Bekijk volle/desktop versie : Een rare vraag over sperma



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

26-02-2007, 09:48

Citaat door noona:
Jij komt hier zeker niet zo vaak?

Wij praten hier ook openlijk over sex, don’t worry!

Dat is me wel opgevallen ja, je heb 2 soorten marokkanen, "gewone zieke marokkanen" (die praten openlijk schaamteloos over sex)
én "sneaky gewone zieke marokkanen" (die doen het met een omweg)

En je hebt marokkanen die beide bovenstaande verafschuwen "ik"

26-02-2007, 10:25



Citaat door verlokker:
dit is gewoon weer zo een gare typische "marokkaanse wijfen topic" waarin ze op een "sneaky" manier over sex kunnen praten om aan hun trekken te komen, moge allah jullie vervloekt laten a wled le7ram!



ooo de schoolvakantie is voorbij hoor, zit je nou te spijbelen,
ga nou gewoon weer lekker naar school , klein onwetend jongetje!

26-02-2007, 10:32
brrrr .... en vervolgens kus je haar om te groeten... iew!

26-02-2007, 10:38
Getverdamme zeg! sperma op je gezicht smeren.

26-02-2007, 10:43



Citaat door Alhoeb86:
ooo de schoolvakantie is voorbij hoor, zit je nou te spijbelen,
ga nou gewoon weer lekker naar school , klein onwetend jongetje!



ga spelen a smetta, denk je nou werkelijk dat je nou met je 19 jaartjes een volwassen vrouw bent aula???

Een ding sowieso, Marokkaanse vrouwen worden nooit volwassen, jullie zullen altijd blijven hangen in deze trip...

Kom nou!

3la gare wijf, ik schiet echt in de lach door zulke reactie, tfoé....

Ik ben minimaal 10 tot 15 jaar ouder als jou dat is een ding wat zeker is.
Ewa begin maar weer te vragen wat ik hier dan doe, en waarom ik niet getrouwd ben en waarom ik niet bij mijn vrouw zit en waarom niet an het werk en weet ik veel wat voor ziekte's je nog meer hebt opgelopen...

Ga ga a broekpoeper ga

26-02-2007, 11:11

Citaat door verlokker:
Dat is me wel opgevallen ja, je heb 2 soorten marokkanen, "gewone zieke marokkanen" (die praten openlijk schaamteloos over sex)
én "sneaky gewone zieke marokkanen" (die doen het met een omweg)

En je hebt marokkanen die beide bovenstaande verafschuwen "ik"


ook leuk dat we een "betere" persoon in ons midden aantreffen dan onszelf

26-02-2007, 11:12

Citaat door verlokker:
ga spelen a smetta, denk je nou werkelijk dat je nou met je 19 jaartjes een volwassen vrouw bent aula???

Een ding sowieso, Marokkaanse vrouwen worden nooit volwassen, jullie zullen altijd blijven hangen in deze trip...

Kom nou!

3la gare wijf, ik schiet echt in de lach door zulke reactie, tfoé....

Ik ben minimaal 10 tot 15 jaar ouder als jou dat is een ding wat zeker is.
Ewa begin maar weer te vragen wat ik hier dan doe, en waarom ik niet getrouwd ben en waarom ik niet bij mijn vrouw zit en waarom niet an het werk en weet ik veel wat voor ziekte's je nog meer hebt opgelopen...

Ga ga a broekpoeper ga



Die conclusie trek ik ook inderdaad

26-02-2007, 11:16

Citaat door verlokker:
ga spelen a smetta, denk je nou werkelijk dat je nou met je 19 jaartjes een volwassen vrouw bent aula???

Een ding sowieso, Marokkaanse vrouwen worden nooit volwassen, jullie zullen altijd blijven hangen in deze trip...

Kom nou!

3la gare wijf, ik schiet echt in de lach door zulke reactie, tfoé....

Ik ben minimaal 10 tot 15 jaar ouder als jou dat is een ding wat zeker is.
Ewa begin maar weer te vragen wat ik hier dan doe, en waarom ik niet getrouwd ben en waarom ik niet bij mijn vrouw zit en waarom niet an het werk en weet ik veel wat voor ziekte's je nog meer hebt opgelopen...

