Bekijk volle/desktop versie : __*Marokkaanse ManWijf*__



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-03-2007, 17:35
heey ik ben een nieuw verhaal
De titel zegt het al
Moet ik verder??
xx.

02-03-2007, 17:36


jahh meid ga gauw verder nieuwe fannetje aangemelduhh

02-03-2007, 17:44
2de fanetje aangemeld ik wil deze verhaal wel lezen hoor lijkt me een gave maar.. genoeg geklets ga maar gauw verder uppppder up!!!


02-03-2007, 18:43
ga je nou verder off denk je niet verdere te gaan

02-03-2007, 18:54


nieuwe fan

lijkt me leuk verhaal ga verder meid

03-03-2007, 07:28
vanmiddagg vervolgee!!!!!

03-03-2007, 08:13
Rachida is een meisje van 14 jaar. Ze is niet een meisje die van make-up enzo houd. Nee geef rachida maar sport, sport en nog eens sport. Ze zit op voetbal, tennis en turnen. Ze zou op nog meer sporten willen zitten, maar ze is niet de enige thuis. Ze heeft 2 broers en 1 zus. Haar zus is een barbiepop dus eigelijk het tegenovergestelde van Rachida. Haar broers zijn ongelovelijk knap en ze zitten allebei op voetbal. Rachida is niet knap, het kan haar ook niks schelen zolang ze maar kan sporten is alles oke. Als ze geen lang haar had kon je haar zo voor een jongen aanzien. In haar stad had je een school waar je extra sport kon krijgen. Of extra voetbal uurtjes. Toen ze naar die school ging had ze voor extra voetbal uurtjes gekozen. Er zaten maar 4 andere meisjes in haar klas. En we 23 jongens! Dat boeide Rachida ook al niet want ze hield wel van een beetje uitdaging. Dan voetbalde ze niet tegen een paar amateurs. Ze was zelfs beter dan een aantal jongens in voetballen. Ze zat in een jongens voetbalteam omdat ze beter was dan alle andere meisjes. Er zat maar 1 ander meisje bij haar in 't team verder zijn het alleen maar jongens.

's middags schrijf ik meer want ik ga nu naar moskee
xx. Veel leesplezier

03-03-2007, 09:02
ga verder !

03-03-2007, 17:58
Soms werd Rachida zelfs Rachid genoemdd..!! Ze deed haar voetbalbroekje even laag als alle jongens. Haar hobby was vooral voetballen. De andere sporten waren allemaal bij sporten. Rachida zat in de pauze niet bij de andere marokkanen. Nee ze zat bij haar klasgenoten. Rachida is een erg rustig meisje ze let niet op de andere, en je hebt ook helemaal geen last van haar. Veel tuttigee meisjes doen alleen aardig tegen haar omdat ze aandacht van haar broers willen. Ilias(15 jaar) en Fouad(16 jaar) zagen niets in die kaaskoppen. En het zijn twee jongens die absoluut niet playen. Ze houden het wel een half jaar of meer uit met 1 meisje. En meestal maken ze het niet eens zelf uit. Rachida kreeg vanwege hun ook zoveel aandacht van een aantal barbiepoppen. En soms keken marokkaanse jongens haar raar aan. Waarschijnlijk omdat ze ene trainingsbroek of een spjkerbroek aan had. En niet en minirokje zoals al die andere meiden. Soms hoorde ze een marokkaan manwijf sissen als haar broers niet in de buurt waren. Want haar broers waren populair en iedereen wilde daar bevriend mee zijn. Daarom deden ze alleen raar tegen Rachida achter de rug van haar broers om. Maar dat maakte Rachida niet uit. Ze doet wat ze leuk vind en heeft geen problemen met haar klasgenoten. Wat zou ze nog meer wensen? Ze had alles en wat blij.

03-03-2007, 18:00
Veel leesplezier
xx.

03-03-2007, 23:27
mooi verhaal

up...

03-03-2007, 23:31
Hmm, klinkt als een typische from nerd to beauty story.
Ben benieuwd naar je vervolgen meid.

04-03-2007, 17:23



Citaat door sara_sarsora:
Hmm, klinkt als een typische from nerd to beauty story.
Ben benieuwd naar je vervolgen meid.

nou dat gaat er absoluut niet gebeuren..!!

04-03-2007, 17:44
Op een dag na de eerste 2 uur gevoetbald te hebben kwam ze op school. Niets vermoedend liep ze naar haar kluisje met een paar andere klasgenootjes. Maar er stonden voorhaaar kluisje 2 meisjes. Zoo rachidaa begon er eentje op een helee arogante toon. Heb je er ooit aan gedacht om je te laten ombouwen. Rachida negeerde ze en duwde ze weg zodat ze haar voetbal spullen in dr kluisje kon doen. Allebei de meisjes keken haar met een vieze blik aan. Rachida deed alsof ze de meisjes nietn zag en liep met haar klasgenoten weg. Ze wist wel dat ze iets van dr wilden, bijv. dat ze haar broers zu overhalen om met ze te nemen. Dat had ze al vaker meegemaakt. Ze is 2e jaars. En ze had veel meegemaakt.

05-03-2007, 00:16
Waarom niet?
Is altijd zo heerlijk..
Ach we zien wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8