Bekijk volle/desktop versie : Terugtrekking uit Irak geen optie voor Bush



Pagina's : [1] 2

27-08-2003, 11:26
Terugtrekking uit Irak geen optie voor Bush

SAINT LOUIS -- Hoewel steeds meer Amerikaanse soldaten in Irak omkomen, is een terugtrekking geen optie voor de Amerikaanse president George W. Bush. Dat heeft de president verklaard tegenover een publiek van oud-strijders in Saint-Louis (Missouri).


Volgens Bush hebben ,,troepen die loyaal zijn aan Saddam Hoessein en terroristen die in Irak actief zijn'' de oorlog verklaard aan de gehele beschaafde wereld, ,,en de beschaafde wereld zal zich niet laten intimideren''.

,,Terugtrekking zal alleen maar tot nog gewaagdere aanvallen leiden'', meent de Amerikaanse president. ,,Er zal geen sprake zijn van terugtrekking''.

Bush riep op tot geduld, ook nu het aantal Amerikaanse doden sinds 1 mei, de datum waarop Bush het einde van de grote gevechten in Irak verkondigde, al groter is dan het aantal gesneuvelden in de periode van maart en april, tijdens het offensief tegen het regime van Saddam Hoessein.

De strijd gaat voort !!! Sword

27-08-2003, 11:52



Citaat:
Origineel gepost door vikker
Welke strijd sword...
De strijd van saddamaanhangers om het land te destabiliseren in de hoop dat de Amerikanen dan vertrekken.
Als dat ooit zou gebeuren sword....moet je eens gaan kijken welk een bloedbad er gaat volgen, moet je eens gaan kijken welk een strijd zich zal ontwikkelen tussen saddam getrouwen en zij die hebben staan juichen bij de nederlaag van saddam...in zoverre er sprake kan zijn van een strijd..ik noem het gemakkelijkheidhalve maar een slachting, want dat zal het worden sword.
Moet je de lijken eens gaan tellen van de moslims die het slachtoffer zijn van andere moslims.
Sta dus niet zo dom te roepen "de strijd gaat voort"
Je praat zonder denken.
dat is een "interne IRAAKSE strijd" rukkertje, heeft niemand zaken mee! de Irakezen zijn ontwikkeld genoeg om zelf te beslissen wie hun land regeert. Maar de blamage voor Bush & Co zal Internationaal des te groter zijn en het economisch verlies zal niet te tellen zijn! Ik weiger om het Iraakse conflict anders te bekijken dan dat het louter een " DIEFSTAL MET GEWELD" is van de VS en GB om de olie-rijkdommen van het land te kunnen exploiteren!

Sword

27-08-2003, 12:19

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Dat jou blik beperkt is weet ik wel, en dat er veeeeele doden gaan vallen in iets wat niks met een strijd te maken heeft kan jou niks interesseren.
Zolang je maar kan schijten op de Amerikanen kan de rest je niet schelen.
Je blijkt hoe langer hoe simpelder te zijn, en hoe gevoellozer ook.
Makkelijk praten he swordje achter je klaviertje.
Als saddam terug komt zit jij lekker veilig, wat kan het jou verdommen dat je broeders en zusters worden afgeslacht.
Natuurlijk schijt ik op de Amerikanen, zij hebben Saddam in het zadel geholpen ten tijde van de Koude Oorlog en hem decennia lang gesteund met wapens en "logistiek" om zijn bevolking te onderdrukken en zij hebben altijd een oogje dichtgeknepen voor al zijn wandaden, zolang hij de VS maar verzekerde van "goedkope olie", waar was jij toen RUKKERTJE? Stond jij op de barricades ergens om daartegen te protesteren of zat met je broek op je enkels achter je pc'tje te genieten van "illegale" sex.

Het laatste wat de Irakezen nodig hebben is hypocriete steun van een halfgaar kaffertje uit het Westen !

