Bekijk volle/desktop versie : WAAROM mag Israel deelnemen aan de EUROPA CUP terwijl het geen Europees Land is!!!



03-03-2007, 15:50
WAAROM WAAROM WAAROM!!!
DAN MAG PALESTINA TOCH OOK DEELNEMEN AAN DE EUROPA CUP... SIMPEL!!!
IS NIET EERLIJK....EN DAT BEWIJST GEWOON DAT ISRAEL MACHT heeft!!!

03-03-2007, 16:01


Hoe denk je dat de wedstrijden zullen verlopen als Israel mee doet in de Asian cup?

Een toernooi waar de landen uit de midden-oosten ook aan mee doen.

Dat kan je zelf invullen denk ik

03-03-2007, 16:04
omdat het allemaal joden zijn zinedine20 zoal europa als israel

03-03-2007, 16:05

Citaat door Zinedine20:
WAAROM WAAROM WAAROM!!!
DAN MAG PALESTINA TOCH OOK DEELNEMEN AAN DE EUROPA CUP... SIMPEL!!!
IS NIET EERLIJK....EN DAT BEWIJST GEWOON DAT ISRAEL MACHT heeft!!!




Ik wil niet lullig overkomen, normaal bestaan domme vragen niet


maaar damzzzzzzzzzzzzzzzz dat meen je toch niet?

03-03-2007, 16:10


Nou, volgens mij gaat Israel echt niet gezellig met Jordanie, Libanon, Irak, Pakistan een potje voetballen..
Voor hun is het gewoon triest. Ze kunnen nergens aan deelnemen binnen hun werelddeel. Europ vond ze vervolgens zo zielig, dat ze maar met Europa mogen meedoen.

Iets wat ik dan echt niet snap, is het Eurovisiesongfestival! Ik snap niet waarom ze Israel erbij halen.

03-03-2007, 16:18

Citaat door Inerzaf:
Ik wil niet lullig overkomen, normaal bestaan domme vragen niet

maaar damzzzzzzzzzzzzzzzz dat meen je toch niet?



Geloof mij die bestaan zeker wel.

03-03-2007, 16:20
Dat komt omdat de meeste Aziatische landen zoals Saudi-Arabie Israel niet erkennen.

03-03-2007, 16:50

Citaat door o0_Yasira_0o:
Nou, volgens mij gaat Israel echt niet gezellig met Jordanie, Libanon, Irak, Pakistan een potje voetballen..
Voor hun is het gewoon triest. Ze kunnen nergens aan deelnemen binnen hun werelddeel. Europ vond ze vervolgens zo zielig, dat ze maar met Europa mogen meedoen.

Iets wat ik dan echt niet snap, is het Eurovisiesongfestival! Ik snap niet waarom ze Israel erbij halen.


hahaha who the fxck gives about eurovisiesongfestival...is alleen voor flikkers, vrouwen en joden

03-03-2007, 16:57
Stel dat israel zich kwalificeert voor een WK, zullen er dan ook uitzonderingen zijn tijdens de loting etc.

03-03-2007, 17:08

Citaat door o0_Yasira_0o:
Nou, volgens mij gaat Israel echt niet gezellig met Jordanie, Libanon, Irak, Pakistan een potje voetballen..
Voor hun is het gewoon triest. Ze kunnen nergens aan deelnemen binnen hun werelddeel. Europ vond ze vervolgens zo zielig, dat ze maar met Europa mogen meedoen.

Iets wat ik dan echt niet snap, is het Eurovisiesongfestival! Ik snap niet waarom ze Israel erbij halen.



vond ik eerst ook raar, maar wist je dat marokko ook heeft meegedaan? ze doen mee omdat ze bij de EBU zitten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokko_en_het_Eurovisiesongfestival

03-03-2007, 18:02

Citaat door Mister_riffi:
Stel dat israel zich kwalificeert voor een WK, zullen er dan ook uitzonderingen zijn tijdens de loting etc.


Ik kijk al uit naar Iran-Israel...

03-03-2007, 18:56

Citaat door HalfMarokkaan:
Ik kijk al uit naar Iran-Israel...

ja ik ook de suportes van iran gooien allemaal handgranante op de joden

03-03-2007, 19:00


Hahahahah en stel je voor...Stel je alleen voor.
Mohim Finale : Nederland- Israel of het hoeft niet eens finale te zijn mischien een 8ste finale ofzo..MOhim

BOULAHROUZ VERDEDEGING..! MIsschien wel marokaanse supporter in de tribune.. BOuLAHROUZE GAAT DEZELFDE ACTIE ERUIT GOOIEN ALS WAT HIJ BIJ C. RONALDO DEED..!

03-03-2007, 21:00
tja het zijn joden he

03-03-2007, 21:22
Dan krijg je Oorlog op het Veld!!!!