde Is Het Bij Jouw Gebeurt

03-03-2007, 20:08

Citaat door abdul_gangster:
ik schiet jouw dood kijk maar





dit is wel echt gebeurd wat weet jij daar over dan \?? ga ga een leven zoeken

03-03-2007, 20:09

Citaat door abdul_gangster:
dit is niet echt gebeurd hoor

HOE KAN JIJ HET NOU WETEN

03-03-2007, 20:09

Citaat door abdul_gangster:
dit is niet echt gebeurd hoor




heb je genoeg pijn van de kogels dit ben jij nu

03-03-2007, 20:10

Citaat door maroc13girl:
HOE KAN JIJ HET NOU WETEN




ten eerste ze is me zus en ze zit naast mij hoor !!!

03-03-2007, 20:10



Citaat door maroc13girl:
Verde Is Het Bij Jouw Gebeurt





nee niet bij mij maar bij hajar ze woont tegenover mij maar nu niet meer ze is getrouwd en haar zusje en zzoo ja als je dat weel weten moett je zeker lezen iets met het dood

03-03-2007, 20:11
Wollah Hoe Weet Jij Dat Dit Nie Egt Gebeurd Is

03-03-2007, 20:11

Citaat door abdul_gangster:
ten eerste ze is me zus en ze zit naast mij hoor !!!






iigg tfoe ik moet de zus zijn van een levenloze wezen

Pagina's : [1] 2 3 4 5