Bekijk volle/desktop versie : Help... Shour...



26-08-2003, 21:47

26-08-2003, 22:04


Door te bidden en koran te lezen. Vers 255 -ayat el koersie beschermt je tegen het kwade en de 3 soera's - ann-nas , iclas en el falaq. Doe ook veel aan dikr en doea's. inchallah zal ALLAH je beschermen tegen het boze oog en sihr.

26-08-2003, 22:19

Citaat:
Origineel gepost door najiba05
inchallah zal ALLAH je beschermen tegen het boze oog en sihr.
Inshallah

27-08-2003, 01:44
Wat heeft ze dan bij je gedaan?
vlgens mij moetje ook naar een fqi gaan

27-08-2003, 11:07


Selemhalikum broeders en zusters

Kijk zuster

je mag nooit iemand de schuld geven over iets want dan wordt jij gestrafdt en allah weet het(de alwetende)

Kijk ik denk dat ik je kan helpen als allah het wilt insahallah

27-08-2003, 12:41
Wa Salaam Eleihkom ,

Mijn Nicht Was Altijd "Het" Vrolijkste Meid Van De Familie.....Nadat Ze 2 Jaar Geleden Op Vakantie Was Gegaan In Marokko En Getrouwd Terug Kwam Met Me Neef Uit Marokko?? Veranderde Haar Hele Leven Tot Een Complete Chaos......Mijn Andere Neef Wou Ook Graag Met Mijn Nicht Trouwen , Nadat Hij Had Gehoord Dat Mijn Nicht Met Me Andere Neef Al Getrouwd Was.... Ging Hij Compleet Door Het Lint! Geldt Ook Hetzelfde Voor Mijn Tante Want , Die Wilt Natuuurlijk Dat Haar Zoonlief Een Mooie Toekomst In het Buitenland Zal Op-Bouwen?......Het Stelletje Heeft Dat Compleet Genegeerd ...Het Was "El Mektab"....Aangekomen In Duitsland Begon De Stennis Al Op Gang te Komen...Mijn Nicht Kon Mijn Tante ( Haar Moeder ) Niet Meer Luchten! Ze Kon Haar Absoluut Niet Uitstaan ....Ze Begon Haar Zelfs In De Ergste Omstandigheden Te Haten? Je Kunt Het Niet In Woorden Uitdrukken......En Het Gevolg Van Al Dat Gehaat Jegens Haar Moeder Deed Haar Honderden Kilometers Van Huis Weg Lopen.........En Elke Keer Hield Ze Zich Sterk En Liep Naar Het Station Richting Huis ....Kon Ze De Trein Niet Instappen Iets Hield Haar Zo Erg Tegen.....Uiteindelijk Bleek Dat Mijn Tante Uit Marokko Waarvan Haar Zoon Niet Met Mijn Nicht Getrouwd Is "Shour" Bij Haar Heeft Gedaan..........De Familie Leeft Zich Voort In Een Complete Chaos.......Mijn Nicht Is Nog Steeds Niet Terug Gekeerd naar Het Huis Front ......Al 2 Jaar Aan De Gang? Inmiddels Is Ze Wel Gescheiden Van Haar Man Maar Nog Niet Thuis......Inschallah Yehdieha Allah Swt En Keert Ze Terug.....Van je Familie Moet Je Het Hebben......

Idjies_n_Arif, Lees Zoveel Soerats Op...Besteed Veel Aandacht Aan Je Geloof....Inschallah Allah Swt Yeshafiek (Amin) .........Wa Eleihkomo A Salaam Mariam..........

