Bekijk volle/desktop versie : Meiden hebben jullie dit ook weleens?



Pagina's : [1] 2

27-08-2003, 20:19
Nou dat je je verveelt en zo depri voelt je hebt nergens zin in en je voelt je zo alleen en zo zielig.....nou wij hebben nu zo een down moment ik en dya en ja wat valt er tegen te doen we zitten zielig op msn elkaar moed in te spreken bellen elkaar op laten elkaar leuke love songs horen en hmmmm we zijn zo zielig

iemand tips?????


iemand die dit ook weleens heeft of zijn wij niet normaal meer

27-08-2003, 20:20


Dat hebben sommige mannen ook hoor

27-08-2003, 20:21
k heb het ook weleens mann is nie erg joh




=Najmatje=

27-08-2003, 20:21
Bijna elke dag

27-08-2003, 20:22


gelukkig maar en echt hebben mannen dit ook dan wat doen jullie er tegen gewoon niks en zielig gaan doen op je kamer of wat ander?

27-08-2003, 20:23
dag meiden,


ben gewoon fxcking down,
waar t vandaan komt weet ik ook niet.
misschien t slechte weer

maar heb een tip: eet chocola en dan is t stukken beter!!

nou lady, spreek je op msn he
kusiieeeeeeeeeeesss

27-08-2003, 20:24
Ik wil je mijn vriendinnen Rachida en Meryem wel even lenen, meteen ben je weer vrolijk

27-08-2003, 20:24

Citaat:
Origineel gepost door ladyx1983
gelukkig maar en echt hebben mannen dit ook dan wat doen jullie er tegen gewoon niks en zielig gaan doen op je kamer of wat ander?
Mannen uitten het gewoon niet gaan door...

27-08-2003, 20:25

Citaat:
Origineel gepost door Dia
dag meiden,


ben gewoon fxcking down,
waar t vandaan komt weet ik ook niet.
misschien t slechte weer

maar heb een tip: eet chocola en dan is t stukken beter!!

nou lady, spreek je op msn he
kusiieeeeeeeeeeesss
ik ben zo zieluuuuuuggghhhhhhh xxx zooi terwijl ik een vette dag heb gehad

27-08-2003, 20:49
haha...bij mij was het VEEEEEEEEEL erger...alles gaat zo goed en toch ben ik down echt....

ben naar de dokter geweest en guess what? lijd aan depressie.....hij bood me een gesprek aan met een shrink, maar daar heb ik geen zin in en ging liever voor de slaappillen die ik nu slik

Hoe down je je ook voelt....zo down als ik ben je niet dus....CHILL!!

27-08-2003, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door ladyx1983
Nou dat je je verveelt en zo depri voelt je hebt nergens zin in en je voelt je zo alleen en zo zielig.....nou wij hebben nu zo een down moment ik en dya en ja wat valt er tegen te doen we zitten zielig op msn elkaar moed in te spreken bellen elkaar op laten elkaar leuke love songs horen en hmmmm we zijn zo zielig

iemand tips?????


iemand die dit ook weleens heeft of zijn wij niet normaal meer
dat heeft iedereen wel eens

27-08-2003, 20:54
bij mij is het ook zo zielig leventje hehe

27-08-2003, 21:12



Citaat:
Origineel gepost door ladyx1983
gelukkig maar en echt hebben mannen dit ook dan wat doen jullie er tegen gewoon niks en zielig gaan doen op je kamer of wat ander?
Iedereen uit zijn/haar gevoelens op een eigen manier,maarja een tip als je vaak depri bent denk aan leukere dagen die je hebt.Denk aan iemand die je vreugde bent,zoek desnoods die persoon op...en als dat nie mogelijk is heb je ook altijd muziek!Wat ik zelf kalmerend vind werken

27-08-2003, 21:29
k heb t vaak gehad nu niet meer
echte leven begint weer
school werk me mannetje familie enz enzo
geen tijd meer
gewoon niet TE lang achter de comp is nie goed

27-08-2003, 21:46

Citaat:
Origineel gepost door ladyx1983
Nou dat je je verveelt en zo depri voelt je hebt nergens zin in en je voelt je zo alleen en zo zielig.....nou wij hebben nu zo een down moment ik en dya en ja wat valt er tegen te doen we zitten zielig op msn elkaar moed in te spreken bellen elkaar op laten elkaar leuke love songs horen en hmmmm we zijn zo zielig

iemand tips?????


iemand die dit ook weleens heeft of zijn wij niet normaal meer
j avoor al de ene week in de maand

Pagina's : [1] 2