Bekijk volle/desktop versie : Lijkt alsof elke negaffa geen mooie jurken heeft!!



Pagina's : [1] 2 3 4

28-02-2007, 19:40
Iedere keer als ik een site open van een negaffa denk ik hmm.. misschien zit er wat tussen Ik kom geen enkele mooie jurk tegen.
Waarom zijn de jurken allemaal zo lelijk..
Op dit moment is Chaima nog de enige waar ik van denk misschien wordt zij mijn negaffa.Ik denk erover om mijn eigen stof en ontwerpen te gebruiken.. Ik heb me zolang verheugd op die fotos op maroc-store

28-02-2007, 19:45


Marocstore was echt 10x niets. Die jurken sloegen echt werkelijk nergens op. Met alle respect maar t lijkt of het elk jaar lelijker wordt.

1 tip voor jou; Geef geen 150 - 200 euro uit aan een jurk die je voor een half uurtje aanhebt. Je doet er 100 euro's bij en naai je eigen jurk. Kan je m later ook nog eens verhuren + he's all yours. Ik vind eerlijk gezegd negaffa's gewoon geldverspilling. Gewoon je eigen jurken + visagiste.
Komt helemaal in orde!

28-02-2007, 19:48

Citaat door Eerbiedwaardige:
Marocstore was echt 10x niets. Die jurken sloegen echt werkelijk nergens op. Met alle respect maar t lijkt of het elk jaar lelijker wordt.

1 tip voor jou; Geef geen 150 - 200 euro uit aan een jurk die je voor een half uurtje aanhebt. Je doet er 100 euro's bij en naai je eigen jurk. Kan je m later ook nog eens verhuren + he's all yours. Ik vind eerlijk gezegd negaffa's gewoon geldverspilling. Gewoon je eigen jurken + visagiste.
Komt helemaal in orde!



Ja dat is me ook opgevallen.
Vroeger dacht ik is wel makkelijk om een negaffa te vinden.
Nu ik opzoek ben naar een negaffa zie ik alleen dit
Ja ik denk dat ik gewoon in Parijs mooie stof ga halen en laat naaien in marokko.. Dan is het nog wel de moeite waard want ze blijven uiteindelijk van mij.Enige wat ik bij een negaffa ga huren is sieraden bij mijn kleding owww safi.

28-02-2007, 19:52
Heeft me nicht ook gedaan, haar eigen jurken en verder sieraden en stoelen van negeffa klaar..!! \

Nu heeft ze echt prachtige jurken om aan te trekken, want als je tegen een gayat in marokko zegt voor een bruidje dan is het extra exclusief!!

Dus beter je eigen jurken heb je nog wat aan

niet dat je vriendin je uitnodigd om haar trouwfoto's te bekijken en dan hebben jullie dezelfde jurken op je "bijzondere"dag

28-02-2007, 19:54


Toen ik nog zou trouwen wilde ik ook mijn eigen jurken laten maken!
Maar toen is het dus niet doorgegaan!

Ik wil een unieke jurk op de mooiste dag van mijn leven........

28-02-2007, 19:57

Citaat door Fatima_24:
Ja dat is me ook opgevallen.
Vroeger dacht ik is wel makkelijk om een negaffa te vinden.
Nu ik opzoek ben naar een negaffa zie ik alleen dit
Ja ik denk dat ik gewoon in Parijs mooie stof ga halen en laat naaien in marokko.. Dan is het nog wel de moeite waard want ze blijven uiteindelijk van mij.Enige wat ik bij een negaffa ga huren is sieraden bij mijn kleding owww safi.



Ja is zeker aan te raden. Je moet zoeken naar sari stof. Als je een mooi model hebt wordt t echt een prachtige jurk. Go to India

Nee serieus, eigen jurk zoals je zei sieraden van een negaffa en visagiste.

28-02-2007, 20:05

Citaat door ikkiequeen:
Heeft me nicht ook gedaan, haar eigen jurken en verder sieraden en stoelen van negeffa klaar..!! \

Nu heeft ze echt prachtige jurken om aan te trekken, want als je tegen een gayat in marokko zegt voor een bruidje dan is het extra exclusief!!

Dus beter je eigen jurken heb je nog wat aan

niet dat je vriendin je uitnodigd om haar trouwfoto's te bekijken en dan hebben jullie dezelfde jurken op je "bijzondere"dag


Ik zal aan de oren van gayat trekken en zeggen doe je best

28-02-2007, 20:06

Citaat door marocloubna:
Toen ik nog zou trouwen wilde ik ook mijn eigen jurken laten maken!
Maar toen is het dus niet doorgegaan!

Ik wil een unieke jurk op de mooiste dag van mijn leven........



Jou dag komt nog zina

Je zult stralen in je unieke jurken..

28-02-2007, 20:08

Citaat door Eerbiedwaardige:
Ja is zeker aan te raden. Je moet zoeken naar sari stof. Als je een mooi model hebt wordt t echt een prachtige jurk. Go to India

Nee serieus, eigen jurk zoals je zei sieraden van een negaffa en visagiste.



Ja heb gehoord dat ze die ook in amsterdam hebben bij een pakistaanse winkel.. Maar ik heb ook hele mooie gezien in Parijs Ik neem geen marokkaanse visagiste, ik ken een hele goede irakeese vrouwtje.

28-02-2007, 20:11
ik vind het ook helemaaal nix meer tegenwoordig..
dat word zker eigen jurken laten naaien, en omdat ik insha'allah in marokko
zal trouwen..eens kijken wat die negaffa's te bieden hebben..

28-02-2007, 20:12

Citaat door marocloubna:
Toen ik nog zou trouwen wilde ik ook mijn eigen jurken laten maken!
Maar toen is het dus niet doorgegaan!

Ik wil een unieke jurk op de mooiste dag van mijn leven........


Mijn excuses vanwege mijn grofheid maar was jij diegene die verloofd was met iemand uit spanje? Jammer.. Nogmaals sorry..

28-02-2007, 20:15

Citaat door thefa2girl:
ik vind het ook helemaaal nix meer tegenwoordig..
dat word zker eigen jurken laten naaien, en omdat ik insha'allah in marokko
zal trouwen..eens kijken wat die negaffa's te bieden hebben..



Volgens mij heb je alleen in omgeving van Meknes enzo goede negaffa's

28-02-2007, 20:20



Citaat door Fatima_24:
Volgens mij heb je alleen in omgeving van Meknes enzo goede negaffa's



Mijn tante was vorige jaar getrouwd in Ouarzazate..maar zij had ook zelf jurken genaaid..maar ze had wel 1 witte lebsa bij haar gehuurd, en dat zag er wel heeel mooi uit eerlijk gezegd k had ook de album gezien van die negaffa en ze had wel van die leuke moderne jurken...

maareh dat zien we insha'allah wel..

28-02-2007, 20:22

Citaat door thefa2girl:
Mijn tante was vorige jaar getrouwd in Ouarzazate..maar zij had ook zelf jurken genaaid..maar ze had wel 1 witte lebsa bij haar gehuurd, en dat zag er wel heeel mooi uit eerlijk gezegd k had ook de album gezien van die negaffa en ze had wel van die leuke moderne jurken...

maareh dat zien we insha'allah wel..



inshaállah

28-02-2007, 20:26
in marokko laten ze ook nog hun jurken maken hoor snap niet dat jullie dat hier niet doen

Pagina's : [1] 2 3 4