27-08-2003, 15:46

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Wa Salaam Eleihkom ,

Mijn Nicht Was Altijd "Het" Vrolijkste Meid Van De Familie.....Nadat Ze 2 Jaar Geleden Op Vakantie Was Gegaan In Marokko En Getrouwd Terug Kwam Met Me Neef Uit Marokko?? Veranderde Haar Hele Leven Tot Een Complete Chaos......Mijn Andere Neef Wou Ook Graag Met Mijn Nicht Trouwen , Nadat Hij Had Gehoord Dat Mijn Nicht Met Me Andere Neef Al Getrouwd Was.... Ging Hij Compleet Door Het Lint! Geldt Ook Hetzelfde Voor Mijn Tante Want , Die Wilt Natuuurlijk Dat Haar Zoonlief Een Mooie Toekomst In het Buitenland Zal Op-Bouwen?......Het Stelletje Heeft Dat Compleet Genegeerd ...Het Was "El Mektab"....Aangekomen In Duitsland Begon De Stennis Al Op Gang te Komen...Mijn Nicht Kon Mijn Tante ( Haar Moeder ) Niet Meer Luchten! Ze Kon Haar Absoluut Niet Uitstaan ....Ze Begon Haar Zelfs In De Ergste Omstandigheden Te Haten? Je Kunt Het Niet In Woorden Uitdrukken......En Het Gevolg Van Al Dat Gehaat Jegens Haar Moeder Deed Haar Honderden Kilometers Van Huis Weg Lopen.........En Elke Keer Hield Ze Zich Sterk En Liep Naar Het Station Richting Huis ....Kon Ze De Trein Niet Instappen Iets Hield Haar Zo Erg Tegen.....Uiteindelijk Bleek Dat Mijn Tante Uit Marokko Waarvan Haar Zoon Niet Met Mijn Nicht Getrouwd Is "Shour" Bij Haar Heeft Gedaan..........De Familie Leeft Zich Voort In Een Complete Chaos.......Mijn Nicht Is Nog Steeds Niet Terug Gekeerd naar Het Huis Front ......Al 2 Jaar Aan De Gang? Inmiddels Is Ze Wel Gescheiden Van Haar Man Maar Nog Niet Thuis......Inschallah Yehdieha Allah Swt En Keert Ze Terug.....Van je Familie Moet Je Het Hebben......

Idjies_n_Arif, Lees Zoveel Soerats Op...Besteed Veel Aandacht Aan Je Geloof....Inschallah Allah Swt Yeshafiek (Amin) .........Wa Eleihkomo A Salaam Mariam..........
wat erg

27-08-2003, 17:49
selemhalikum broeders e zusters

mensen die shour doen worden in het hiernamaals door allah 3x zo hard gestraft

27-08-2003, 18:52

Citaat:
Origineel gepost door muslimien
selemhalikum broeders e zusters

mensen die shour doen worden in het hiernamaals door allah 3x zo hard gestraft
Inschallah!!!!!!!!!

27-08-2003, 19:19

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Idjies_n_Arif, Lees Zoveel Soerats Op...Besteed Veel Aandacht Aan Je Geloof....Inschallah Allah Swt Yeshafiek (Amin) .........
Amin.

Het is ook het enigst wat ik kan doen.

Maar kijk.
Op dit moment merk ik er hamdoulah niets van.
Maar ik werd gewaarschuwd dat ze daar al heel lang mee bezig is.
Daarom ben ik bang dat het misschien wel gaat "werken".

27-08-2003, 19:37

Citaat:
Origineel gepost door idjies_n_Arif
Amin.

Het is ook het enigst wat ik kan doen.

Maar kijk.
Op dit moment merk ik er hamdoulah niets van.
Maar ik werd gewaarschuwd dat ze daar al heel lang mee bezig is.
Daarom ben ik bang dat het misschien wel gaat "werken". [/B]
dit is het nummer van de cyber iman van een broeder dus misbruik het nummer niet want anderen kunnen hier mee geholpen worden.