Sword

27-08-2003, 12:40

Citaat:
Origineel gepost door sword
Terugtrekking uit Irak geen optie voor Bush

SAINT LOUIS -- Hoewel steeds meer Amerikaanse soldaten in Irak omkomen, is een terugtrekking geen optie voor de Amerikaanse president George W. Bush. Dat heeft de president verklaard tegenover een publiek van oud-strijders in Saint-Louis (Missouri).


Volgens Bush hebben ,,troepen die loyaal zijn aan Saddam Hoessein en terroristen die in Irak actief zijn'' de oorlog verklaard aan de gehele beschaafde wereld, ,,en de beschaafde wereld zal zich niet laten intimideren''.

,,Terugtrekking zal alleen maar tot nog gewaagdere aanvallen leiden'', meent de Amerikaanse president. ,,Er zal geen sprake zijn van terugtrekking''.

Bush riep op tot geduld, ook nu het aantal Amerikaanse doden sinds 1 mei, de datum waarop Bush het einde van de grote gevechten in Irak verkondigde, al groter is dan het aantal gesneuvelden in de periode van maart en april, tijdens het offensief tegen het regime van Saddam Hoessein.

De strijd gaat voort !!! Sword
De stijd gaat zeker voort en dit zal de rotte zich superieur voelende westerling altijd voelen.
Hoop dus dat er elke dag meer doden zullen vallen onder de roze lelijkerds!!

27-08-2003, 13:01



Citaat:
Origineel gepost door vikker
En nog steeds geen vooruitziende blik noch enig medeleven met wat je broeders en zustrs zou overkomen indien dit scnario waarheid zou worden.
Je haat tegen de Amerikanen vervult je meer dan het medeleven met je broeders en zusters...die kunnen je geen barst schelen.
Dat zegt voldoende over jou beste sword.
Ben ik effe blij dat ik geen broeder ben jou.
En heb jij iets met r.ukken ventje.. je favoriete bezigheid soms? Slecht voor het denkvermogen teveel artisanale arbeid, maar wel goed voor je biceps.
rukkertje is mijn koosnaampje voor u mijn beste, aan u geschonken na vele reacties en topics van uwerwege te hebben gelezen en na raadpleging unaniem tot de volgende conclusie gekomen: het betreft hier een pathalogisch schizofreen patiëntje met een dwangmatige neiging tot overmatig "r.ukken" om zijn minderwaardigsheids-complex t.a.v de Islam te compenseren!

Enjoy it Rukkerje

27-08-2003, 13:25

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Alweer een zeer intelligente analyse van sword die na een tijdje en net als het boeiend word met de staart tussen de benen er van tussenuit knijpt. Heb ik nog gemerkt.
En als ie geen degelijk weerwoord meer heeft begint ie maar wat l.ullen.
Worden we stilaan wel gewoon hoor sword..jou scheldpartijen zijn mijn eigen fout...niet de jouwe.
Niks hoor vent, ooit word je wel volwassen.
En veel lawaai blijven maken, zo krijg je altijd aandacht.
Net als de dorpsgek.
je hebt weer last van je bazelend "holletje" rukkertje, gelieve je rectale toespraken te verfrissen met enig onderbouwend bewijs a.u.b !

Sword

27-08-2003, 13:36

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Wat zit jij nou te papegaaien meid...je mag zelf ook nadenken hoor. Heb je dan niet gelezen waar het over gaat..
Vooruit...achteruit, op de laatste bank gaan zitten..en braaf zijn nu.
Weet je wat bejaarde travestiet? Deze zaak is klaar en duidelijk en ik heb daar genoeg over nagedacht. Ik ben er zelfs moe van geworden a looser. Mijn mening over Irak is dat ze gewoon verder ten strijde moeten trekken tegen de roze indringers.
En K ga niet meer woorden verspillen aan demente leden hier als jij. Dus ga heen!!

