Bekijk volle/desktop versie : Was het maar waar!!



Pagina's : [1] 2

02-03-2007, 20:20
Ik ben de gelukkigste moeder als papa de zorg en opvoeding van onze zoon eens voor een paar uur voor zich neemt Ze willen wel met hem spelen en knuffelen maar verversen en badje blijft een taak voor de mama!! En als ie het eens doet dan zeg ik geen woord (al doet ie het niet hoe ik het doe) om hem voor een volgende keer niet te démotiveren.

Heb ik nu iets gewonnen?


02-03-2007, 20:33


Wallahillah weet je wat me man ook wel eens flikte dan haalde die me dochter uit bed zegt die zielig niet laten halen en ging die gezellig bij me pa koffie drinken..Nou dan was het oorlog hoor

02-03-2007, 20:45
Eerlijk gezegd neemt mijn man nooit de zorg op zich... ik zou het niet eens willen denk ik. In bad doen?? Dat heeft ie precies 3 keer gedaan sinds haar geboorte (ze is nu 2.5 jaar)

Hij speelt wel met haar en soms gaat ze wel eens boodschappen doen met hem of naar de markt op zaterdag, maar echt de zorg opnemen? Ook eten ze wel eens samen enz.. maar niet dat ik een paar uur weg ga en dat hij bij de kleine blijft, nee dat eigenlijk nooit.

02-03-2007, 21:34

Citaat door bollebuik:
Ik ben de gelukkigste moeder als papa de zorg en opvoeding van onze zoon eens voor een paar uur voor zich neemt Ze willen wel met hem spelen en knuffelen maar verversen en badje blijft een taak voor de mama!! En als ie het eens doet dan zeg ik geen woord (al doet ie het niet hoe ik het doe) om hem voor een volgende keer niet te démotiveren.

Heb ik nu iets gewonnen?




Hahaha Bollebuik, stop it!

02-03-2007, 21:39


Als mijn man mij niet hielp met het zorgen van de kind, was ik allang al dood verklaard. We doen het 50/50...

02-03-2007, 21:48
mijn man helpt me wel
hij kan het heel goed toen ik van de 2e bevallen was
had ik 4 dagen na weeen heb haar pas de 5e dag haar pamper verwisselt
hij deed al die dagen als de kraam hulp weg was de kinderen verzorgen

ik durf van deze doenja mocht er iets met me gebeuren lehfed
met rust weg gaan
hij zou voor hun kunnen zorgen
had ik het laatst met ceuta nog over hihihih

02-03-2007, 21:50
mijn man gaat inschallah een dagje oppassen , dus de hele dag alleen met ons kindje als ik aan het werk ben... ooh wat heerlijk lijkt me dat!

02-03-2007, 21:59
ben erg blij met mijn man ik doe me zoontje bijna nooit in bad dat wil mijn man altijd doen en verschonen doen we ook samen de ene keer ik en de andere keer hij en hij past ook altijd op hij is helemaal gek op die kleine.

02-03-2007, 22:00

Citaat door Leila1982:
Eerlijk gezegd neemt mijn man nooit de zorg op zich... ik zou het niet eens willen denk ik. In bad doen?? Dat heeft ie precies 3 keer gedaan sinds haar geboorte (ze is nu 2.5 jaar)

Hij speelt wel met haar en soms gaat ze wel eens boodschappen doen met hem of naar de markt op zaterdag, maar echt de zorg opnemen? Ook eten ze wel eens samen enz.. maar niet dat ik een paar uur weg ga en dat hij bij de kleine blijft, nee dat eigenlijk nooit.


waarom zou je het niet willen?

mijn man staat nu al te popelen om luiers te verschonen

kijken wat er écht van terecht komt

02-03-2007, 22:02

Citaat door meknesia23:
ben erg blij met mijn man ik doe me zoontje bijna nooit in bad dat wil mijn man altijd doen en verschonen doen we ook samen de ene keer ik en de andere keer hij en hij past ook altijd op hij is helemaal gek op die kleine.



mijn man is niet gek op zijn kleine

02-03-2007, 22:04
Nou, ik ben erg blij met mijn man. We doen het echt 50/50.

Enne: van mij heb je wel gewonnen, maar ik weet niet of 'ze' van wensen-en-grenzen het met mij eens zijn.

02-03-2007, 22:09
Nou mijn Man doet alles wat ik ook ook doe...

als ik aan het werk ben ( 3 avonden in de week) dan hoef ik me echt geen zorgen te maken...
hij eet met ze, wast af.. houdt de kinderen bezig stopt ze in bad en brengt ze naar bed

het gaat mij er niet zo zeer om dat hij me werk uit handen neemt, maar dat ie een goede en gezonde band met z'n kinderen opbouwt


En heb ik iets gewonnen??

