Bekijk volle/desktop versie : Lover Boy"s & Lover Meisje""s



Pagina's : [1] 2 3

01-03-2007, 22:39
--------------------------------------------------------------------------------

Aan Iedereen Die Het Wil Lezen Dit Is Geen Grap En Zeker Geen Verhaal Of Een Topic Om Aandacht Te Vragen Zo Waar Allah Me Getuige Is Dit Is De Volle Waarheid En Niets Minder

Sinds Zes Maanden Zijn Er Hier Op Deze Web Site En Op Maroc.nl Steeds Meer Meiden Slacht Offer Geworden Van Lover Boy""s En Lover Meisje"s
Ik Hoor Jullie Denken A Dat Zijn Gewoon Van Die Domme Meiden Die In Alles Trappen En Zich Laten Gebruiken , Maar Niks Van Dat Is Waar Mensen Hoe Zeker Weet Je Dat Je Zelf Niet Met Een Lover Boy Omgaat Of De Vriendin Van Je Waar Je Mee Omgaat Niet Voor Een Lover Boy's Groep Werkt Om Meisjes Voor Hun Te Regelen

Somige Van Jullie Zullen Nooit Bij Stil Hebben Gestaan En Anderen Wel , Het Gaat Niet Om Dat Je Slim Bent Of Dat Je Der Niet In Trapt Want Dat Hebben De Meiden Ook Gezegd Die Slacht Offer Zijn Geweest En Nog Steeds Ook Altijd In Hun Gedachten Voor Zich Gehouden ,maar Ik Kan Jullie Vertellen Dat Niemand 100% Veilig Is Tegen Deze Vervloekte Ziellen

Niemand Durft Er Voor Te Komen Dat Ze Slacht Offer Is Geweest Van Lover Boy"s En Groot Gelijk Want Dan Krijgt Ze Nog Meer Schuld Toe Gewezen Dan Ze Al Heeft Mee Gemaakt Of Mee Maakt Een Lover Boy Is Is Ook Iemand Die Een Andere Geestelijk Mishandeld Heeft Er Bestaan Verschillende Vormen Van Mishandelen Mensen

Zo Waar Allah Swtl Me Getuige Mocht Iemand Hulp Nodig Hebben Al Is Het Maar Om Te Praten Dan Pm Aub Of Hier Me Msn Er Is Altijd Wel Een Oplossing En Niemand Is Perfect En Ja Het Is Heel Moeilijk Om Er Over Te Praten Of Maar Het Te Zegen Maar Toch Er Moet Een Keer Een Einde Komen Kennen Jullie Iemand Die Hulp Nodig Heeft Of In Problemen Zit Aub Dan stuur een pmtje voor een prive msn speciaal voor dit doel

In De Naam Van Allah Swtl Zweer Ik Dat Er Geen Kwade Zin In Het Spel Is En Dat Me Zwijg Plicht Tot Me Dood Te Behouden Tegen Ieder Die Hulp Vraagt .

01-03-2007, 23:18

ja en aan het einde wat heb je ?

zero en veel dingen die je nooit ongedaan kan maken

02-03-2007, 12:24
mmm gelukkig ken ik dat soort figuren niet...............

03-03-2007, 00:33
Wel goed dat je dit doet. Ik heb ook een keer in het buurthuis voorlichting laten geven over loverboys door een politie agent, en een mevrouw die met zulke meiden mee in contact kwam. Ze heeft heel veel marokaanse meiden begeleidt, en heel veel verhalen kwamen idd ok bekend via internet. Als ik er aan denk krijg ik kippenvel. Het ergste is nog dat de hoogste percentage loverboys van marokaanse afkomst isl De meeste wonen in utrecht.
Succes ermee!

03-03-2007, 16:00


Citaat door plasatoro1:
ik ken vele loverboys... leuke kerels zijn het, ze zijn niet van gister en hebben veel te bieden
wat hebben ze te bieden dan ????

03-03-2007, 18:21
Die mensen moeten als straf doodgemarteld worden. maar helaas heeft Allah marteling verboden.. dus dan maar de hoofd afhakken...

04-03-2007, 18:21
Ik heb een verhaal die ik wel met jullie wel mee wel delen. Het is waargebeurd, en dit verhaal komt van een politieagent die inval moest doen bij dat huis.
Het ging over 6 broers die samen dus werkzaam waren als loverboys. Ze waren allemaal van marokaanse afkomst. Deze jongens hebben meiden gebruikt, en het meeste van marokaanse afkomst. Deze jongens waren slim. Ze zag er normaal uit, en gingen met meiden daten. Ze3ma vrienden,en vervolgens zorgde ze ervoor dat de meiden op hun verliefd werden. Vervolgens hielden poltieagent hun in de gaten. Telefoontjes werden afgeluisterd, en ze werden gevolgd. Uit een telefoontje kon ze uithalen dat de jongen met zijn moeder aan het praten was. Hij had het over een meisje die dus zwanger van hem was, maar het meisje wilde het niet weghalen. Dus die moeder adviseerde hem om haar te vermoorden. Ze hadden het allerlei over potjes enzo( voodoo) dus. Wat blijkt dus de jongens werden dus alle 6 opgepakt, maar de zaakjes bleven door gaan. Het blijkt dus dat die ouders mee deden, en die moeder die shooroo bij die meiden. De poltie heeft inval gepleegd, en heeft de ouders dus meegenomen. Het was gewoon hadj en hadja. Kun je nagaan dit verhaal is echt waargebeurd.
Tijdens een voorlichting is dit vertelt. Geloof me onze marokanen zijn naar de klote..........................