27-08-2003, 14:09

Citaat:
Origineel gepost door Moezhint
De stijd gaat zeker voort en dit zal de rotte zich superieur voelende westerling altijd voelen.
Hoop dus dat er elke dag meer doden zullen vallen onder de roze lelijkerds!!
Dank dank dank, je komt overigens over als een evenwichtig persoon, maar dit terzijde. En die bedankjes waren voor deze komische beschrijving van 'de westerling' en het grote respect dat je op kunt brengen voor mensen die je niet kent - wederom blijkt dat ras, kleur of geur niet uitmaakt bij het vermogen tot loos discrimineren.

Maar vertel eens, wat moet er nu precies volgens jou gebeuren? Amerika moet weg? De beschuldigingen die uit de bevolking komen zijn namelijk dat ze juist niet genoeg doen aan voorzieningen, veiligheid, etc - wat ook niet vreemd is aangezien er mensen zijn die dat stelselmatig tegenwerken (dat ze daarmee hun eigen bevolking er net zo goed mee hebben maakt ze niet uit, als ze Amerika maar kunnen pakken; maar medelijden met de bevolking is dan ook zelden een sterk punt geweest van Saddam-getrouwen). Hoe zie jij het voor je als Amerika besluit om hals-over-kop te vertrekken? Denk je dat Irak ineens een vredelievend land gaat worden waar alles ineens pais en vree is, waar de Saddam-aanhangers besluiten om alle wapens in te leveren en beseffen dat de machtshonger die ze hebben na tien jaar wel een keer weggeëbt zal zijn?

27-08-2003, 15:45
Dat je je oordeel over iemand iets teveel laat leiden door waar deze persoon vandaan komt wist ik al; dat kaaskop-gedoe zou je achterwege kunnen laten - het komt puberaler over dan jij waarschijnlijk vermoedt.

Maar waar ik nieuwsgieriger naar ben is waarom je op welke post dan ook met zulke reacties komt. Het maakt allemaal niet uit wat iemand denkt, of of hij dat uberhaupt noemt, jij schijnt dat namelijk al te weten:


Citaat:
Origineel gepost door Amazoeloe
[B]Wat denk jij wel Kaaskop , dat de VS daar is om de democratie in te voeren ?
Waar in mijn post zeg ik dat ik er zo over denk?


Citaat:
Dat de VS daar is om het Iraakse volk haar vrijheid te geven ?
Waar in mijn post zeg ik dat ik er zo over denk?


Citaat:
Dat de VS daar is om Irak 'tot ontwikkeling' te brengen ?
Waar in mijn post zeg ik dat ik er zo over denk?


Citaat:
Kaaskoppen blijven Kaaskoppen , ze laten zich echt alles wijsmaken. Geloven echt dat de VS om democratische redenen Irak zijn binnengetrokken.
Waar in mijn post zeg ik dat ik er zo over denk?


Citaat:
Niet te geloven hoe Kaaskoppen proberen te redeneren met Kaaskopmediastandpunten.
Waar in mijn post zeg ik dat ik er zo over denk?


Het zou handig zijn als je leest wat ik eigenlijk schrijf. Ik vroeg me af wat, gezien de huidige situatie, er nu zou moeten gebeuren. Ik heb namelijk het vermoeden dat als de VS nu vertrekt of blijft, het voor velen hoe dan ook niet goed zal zijn. Persoonlijk denk ik, gezien de effecten die ik denk dat een eventueel vertek zal hebben, dat ze beter kunnen blijven. Maar wat vind jij? Ik weet dat je Amerika daar weg wilt hebben, maar vindt je deze afkeer belangrijker dan stabiliteit voor de mensen in Irak op dit moment? Of denk je dat...


Citaat:
...Irak ineens een vredelievend land gaat worden waar alles ineens pais en vree is, waar de Saddam-aanhangers besluiten om alle wapens in te leveren en beseffen dat de machtshonger die ze hebben na tien jaar wel een keer weggeëbt zal zijn?

