Bekijk volle/desktop versie : vertel eens



Pagina's : [1] 2

26-08-2003, 22:11
Wie van jullie dames kan nog veel meer dan behalve schoonmaken?? Ik ben gewoon benieuwd

26-08-2003, 22:12



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Wie van jullie dames kan nog veel meer dan behalve schoonmaken?? Ik ben gewoon benieuwd
Ik kan praten

26-08-2003, 22:14

Citaat:
Origineel gepost door salina83
Ik kan praten
Kan jij dat ook zonder te stotteren

26-08-2003, 22:20

Citaat:
Origineel gepost door fadouatje
wat versta je onder ''nog veel meer''


fadoua
Als ik eerlijk moet zeggen, ik ben van mening dat jullie meiden vrijwel niks kunnen. Jij zelf ook, jij kan gewoon niet zoveel.

26-08-2003, 22:20


Piano spelen ... en heb een prachtige piano thuis staan,af en toe als ik me wil ontspannen speel ik een beetje ...

26-08-2003, 22:21
[QUOTE]Origineel gepost door praatjes
Kan jij dat ook zonder te stotteren [/

Oh kijk eens aan ik kan meerdere dingen

26-08-2003, 22:21
ik kan lezen en schrjiven maar mijn hoofdvakken zijn schoonmaken en koken

26-08-2003, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Als ik eerlijk moet zeggen, ik ben van mening dat jullie meiden vrijwel niks kunnen. Jij zelf ook, jij kan gewoon niet zoveel.
Moest jij eens weten waar wij vrouwen toe in staat zijn...

26-08-2003, 22:22

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
Piano spelen ... en heb een prachtige piano thuis staan,af en toe als ik me wil ontspannen speel ik een beetje ...
Is dat dan wel echt nodig om piano te spelen? Je kan toch ook stofzuigen, dat kan jij goed! En het werkt altijd

26-08-2003, 22:24
?huh?Ontspannen met een stofzuiger ... jij laat mij lache,nee hoor,piano spelen is het beste wat je kunt doen.Tijdens mijn examens,offer ik bijna altijd een half uurtje voor mijn piano,wollah doet echt deugd

26-08-2003, 22:25

Citaat:
Origineel gepost door amianis
ik kan lezen en schrjiven maar mijn hoofdvakken zijn schoonmaken en koken
Kan je dan ook een kookboek lezen?

26-08-2003, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
?huh?Ontspannen met een stofzuiger ... jij laat mij lache,nee hoor,piano spelen is het beste wat je kunt doen.Tijdens mijn examens,offer ik bijna altijd een half uurtje voor mijn piano,wollah doet echt deugd
Maar dat is dan ook alles, wat jij kan. Je zou veel meer moeten kunnen, Iedereen kan de toetsen van een piano indrukken. Ik ben nog niet onder de induk van jullie meiden

26-08-2003, 22:32



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Maar dat is dan ook alles, wat jij kan. Je zou veel meer moeten kunnen, Iedereen kan de toetsen van een piano indrukken. Ik ben nog niet onder de induk van jullie meiden
Tor ... nog steeds niet onder de indruk??Ewa dat moet jij weten ... je zou nog versteld zijn wat wij vrouwen allemaal kunnen of doen ... dat is niet eens de HELFT van wat jullie ZWARE arbeid noemen ... wij zijn geschapen om talrijke zaken te doen ...

Wij staan in voor het onderhoud,voor het opvoeding van ZOWEL ONZE MAN als onze kindjes,wij staan in voor de morele steun,wij staan in voor jullie als Se.xpartner,wij staan in voor het open maken van deuren,om de telefoontjes op te nemen en boodschappen door te geven ... weet jij wat WIJ vrouwen allemaal niet doen ...

Moet jij mij nu zeggen of wij niet veel kunnen

26-08-2003, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door fadouatje
tuurlijk kan je eerlijk zijn en een eigen mening hebben...
maar ben je niet een beetje bevooroordeelt?
niet iedereen is t zelfde..
en als je iemand niet kent.. kan je moeilijk zeggen dat diegene niets kan.. dat is mijn mening

fadoua
Het geef niet hoor dat jij niet zoveel kan, het is ook helemaal niet zo schamend als je denkt. Maar kom er voor uit, wees eerlijk! Zeg gewoon hoe zwak jij bent

26-08-2003, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
Tor ... nog steeds niet onder de indruk??Ewa dat moet jij weten ... je zou nog versteld zijn wat wij vrouwen allemaal kunnen of doen ... dat is niet eens de HELFT van wat jullie ZWARE arbeid noemen ... wij zijn geschapen om talrijke zaken te doen ...

Wij staan in voor het onderhoud,voor het opvoeding van ZOWEL ONZE MAN als onze kindjes,wij staan in voor de morele steun,wij staan in voor jullie als Se.xpartner,wij staan in voor het open maken van deuren,om de telefoontjes op te nemen en boodschappen door te geven ... weet jij wat WIJ vrouwen allemaal niet doen ...

Moet jij mij nu zeggen of wij niet veel kunnen
Dit is de droombeeld die ik over jullie meisjes ook wel eens heb in mijn remslaap, meer dan een illusie is het niet. Wel blijf ik geloven dat meiden die dergelijke dingen kunnen nog te wereld moeten worden opgebracht. Maar het is niet meer dan alleen bijgeloof.

Pagina's : [1] 2