Bekijk volle/desktop versie : Genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

26-02-2007, 10:04
Ik heb genoeg van dat schijnheilige gedoe, genoeg van mensen die zich geweldig vinden, genoeg van mensen die zich moslim noemen maar met 6 kilo make-up en in halfnaakt kleding rondhuppelen, genoeg van de oorlogen, genoeg van discriminatie, genoeg van roddeltantes, genoeg slechte puliciteit!!!!!!!!!

GENOEG, GENOEG, GENOEG, GENOEG, GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26-02-2007, 10:08


ewa ja meid, wat wil je eraan doen?

26-02-2007, 10:11

Citaat door saida22:
Ik heb genoeg van dat schijnheilige gedoe, genoeg van mensen die zich geweldig vinden, genoeg van mensen die zich moslim noemen maar met 6 kilo make-up en in halfnaakt kleding rondhuppelen, genoeg van de oorlogen, genoeg van discriminatie, genoeg van roddeltantes, genoeg slechte puliciteit!!!!!!!!!

GENOEG, GENOEG, GENOEG, GENOEG, GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



burp!!
astaghfirollaah....

26-02-2007, 10:12

Citaat door moumia:
ewa ja meid, wat wil je eraan doen?


ze de koran geven??

26-02-2007, 10:15



Citaat door saida22:
ze de koran geven??


je ga heel nederland maar langs om iedereen een koran te geven ik denk dat de meeste er wel één thuis hebben. het is niet aan jou om mensen te veranderen. als ze enige vrees hebben voor Allah swt dan doen ze dit zelf

26-02-2007, 10:17

Citaat door moumia:
je ga heel nederland maar langs om iedereen een koran te geven ik denk dat de meeste er wel één thuis hebben. het is niet aan jou om mensen te veranderen. als ze enige vrees hebben voor Allah swt dan doen ze dit zelf


ik zeg ook niet dat ik ff iedereen langs ga, ik zeg alleen wat ik zie, en wat mij irriteert in een topic. en dit gaat tenminste nog ergens over..dan, help ik ben verliefd...tazzzzzzzzzz

26-02-2007, 10:17
hoezo levenloos

26-02-2007, 10:18

Citaat door Bijlmer_Mocro:


ben jij het met mij eens???

26-02-2007, 10:19

Citaat door zanoebaaatje:
zeikerd!!


geen zeikerd, maar slechts de waarheid!

een topic over, ik ben verliefd, mijn vriendin is zwanger, mijn vriendinnetjes...dat is gezeik!

26-02-2007, 10:21

Citaat door saida22:
geen zeikerd, maar slechts de waarheid!

een topic over, ik ben verliefd, mijn vriendin is zwanger, mijn vriendinnetjes...dat is gezeik!

zal wel

26-02-2007, 10:24
meid... ik weet niet waar jij je druk om maakt.... dit is voor de meeste mensen de enige manier om hun hart te uiten.. en zorg dat jij niet zo bent..

liefs mij...

26-02-2007, 10:26

Citaat door saida22:
Ik heb genoeg van dat schijnheilige gedoe, genoeg van mensen die zich geweldig vinden, genoeg van mensen die zich moslim noemen maar met 6 kilo make-up en in halfnaakt kleding rondhuppelen, genoeg van de oorlogen, genoeg van discriminatie, genoeg van roddeltantes, genoeg slechte puliciteit!!!!!!!!!

GENOEG, GENOEG, GENOEG, GENOEG, GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



omdat ik nu toevallig niks te doen heb ga ik reageren..... genoeg is genoeg saffi en nu kan deze topic weg net als alle andere topics

26-02-2007, 10:46



Citaat door saida22:
ik zeg ook niet dat ik ff iedereen langs ga, ik zeg alleen wat ik zie, en wat mij irriteert in een topic. en dit gaat tenminste nog ergens over..dan, help ik ben verliefd...tazzzzzzzzzz


natuurlijk mag je zeggen wat je ziet en vind, zolang jij geen van de dingen doet die je net opnoemde dat zit het toch goed. wat andere mensen doen, tja dat moeten ze zelf weten het is hun leven. het is niet aan ons om te oordelen of te straffen.

26-02-2007, 10:48
Met andere woorden je bent perfect

26-02-2007, 10:57

Citaat door martilia_nr1:
omdat ik nu toevallig niks te doen heb ga ik reageren..... genoeg is genoeg saffi en nu kan deze topic weg net als alle andere topics


dan bestond marokko.nl niet.

dus je kunt ook zeggen, weg met marokko.nl!!

Pagina's : [1] 2