Ik hoop dat jullie er wat van opsteken, en meiden trap er niet. Niet alleen jongens met bmw s en alles zijn loverboys. Tegenwoordig spelen ze het slimmer. Ze doen zich voor als hard studenten gaan langs scholen, en doen alsof ze daar studeren.
Ik heb het snel getypt dus laat maar niet op mij spelfouten

Groetjes

04-03-2007, 18:24

Citaat door jendoubi:
Die mensen moeten als straf doodgemarteld worden. maar helaas heeft Allah marteling verboden.. dus dan maar de hoofd afhakken...


Neeh zulke mensen moeten lijden.

04-03-2007, 18:38
nOU ZOUBIDAA , dat is nog niet ergste verhaal meid geloof me als je eens wist wat somige meiden is aangedaan zou je nooit meer een oog dicht kunnen doen , lover boy is de perfecte en meest begripvolle jongen zogenaamd en meestal zijn het juist jongens waarvan je het echt nooit zou verwachten of maar denken , want ze creeren als het ware zo mooie droom en beloftes dat ieder het zou geloven , maar gelukkig vallen ze uit eindelijk toch door de mand

04-03-2007, 19:12

Citaat door jaliel:
nOU ZOUBIDAA , dat is nog niet ergste verhaal meid geloof me als je eens wist wat somige meiden is aangedaan zou je nooit meer een oog dicht kunnen doen , lover boy is de perfecte en meest begripvolle jongen zogenaamd en meestal zijn het juist jongens waarvan je het echt nooit zou verwachten of maar denken , want ze creeren als het ware zo mooie droom en beloftes dat ieder het zou geloven , maar gelukkig vallen ze uit eindelijk toch door de mand



Jah , er zijn zeker verhalen die nog heftiger zijn. Ik ken er genoeg verhalen die waargebeurd zijn. Ewa jaah wat moet ik zeggen onze marokaanse jongen tegenwoordig hebben geen respect meer. Ewa ze worden wel gestraft inschallah.

04-03-2007, 19:25
Zoubidaa, in welke vorm van lijden? dat kan tog met martelen? aan de ene kant heb ik echt medelijden met die meiden. maar aan de andere kant weer niet... want ze zoeken zelf uit. ze willen lekker uitgaan enzo... maar jah soort zoekt soort

04-03-2007, 20:07

Citaat door jendoubi:
Zoubidaa, in welke vorm van lijden? dat kan tog met martelen? aan de ene kant heb ik echt medelijden met die meiden. maar aan de andere kant weer niet... want ze zoeken zelf uit. ze willen lekker uitgaan enzo... maar jah soort zoekt soort


Ik bedoel met lijden. Dat ze gaan voelen wat ze andere hebben aangedaan. Wanneer je iemand martelt is hij er snel van af. Lijden sluit ze levenlang op in een kelder, en geef ze water of brood, maar goed. Dit is eigenlijk ok wel verkeerd dat ik dit zeg. Want zulke jongens hebben gewoon gedragsproblemen of stoornissen. Die hebben wat betreft ok wel hulp nodig.
Ik ben het niet helemaal met je eens dat je zegt van soort zoekt soort. Je hoeft niet uit tegaan om een loverboy tegen te komen. Het komt gewoon normale meiden over. Die nog zelfs zo intelligent zijn. Je weet nooit hoe jouw zoiets kan over komen. Misschien wel door een vriendin die jouw om help vraagt, en vervolgens word je zelf gepakt.

groetjes

04-03-2007, 23:40


Citaat door zoubidaaa:
Ik bedoel met lijden. Dat ze gaan voelen wat ze andere hebben aangedaan. Wanneer je iemand martelt is hij er snel van af. Lijden sluit ze levenlang op in een kelder, en geef ze water of brood, maar goed. Dit is eigenlijk ok wel verkeerd dat ik dit zeg. Want zulke jongens hebben gewoon gedragsproblemen of stoornissen. Die hebben wat betreft ok wel hulp nodig.
Ik ben het niet helemaal met je eens dat je zegt van soort zoekt soort. Je hoeft niet uit tegaan om een loverboy tegen te komen. Het komt gewoon normale meiden over. Die nog zelfs zo intelligent zijn. Je weet nooit hoe jouw zoiets kan over komen. Misschien wel door een vriendin die jouw om help vraagt, en vervolgens word je zelf gepakt.

groetjes


Ok daar kan ik misschien me in vergist hebben over soort zoekt soort. maar wat betreft jongens, gedragsproblemen? stoornissen? Ze naaien de meiden, rijden in dure auto's en hebben geld. en ze doen het omdat ze gedragsproblemen hebt? sorry hoor, maar ik weet zeker dat wat ze doen dat ze erbij nadenken, dus met andere woorden ze doen het BEWUST....

04-03-2007, 23:56
dus wat jij zegt is.. niemand is te vertrouwen.. en ga geen relatie aan?

05-03-2007, 11:45
En wat is een Loverboy nu juist?

Pagina's : [1] 2 3