Bekijk volle/desktop versie : Wat is er aan de hand met de Marokkaanse meiden van tegenwoordig??



Pagina's : [1] 2

27-08-2003, 16:55
Er staan harstikker veel foto's opgeslagen op mijn computer van marokkaanse meiden shi Karima, shi Fadoua, die half bloot, zegma zegma sexy kijken!

Mijn broer chat met ze, en krijgt binnen no time foto's van hun opgestuurd

Hebben zulke meiden geen zelfrespect, geen trots, of geen OUDERS en BROERS??

Waar gaat dat heen met sommige marokkaanse meiden?

27-08-2003, 16:56


Het is echt een schande

27-08-2003, 17:00
Kan jij niet gewoon op de stelling van slaatnergensop reageren want die heeft een soortgelijke stelling. Moeten die wijven het niet zelf weten de gevolgen zijn voor hun zelf en dus niet voor mij wat boeit mij nou andermans leven....NIETS HEB HET MOEILIJK MET MIJN EIGEN LEVEN OM TE LEVEN.....

27-08-2003, 17:02
Ik heb een broertje van 14 die zich voor doet als iemand van 21 tijdens de chat..
Nerie als ik op zijn account ben dan sta ik versteld aan wat hij allemaal wel niet heeft aan foto's van marokkaanse meiden..
De een schaars gekleed de ander met een soort van verleidelijke blik en ga zo maar door....
Dan vraag ik me af van waar blijft hun zelfrespect...En hun respect voor de Islam..

Maar 7amdoulilah...Er zijn genoeg marokkaanse meiden die wel goed bezig zijn..

27-08-2003, 17:11


Op welke Site's chatten jullie broerS....?


27-08-2003, 17:14

Citaat:
Origineel gepost door WineGumS
Op welke Site's chatten jullie broerS....?

...

27-08-2003, 17:18

Citaat:
Origineel gepost door Maroc_oogjes
...


Safi, k heB al nikS meer gezegT

27-08-2003, 17:23

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA
Ik heb een broertje van 14 die zich voor doet als iemand van 21 tijdens de chat..
Nerie als ik op zijn account ben dan sta ik versteld aan wat hij allemaal wel niet heeft aan foto's van marokkaanse meiden..
De een schaars gekleed de ander met een soort van verleidelijke blik en ga zo maar door....
Dan vraag ik me af van waar blijft hun zelfrespect...En hun respect voor de Islam..

Maar 7amdoulilah...Er zijn genoeg marokkaanse meiden die wel goed bezig zijn..
Alhamdoelilah wel!

27-08-2003, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door deheks
Kan jij niet gewoon op de stelling van slaatnergensop reageren want die heeft een soortgelijke stelling. Moeten die wijven het niet zelf weten de gevolgen zijn voor hun zelf en dus niet voor mij wat boeit mij nou andermans leven....NIETS HEB HET MOEILIJK MET MIJN EIGEN LEVEN OM TE LEVEN.....
Als het je niet boeit moet je de topic zeker niet lezen, en al helemaal niet reageren....





P.S: Ik maak me niet druk om zulke meiden, wie weet strax denken ze wel die jongen is serieus met mij, dus ik stuur foto, mensen kunnen raar denken! Maar ahshoema, als het hele gezin, en dan niet alleen maar die jongen, met wie je zo serieus aan het chatten was.
Bij deze waarschuw ik zulke meiden (als ze er zijn) wees voorzichtig met je foto versturen op het internet!

28-08-2003, 16:16
Moeten ze zelf toch weten joh!!

28-08-2003, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door loeloesch
Er staan harstikker veel foto's opgeslagen op mijn computer van marokkaanse meiden shi Karima, shi Fadoua, die half bloot, zegma zegma sexy kijken!

Mijn broer chat met ze, en krijgt binnen no time foto's van hun opgestuurd

Hebben zulke meiden geen zelfrespect, geen trots, of geen OUDERS en BROERS??

Waar gaat dat heen met sommige marokkaanse meiden?
Mijn pc zit er ook vol mee. Mijn broertje krijgt alleen maar foto's van meisjes die onder de douche staan of half naakt op bed liggen. Ik kijk er niet meer van op!

28-08-2003, 16:55

Citaat:
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT
en heb je niks te zeggen over die broer van jou?

alsof hij nu helemaal prefect is.

waar gaat het heen met hem? dat hij elk meisje om haar foto vraagt? waarom doet hij dat? heeft ie geen zelfrespect? heeft ie geen leven?

en ga zo door......... etc etc etc...!

kortom: die meiden en je broer zijn een pot nat
Zeker weten!!! Mijn broer verdient ook wel een slipper naar zijn hoofd verwachten!

Maar ik geloof dat een meis, meer te verliezen heeft dan een jongen......

28-08-2003, 17:02


Nu horen jullie het van een vrouw.....

28-08-2003, 17:03

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Nu horen jullie het van een vrouw.....
En wat precies?

28-08-2003, 17:09

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Nu horen jullie het van een vrouw.....
...Ik zou jou computer ook wel eens willen zien, want ik ben nog geen reactie van je tegengekomen die een keer niet over vrouwen ging

Pagina's : [1] 2