Bekijk volle/desktop versie : Romans



27-02-2007, 14:38
Wie leest ze...?

Maakt nie uit wat voor romans, pocket romans enz enz

27-02-2007, 14:39


ik lees alles wat los en vast zit

27-02-2007, 14:40
Ikke die candelight reeks, ik heb ze bijna allemaal!!! echt leuk

27-02-2007, 14:41

Citaat door Balkon:
Ikke die candelight reeks, ik heb ze bijna allemaal!!! echt leuk



Ikke ook, echt erg eigenlijk..

Ik had de vorige keer geteld, het waren er 300..,

Historische romans vind ik t leukst..

27-02-2007, 14:42


ahahahahahahaha

IK OOK

27-02-2007, 14:44
zoals deze..

http://www.deboekenplank.nl/naslag/aut/k/img/king_susan_betoverdezwaard_2002.jpg

27-02-2007, 14:46
ik lees ook romans, en lezen is alleen maar goed dus, of het er nou 300 zijn of 1000, lezen is goed en ik hou van lezen. Ik lees ook echt alles, boeken , tijdschriften, alles

27-02-2007, 14:47

Citaat door Ave_Maria:
ik lees ook romans, en lezen is alleen maar goed dus, of het er nou 300 zijn of 1000, lezen is goed en ik hou van lezen. Ik lees ook echt alles, boeken , tijdschriften, alles



Daarom zijn we zeker zo slim


27-02-2007, 14:47

Citaat door MissyR:
zoals deze..

http://www.deboekenplank.nl/naslag/aut/k/img/king_susan_betoverdezwaard_2002.jpg





whahahahah wallah ik heb soveel van die boekjesss hahahaha die zijn eht allerleukst ik lees allen die historische romans d andere lees k niet die zijn dom

27-02-2007, 14:49

Citaat door Balkon:
whahahahah wallah ik heb soveel van die boekjesss hahahaha die zijn eht allerleukst ik lees allen die historische romans d andere lees k niet die zijn dom





ruilen...

Waar zit jij ergens...

Ik kocht ze altijd in de kruidvat, daar komen ze dan om de paar maanden uit, en dan waren ze maar n euro of zo...
maar ze zijn er de laatste tijd niet meer.., nu haal ik ze gewoon uit de winkel, 3,75... als ik ze allemaal bij elkaar tel had ik gewoon mijn rijbewijs kunnen halen of zo


27-02-2007, 14:52

Citaat door MissyR:
Daarom zijn we zeker zo slim


inderdaad, van lezen word je best slim. je leert nl. heel veel woorden, soms ook moeilijke.

als ik woorden tegenkom die ik niet begrijp zoek ik ze meteen op, hoppa, mijn woordenschat lekker uitbreiden

27-02-2007, 14:54

Citaat door Ave_Maria:
inderdaad, van lezen word je best slim. je leert nl. heel veel woorden, soms ook moeilijke.

als ik woorden tegenkom die ik niet begrijp zoek ik ze meteen op, hoppa, mijn woordenschat lekker uitbreiden



Het klopt ook, als ik nu naar mijn zusje kijk , zij leest veel en veel minder dan dat ik las op haar leeftijd, ze loopt nu op taalgebied ook wat achter...,
Nederlandse taalgebied dan he, want Engels kan ze dan wel weer beter..

T.v generatie


27-02-2007, 15:07



Citaat door Ave_Maria:
inderdaad, van lezen word je best slim. je leert nl. heel veel woorden, soms ook moeilijke.

als ik woorden tegenkom die ik niet begrijp zoek ik ze meteen op, hoppa, mijn woordenschat lekker uitbreiden



Klopt helemaal, zo leer ik ook steeds weer dingen bij

27-02-2007, 21:07

Citaat door Lila_:
Klopt helemaal, zo leer ik ook steeds weer dingen bij


precies! zo hoort het en dan gebruik ik die 'nieuwe' termen automatisch ook. mensen kijken me dan zo aan: wat zei je?

ik vind het echt leuk om mijn woordenschat uit te breiden, mijn zusje noemt me een stuud

27-02-2007, 21:09

Citaat door MissyR:
Het klopt ook, als ik nu naar mijn zusje kijk , zij leest veel en veel minder dan dat ik las op haar leeftijd, ze loopt nu op taalgebied ook wat achter...,
Nederlandse taalgebied dan he, want Engels kan ze dan wel weer beter..

T.v generatie



Ah, das jammer. Waarom stimuleer je haar anders niet effe come on, you're the big sister wel grappig dat ze beter is in de Engelse taal well done hoor

ps: ik heb net weer een roman uit, het rookoffer van Tessa de Loo, een zeer mooi boek, weet niet of je het al gelezen hebt? het boek is trouwens achterstevoren geschreven, dus op het begin is het zeker verwarrend maar als je daarna terug gaat kijken snap je het helemaal, echt een aanrader