[B]Ga ga a broekpoeper ga
[/B]


26-02-2007, 11:26

Citaat door lamiyaa:
Hoi dames ,
ik kom vandaag met een rare vraag.
Het zit zo,Ik vroeg een keer aan een nicht van een vriendin hoe het komt dat zij nooooit last heeft van zelfs 1 puistje (haar gezicht is altijd zo puistjesloos ,ook als ze ongesteld is). die heeft toen gezecht tegen mij dat ze een geheim recept had. dus ik zei dat moet je dus vertellen .
En ze zei dat ze bijna elke avond ,Haar gezicht in smeert met een beetje sperma van haar man!!!!!! En nu weet ik niet of ze het meent of ze me gewoon voor de gek probeert te houden. (maar het is wel zo dat ik het ook vroeger in marokko hoorde!!) Ik wil het niet proberen of zo(ik zo niet eens durven ) maar het zou wel fijn zijn om te weten of ze de waarheid spreekt.

alvast bedankt dames


Ik word niet goed, het moet niet gekker worden. Straks heb je nog spermacreme op de markt tegen allemaal kwaaltjes.

26-02-2007, 13:10

Citaat door Blinkie:
heeft ze jou iets gevraagd dat ze dat wil horen??? wat probeer je stoer te reageren, klein puberaal kind.......geef normaal antwoord of niet..niemand vroeg aan je of je acne hebt of niet.. en ze vroeg niet of je het vies of lekker vind....ze vroeg alleen of het KLOPT wat ze heeft gehoord.....reageer inhoudelijk terug of hou die kakelbek dicht

Ik reageer lekker hoe ik wil als je daar gek van wordt leuk voor je

en oh ja.. hou zelf je lelijke bek dicht

26-02-2007, 13:21

Citaat door Alhoeb86:
.

Je hebt helemaal gelijk meid!!

Ik kan me voorstellen als iemand die hele erge huiduitslag heeft dit wil uitproberen. Ik bedoel als je dr vanaf komt????? why not??

dr zijn wel ergere dingen in deze wereld hoor......


inderdaad


Mensen moesten eens weten wat ze elke dag naar binnen krijgen en wat er allemaal in crémes wordt verwerkt, en waarvan lippenstift gemaakt wordt en foundations etc. Als ze dat eens wisten dan zouden ze wel anders piepen. En als er 1 ding is wat absoluut niet vies is, dan is het wel sperma, in sperma wordt er absoluut geen bacterie geconstateerd als je met een microscoop kijkt...het is superclean!

stelletje onwetende pubertjes hiero....werkelijk waar. Of het is gewoon bij de meeste marokkanen nog een taboe onderwerp, en daarom zo kinderachtig reageren.

26-02-2007, 13:24

Nee, hier had ik nooit van gehoord..........

Wel kennen we een vrouwtje en die heeft echt een gaaf gezicht man, me moeder had haar eens gevraagd wat voor creme ze gebruikt, haar antwoord hierop was: (nee geen sperma ) "Ze heeft haar 'doekje' van haar huwelijksnacht over haar gezicht gesmeert" en daardoor zou ze een gaaf gezicht gekregen hebben...

Mijn moeder had dit wel vaker gehoord, maar of dit iets is wat waar is... ik geloof er geen ballen van... Misschien gewoon bijgeloof.....

Groetjes
Fat

26-02-2007, 13:29



Citaat door Blinkie:
inderdaad


Mensen moesten eens weten wat ze elke dag naar binnen krijgen en wat er allemaal in crémes wordt verwerkt, en waarvan lippenstift gemaakt wordt en foundations etc. Als ze dat eens wisten dan zouden ze wel anders piepen. En als er 1 ding is wat absoluut niet vies is, dan is het wel sperma, in sperma wordt er absoluut geen bacterie geconstateerd als je met een microscoop kijkt...het is superclean!

stelletje onwetende pubertjes hiero....werkelijk waar. Of het is gewoon bij de meeste marokkanen nog een taboe onderwerp, en daarom zo kinderachtig reageren.


x klopt dat is allemaal rommel waar het van gemaakt wordt,

Maar sperma is onrein (hoe schoon het ook mag zijn onder de microscoop), net als menstruatie en urine etc etc... Daarom is mijn gedachten hierover ieuwwww...
Maar ik begrijp wel mensen, die gewoon alles geprobeerd hebben en er maar niet vanaf komen dat ze dit willen 'proberen'... want baat het niet dan schaad het niet...

Groetjes
Fat

26-02-2007, 13:31
Nou smeer ze dan maar, he.


26-02-2007, 13:43
ik heb hier al van gehoort, maar het is een grap!!!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19