Bekijk volle/desktop versie : Een rare vraag over sperma

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19

28-02-2007, 16:10

Citaat door nadia2007:
Ik zeik niet .... ik TYP!

Joh..je meent het...!

28-02-2007, 16:11

Citaat door achermijnpc:
Jij bent echt een maf kind

Maf? Da's nog zacht uitgedrukt! FREAKY mag je gerust zeggen!

28-02-2007, 16:11

Citaat door nadine26:
Nee, dat heb ik niet uitgeprobeerd. Nog niet, zal ik het vanavond proberen? Ben benieuwd!

Laat het ons ff weten oke?

Kijk wel uit dat het niet in je oor terecht komt!

Ik hoorde laatst dat er daardoor oorontsteking ontstond en de huisarts bleef maar spuiten en spuiten en dr oor wilde maar niet gereinigd worden!

28-02-2007, 16:12

Citaat door Vrouwtje_van:

Ga niet ontkennen a krullebol!
Ohhhhhh ze mochten het niet weten! Solly

28-02-2007, 16:13

Citaat door Mfelsa_nr1:
Ga niet ontkennen a krullebol!
Ohhhhhh ze mochten het niet weten! Solly

7mara....i kill you!

28-02-2007, 16:14

Citaat door Mfelsa_nr1:
Laat het ons ff weten oke?

Kijk wel uit dat het niet in je oor terecht komt!

Ik hoorde laatst dat er daardoor oorontsteking ontstond en de huisarts bleef maar spuiten en spuiten en dr oor wilde maar niet gereinigd worden!

Nee, niet in mijn oor. Ik ga er proberen in te stikken, kijken of het uit mijn neus gaat komen. Ik pm je wel....

Waarom ben ik freaky???

28-02-2007, 16:15

7mara....i kill you!

Ik had je nog gewaarschuwd maar je luisterde niet!
Je krijgt er geen stijl haar van, maar juist een bos haar omdat het juist 'voedend' is!

Dus voor degene die last heeft van haaruitval, smeren die handel!

28-02-2007, 16:15
ja en doop mijn hoofd na het plassen altijd in de toilet pot daarom heb ik zo een mooie huid & prachtig haar.

28-02-2007, 16:17

Citaat door nadine26:
Nee, niet in mijn oor. Ik ga er proberen in te stikken, kijken of het uit mijn neus gaat komen. Ik pm je wel....

Waarom ben ik freaky???

Oke Pm em maar vanavond na 21 uur want daarvoor ben ik bezig met het 'sperma-uurtje'!

28-02-2007, 16:17

Citaat door Mfelsa_nr1:
Ik had je nog gewaarschuwd maar je luisterde niet!
Je krijgt er geen stijl haar van, maar juist een bos haar omdat het juist 'voedend' is!

Dus voor degene die last heeft van haaruitval, smeren die handel!

a viezerik...nou begin je op nadine te lijken...blehhhh

28-02-2007, 16:19

a viezerik...nou begin je op nadine te lijken...blehhhh

Viezerik?

Wie loopt er hier juist zn krullen te smeren

Nadine en ik zijn egwoon
We doen alles voor onze hubby's

28-02-2007, 16:25

Citaat door mimi_o_mimi:
ja en doop mijn hoofd na het plassen altijd in de toilet pot daarom heb ik zo een mooie huid & prachtig haar.

Je hebt me echt doen lachen man

28-02-2007, 16:28

Citaat door lamiyaa:
Hoi dames ,
ik kom vandaag met een rare vraag.
Het zit zo,Ik vroeg een keer aan een nicht van een vriendin hoe het komt dat zij nooooit last heeft van zelfs 1 puistje (haar gezicht is altijd zo puistjesloos ,ook als ze ongesteld is). die heeft toen gezecht tegen mij dat ze een geheim recept had. dus ik zei dat moet je dus vertellen .
En ze zei dat ze bijna elke avond ,Haar gezicht in smeert met een beetje sperma van haar man!!!!!! En nu weet ik niet of ze het meent of ze me gewoon voor de gek probeert te houden. (maar het is wel zo dat ik het ook vroeger in marokko hoorde!!) Ik wil het niet proberen of zo(ik zo niet eens durven ) maar het zou wel fijn zijn om te weten of ze de waarheid spreekt.

alvast bedankt dames

wááááááát...????
iiiiieeeeeuuuwwwww

28-02-2007, 17:01

Citaat door najlae_tanger:
Hou die m.a.w gedoe voor je ja..
Hoe kan jij over de andere betekenis van mn verhaal spreken(typen) als jij niet eens begrijpend kan lezen!!
Echt weer zo een domme koe die zomaar wat uitkraamt.
Ik loop zeer zeker NERGENS mee te pronken...en al helemaal niet over maagdelijkheid ja of nee, lekker belangrijk allemaal..
ik ben de laatste die zich drukt maakt wat een ander van mij denkt,maakt niet uit op wat voor terrein..maar als je eens GOED zou lezen..zou je weten dat wat ik gezegd heb, heel veel betrekking heeft tot haar tekst..

Letterlijk wat ze typte: '' Nee daar gaat het niet om, het gaat om haar reactie! 'Ieuwwww sperma'... sorry hoor, maar echt ontzettend kinderachtig, terwijl je er toch zeker wel heel vaak mee te maken hebt

en dat is dan ook de ENIGE reden waarom ik dat stukje van mij typte, omdat het dus ging omdat ze het kinderachtig vond, juist omdat ik waarschijnlijk er al eens mee te maken heb gehad..waarschijnlijk ging ze ervanuit dat iedereen hier al getrouwd was etc..en JUIST omdat ik er nooit mee te maken heb gehad, is haar tekst niet van toepassing op mij en mag ik het terecht vies vinden etc..dat is de enige reden dat ik het typte.

Nogmaals: om een statement te maken en NIET om heilig over te komen of wat dan ook!
Cursus begrijpend lezen?misschien dat je dan terecht commentaar kan geven op mijn tekst.

't is geen kwestie van begrijpend lezen of niet begrijpend lezen. Ik las letterlijk hetgeen wat jij typte, en daar gaf ik mijn feedback op. Take it or leave it!

28-02-2007, 17:06
als we het toch over sperma hebben, lees dit eens:
(especially de Lady's die graag zwanger willen worden)

http://vrouw.blog.nl/gezondheid/2006/10/25/mobiel_bellen_slecht_voor_sperma

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19