Bekijk volle/desktop versie : Drieling voor hertrouwd tsunamislachtoffer



02-03-2007, 13:46
Een man die door de tsunami van 2004 zijn vrouw en kinderen verloor, heeft met zijn nieuwe vrouw een drieling gekregen.

Drie dochters
De Indonesiër was een van de vele slachtoffers van de verwoestende tsunami van tweede kerstdag 2004. Zijn vrouw en drie dochters kwamen om in de golven. De 43-jarige Darmi, ambtenaar van beroep, hertrouwde en zijn vrouw schonk het leven aan... drie dochters.

Dolgelukkig
"Ik ben zeer dankbaar. God heeft me mijn kinderen teruggegeven die ik verloor door de tsunami", zei de dolgelukkige Darmi. Bij de tsunami kwamen in Azië en Afrika meer dan 200.000 mensen om het leven.

Dit vind ik dan toch mooi om te lezen....SubhanAllah.

Liefs,
Sam

02-03-2007, 13:51


Soub7anALlah wat leuk voor m man.

02-03-2007, 13:56
leuk voor hem....
Dan had ie de dood van zijn vrouw en kinderen wel heel snel verwerkt, want binnen 1 jaar was ie weer hertrouwd

02-03-2007, 14:02
wat leuk zeg! echt lief!

02-03-2007, 14:04


Subhan'allah. Allah swt heeft hem weer 3 dochters geschonken.

02-03-2007, 14:11
mashallah wat een toeval voor hem...

02-03-2007, 14:23
Wow subhanaAllah..

02-03-2007, 14:26
SubhanaAllah jeetje, Allah swt geeft en neemt wie hij wil.. SoubhanaAllah..

02-03-2007, 15:05

Citaat door fatt:
leuk voor hem....
Dan had ie de dood van zijn vrouw en kinderen wel heel snel verwerkt, want binnen 1 jaar was ie weer hertrouwd


Nou meid, ik ken een man die zowat meteen na de dood van zijn vrouw is hertrouwd. Niet eens gewacht na de rouwperiode..

Dat lijkt mij nog erger...

02-03-2007, 15:11
Dames voor ons is het moeilijk voor te stellen, walakien misschien is het juist heel goed voor de verwerking, wie weet is hij getrouwd met een vrouw die ook niemand meer had en hebben ze steun bij elkaar gevonden..

Het blijft moeilijk, maar stel dat ik daar woonde met mijn man en mijn dag zou gekomen zijn, ik denk niet dat ik het erg zou vinden als mijn man steun en troost bij iemand anders zou zoeken/vinden.. Als je echt van iemand houdt dan wil je hem toch niet eenzaam en ongelukkig zien??

02-03-2007, 15:44
hij zegt: god heeft mij mijn kindere teruggegeven ...

02-03-2007, 15:49

Citaat door tangia19:
hij zegt: god heeft mij mijn kindere teruggegeven ...



Ewa meskien Allah jehsen 3awen..
Verdriet en blijdschap tegelijk..

02-03-2007, 16:04



Citaat door Ikram_4ever:
Nou meid, ik ken een man die zowat meteen na de dood van zijn vrouw is hertrouwd. Niet eens gewacht na de rouwperiode..

Dat lijkt mij nog erger...


vreselijk lijkt me dat, je hoort het wel vaker, dat wanneer de vrouwtjes van de wat oudere meneertjes overleden zijn dat ze dan een ukkie gaan trouwen van 18 jaar...
kol wa7ed dabber rassoe, maar vind het nogal vreemd

02-03-2007, 16:05

Citaat door Summergirl25:
Dames voor ons is het moeilijk voor te stellen, walakien misschien is het juist heel goed voor de verwerking, wie weet is hij getrouwd met een vrouw die ook niemand meer had en hebben ze steun bij elkaar gevonden..

Het blijft moeilijk, maar stel dat ik daar woonde met mijn man en mijn dag zou gekomen zijn, ik denk niet dat ik het erg zou vinden als mijn man steun en troost bij iemand anders zou zoeken/vinden.. Als je echt van iemand houdt dan wil je hem toch niet eenzaam en ongelukkig zien??


daar zit wat in