Onze broeder in de islam werkt met de koran het enigste wat hij doet is de koran reciteren maar op de juiste manier dat alle shour weg gaat.

nu heb ik op het net iqra gehoord s'ochten als je opstaat lees je ejet el koersie dan ben je de hele dag beschermd voor shour en djins, en als je weer thuis komt of sávonds lees je het weer ejet el koersie en ga je slapen ben je de hle nacht beschermd van de shour en de djins, en zo ga je maar door .

vergeet het s'avonds niet te lezen want de meeste shour wordt in je dromen naar je gebracht je weet het door dat je droomt over geesten die je bang maken etc.

dus doe het meid het werkt, nu doe ik ook iets wat Mohammed saws altijd deedt.

ik lees elhamdou 3 keer
ik lees kol hoewa allah swt oeehed op 3 keer

en ahoudo bie rabie nessie 3 keer

je kan ook de verse lezen die jij kent uit de koran en dan je handen bij mekaar en licht tuffen niet roggelen maar gewoon een paar spetters en dan over je lichaam gaan met je handen en dan weer licht tuffen tot dat je je over je helle lichaam bent geweest en dan kan je slapen geen nacht merry niks, en dit kan je ook bij een kleine baby doen issie beschermd van alles en (kinderen). het werkt.

heb vertrouwen in Allah swt dat hij er is en dat hij je zal beschermen en het werkt.

innsallah

04-09-2003, 14:18

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Wa Salaam Eleihkom ,

Mijn Nicht Was Altijd "Het" Vrolijkste Meid Van De Familie.....Nadat Ze 2 Jaar Geleden Op Vakantie Was Gegaan In Marokko En Getrouwd Terug Kwam Met Me Neef Uit Marokko?? Veranderde Haar Hele Leven Tot Een Complete Chaos......Mijn Andere Neef Wou Ook Graag Met Mijn Nicht Trouwen , Nadat Hij Had Gehoord Dat Mijn Nicht Met Me Andere Neef Al Getrouwd Was.... Ging Hij Compleet Door Het Lint! Geldt Ook Hetzelfde Voor Mijn Tante Want , Die Wilt Natuuurlijk Dat Haar Zoonlief Een Mooie Toekomst In het Buitenland Zal Op-Bouwen?......Het Stelletje Heeft Dat Compleet Genegeerd ...Het Was "El Mektab"....Aangekomen In Duitsland Begon De Stennis Al Op Gang te Komen...Mijn Nicht Kon Mijn Tante ( Haar Moeder ) Niet Meer Luchten! Ze Kon Haar Absoluut Niet Uitstaan ....Ze Begon Haar Zelfs In De Ergste Omstandigheden Te Haten? Je Kunt Het Niet In Woorden Uitdrukken......En Het Gevolg Van Al Dat Gehaat Jegens Haar Moeder Deed Haar Honderden Kilometers Van Huis Weg Lopen.........En Elke Keer Hield Ze Zich Sterk En Liep Naar Het Station Richting Huis ....Kon Ze De Trein Niet Instappen Iets Hield Haar Zo Erg Tegen.....Uiteindelijk Bleek Dat Mijn Tante Uit Marokko Waarvan Haar Zoon Niet Met Mijn Nicht Getrouwd Is "Shour" Bij Haar Heeft Gedaan..........De Familie Leeft Zich Voort In Een Complete Chaos.......Mijn Nicht Is Nog Steeds Niet Terug Gekeerd naar Het Huis Front ......Al 2 Jaar Aan De Gang? Inmiddels Is Ze Wel Gescheiden Van Haar Man Maar Nog Niet Thuis......Inschallah Yehdieha Allah Swt En Keert Ze Terug.....Van je Familie Moet Je Het Hebben......

Idjies_n_Arif, Lees Zoveel Soerats Op...Besteed Veel Aandacht Aan Je Geloof....Inschallah Allah Swt Yeshafiek (Amin) .........Wa Eleihkomo A Salaam Mariam..........
echt errugg, inshallah keert ze weer terug en komt alles goed...

26-09-2003, 19:31



Citaat:
Origineel gepost door Zinagirl21
echt errugg, inshallah keert ze weer terug en komt alles goed...
Amin!!!!!!!!!!!