03-03-2007, 07:57


Heel goed dames,

Ik ben blij dat er zoveel mannen betrokken zijn bij de opvoeding van de kinderen. Vrouwen hebben het soms zwaar hoor als ze alles alleen moeten doen. Bij mij zijn ze net allemaal ziek geweest en wie bleef er overeind. Ik natuurlijk. Ze hadden alle drie zware griep een hele week lang. Ik heb 's nachts niet geslapen overdag mijn werk niet kunnen doen. Toen zei mijn man van ik heb echt respect voor je. Ik begrijp dat je er helemaal door heen bent. Maar als ze niet ziek zijn dan lijkt het meestal zo makkelijk wat je doet, maar moet je eens even voor jezelf opschrijven wat je allemaal wel niet doet

Mijn man is gelukkig heel erg behulpzaam. Je moet het hem alleen wel zeggen of vragen, want hij ziet sommige dingen gewoon niet. En waarom zou een vent niet kunnen badderen en verschonen en oppassen. Mijn man past best vaak op. De eerst keer was met mijn 2e kindje(was ze nog maar 2 weken) toen ben ik wel gebeld toen ik aan het eten was met mijn collga's maar hij was het nog helemaal niet gewend dat Dounia een keel kon opzetten en nu vindt hij het de normaalste zaak van de wereld.

Ga zo door. Je moet ze ook een beetje motiveren en niet altijd zeggen je kan er niets van dan mag je het alleen doen.

gr. menoes

03-03-2007, 08:08

Citaat door Diek:
Heel goed dames,

Ik ben blij dat er zoveel mannen betrokken zijn bij de opvoeding van de kinderen. Vrouwen hebben het soms zwaar hoor als ze alles alleen moeten doen. Bij mij zijn ze net allemaal ziek geweest en wie bleef er overeind. Ik natuurlijk. Ze hadden alle drie zware griep een hele week lang. Ik heb 's nachts niet geslapen overdag mijn werk niet kunnen doen. Toen zei mijn man van ik heb echt respect voor je. Ik begrijp dat je er helemaal door heen bent. Maar als ze niet ziek zijn dan lijkt het meestal zo makkelijk wat je doet, maar moet je eens even voor jezelf opschrijven wat je allemaal wel niet doet

Mijn man is gelukkig heel erg behulpzaam. Je moet het hem alleen wel zeggen of vragen, want hij ziet sommige dingen gewoon niet. En waarom zou een vent niet kunnen badderen en verschonen en oppassen. Mijn man past best vaak op. De eerst keer was met mijn 2e kindje(was ze nog maar 2 weken) toen ben ik wel gebeld toen ik aan het eten was met mijn collga's maar hij was het nog helemaal niet gewend dat Dounia een keel kon opzetten en nu vindt hij het de normaalste zaak van de wereld.

Ga zo door. Je moet ze ook een beetje motiveren en niet altijd zeggen je kan er niets van dan mag je het alleen doen.

gr. menoes


een leuke reactie om te lezen

03-03-2007, 09:29

Citaat door Diek:
Heel goed dames,

Ik ben blij dat er zoveel mannen betrokken zijn bij de opvoeding van de kinderen. Vrouwen hebben het soms zwaar hoor als ze alles alleen moeten doen. Bij mij zijn ze net allemaal ziek geweest en wie bleef er overeind. Ik natuurlijk. Ze hadden alle drie zware griep een hele week lang. Ik heb 's nachts niet geslapen overdag mijn werk niet kunnen doen. Toen zei mijn man van ik heb echt respect voor je. Ik begrijp dat je er helemaal door heen bent. Maar als ze niet ziek zijn dan lijkt het meestal zo makkelijk wat je doet, maar moet je eens even voor jezelf opschrijven wat je allemaal wel niet doet

Mijn man is gelukkig heel erg behulpzaam. Je moet het hem alleen wel zeggen of vragen, want hij ziet sommige dingen gewoon niet. En waarom zou een vent niet kunnen badderen en verschonen en oppassen. Mijn man past best vaak op. De eerst keer was met mijn 2e kindje(was ze nog maar 2 weken) toen ben ik wel gebeld toen ik aan het eten was met mijn collga's maar hij was het nog helemaal niet gewend dat Dounia een keel kon opzetten en nu vindt hij het de normaalste zaak van de wereld.

Ga zo door. Je moet ze ook een beetje motiveren en niet altijd zeggen je kan er niets van dan mag je het alleen doen.
gr. menoes

Dat heb ik dus nog nooit tegen mijn man gezegd, maar die heeft het vanaf het begin heel goed gedaan. Net of het de normaalste zaak van de wereld is dat er ineens een kind bij is. Echt heel knap, als ik sommige andere mannen zie stunten.

Pagina's : [1] 2