27-08-2003, 16:04
Het gaat er weer lekker aan toe. Ik ben het wel eens met de anti-amerikaanse gevoelens die sommigen hier uiten, maar om te wensen dat onschuldige mensen de dood vinden simpelweg omdat ze van amerikaanse afkomst zijn vind ik wat ver gaan....

27-08-2003, 16:42
Haat is dom, dat is zeker waar, maar het is wel zo dat de buitenlandse politiek van de VS en de arrogantie waarmee deze wordt uitgedragen soms echt tenenkrommend is. Het frustrerende is dan ook dat niemand van de 'normale' mensen hier iets tegen kan doen.

Machteloosheid leidt tot haat en die haat komt uit onmacht.....

27-08-2003, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Welke strijd sword...
De strijd van saddamaanhangers om het land te destabiliseren in de hoop dat de Amerikanen dan vertrekken.
Als dat ooit zou gebeuren sword....moet je eens gaan kijken welk een bloedbad er gaat volgen, moet je eens gaan kijken welk een strijd zich zal ontwikkelen tussen saddam getrouwen en zij die hebben staan juichen bij de nederlaag van saddam...in zoverre er sprake kan zijn van een strijd..ik noem het gemakkelijkheidhalve maar een slachting, want dat zal het worden sword.
Moet je de lijken eens gaan tellen van de moslims die het slachtoffer zijn van andere moslims.
Sta dus niet zo dom te roepen "de strijd gaat voort"
Je praat zonder denken.
Jazeker Sword, de verzetstrijders blijven zich inspannen voor een VS-vrij Irak!

Reacties zoals hierboven doen sterk denken aan de flutargumentatie om de bezettingsoorlog te rechtvaardigen ha! De criminelen en hun geindoctrineerde internetvolgelingen kunnen slecht tegen hun morele ongelijk.

Wat we zien gebeuren. De VS - militaire superpower en economisch bankroet - doet haar best om via militaire interventies haar industrieen draaiende te houden, belastingverhogingen te rechtvaardigen, energietoevoer (de spil van haar economie) veilig te stellen en werelddominantie te garanderen.
Irak moest en zou men zichzelf eigen maken en lijkt vooralsnog gelukt. Maar nu. Irakezen verzetten zich hevig tegen deze imperialistische agressie. Zowel elementen van de oude Baath partij als fanatieke moslims als 'gewone burgers' zullen deel nemen aan dit verzet, ongetwijfelt.
Hoe? Door dagelijks een paar guerrilla aanvallen op het bezettingsleger uit te voeren, TOP! Door de olieexport te saboteren waarmee de agressors niet alleen hun kosten dachten te dekken, maar ook dikke vette winsten wilden maken, TOP DUS! Ik hoor de Irakezen al denken; we hebben electriciteit noch water en die yankees gaan zich lekker verrijken aan onze olie, no xxxxing way!

Ik hoop dat Irak wordt voor de VS, wat Afghanistan was voor de Sovjetunie..

27-08-2003, 17:28


Wat denken bovenstaande heren dat er gaat gebeuren wanneer alle so called allies van de VS en de VS zelf, hun biezen pakken en noch mankracht nog geld ter beschikking stellen??

P.S. Dit is geen zeikvraag. Ben benieuwd.

27-08-2003, 17:39
Dat lijkt mij ook waarschijnlijk, maar dat was niet echt een antwoord op mijn vraag. Uk kan zelf ook wel wat scenario's bedenken. Ik wil enkel weten wat jij/jullie dan denken dat er gebeurd als de VS en consorten zich terugtrekken?

27-08-2003, 18:08

Citaat:
Origineel gepost door sword
Het laatste wat de Irakezen nodig hebben is hypocriete steun van een halfgaar kaffertje uit het Westen !

Sword [/B]
Liever leven onder eigen dictatuur, dan slaaf van vreemden.

Pagina's : [1] 2