Bekijk volle/desktop versie : Dames die een hoofddoek dragen,



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

25-02-2007, 16:13
Hebben jullie wel eens je twijfels?



Wie heeft haar hoofddoek/hijaab gedragen en weer afgedaan.



Ben er benieuwd naar.

25-02-2007, 16:18


Ik zal hem insha allah blijven dragen tot de dag dat ik dood ga!


Ik ken wel meisjes die hem hebben afgedaan, en opeens rokjes dragen, vol make-up etc opeens doet het ze niets meer.

25-02-2007, 16:22
ik draag me hoofddoek al vanaf toen ik naar arabische lees ginghaha
toen was ik iets van 11jaar of zo iets maar ik droeg hem toen niet elkedag
maar toen ik 15was en zoo toen droeg ik hem echt vast
en nu bn ik 18jaar en ik blijf hem dragen tot ik dood ga
ik hooop dat ik nog jaeren zal blijven leven inahallah wie weet

groetjes zusters

25-02-2007, 16:25

Citaat door DIVA_18:
Ik zal hem insha allah blijven dragen tot de dag dat ik dood ga!


Ik ken wel meisjes die hem hebben afgedaan, en opeens rokjes dragen, vol make-up etc opeens doet het ze niets meer.



Ik neem aan dat je m nu draagt?


Ja die ken ik ook idd. Dat vind ik best zonde. Alhoewel ik ook wel eens me twijfels heb, maar N3ar saitan dat zijn influisteringen!

25-02-2007, 16:27



Citaat door amina12:
ik draag me hoofddoek al vanaf toen ik naar arabische lees ginghaha
toen was ik iets van 11jaar of zo iets maar ik droeg hem toen niet elkedag
maar toen ik 15was en zoo toen droeg ik hem echt vast
en nu bn ik 18jaar en ik blijf hem dragen tot ik dood ga
ik hooop dat ik nog jaeren zal blijven leven inahallah wie weet

groetjes zusters





hamdoelilah!! Netjes hoor.


Vind het knap van de meiden die m op zeer vroege leeftijd dragen!

25-02-2007, 16:29

Citaat door real_me:
Ik neem aan dat je m nu draagt?


Ja die ken ik ook idd. Dat vind ik best zonde. Alhoewel ik ook wel eens me twijfels heb, maar N3ar saitan dat zijn influisteringen!



Ja ik draag hem.


Maar die twijfels heb ik ook gehad, maar het is een strijdt tegen je eigen begeertes.

Ik vind zelf dat ik de prachtigste haren heb. En als ik een zwak imaan heb denk ik aan negatieve zaken.

Maar we moeten Allah dank betuigen dat we ons op Zijn pad bevinden, en dat we juist leiding van Hem krijgen en kans kunnen maken op het eeuwige leven. Dit leven is toch voor korte duur.

25-02-2007, 16:34
Ik draag mijn hoofdoek nu 5 maanden en moet je echt zeggen mis bepaalde dingen echt erg en twijfels heb ik ook zeker wel of ik er niet te vroeg mee ben begonnen maar ik realiseer me dat het Saitan is die me die dingen influisterd.... Ik wil men hoofdoek inshallah wel op houden van de zomer komt de echte uitdaging.

25-02-2007, 16:38

Citaat door real_me:
Ik neem aan dat je m nu draagt?


Ja die ken ik ook idd. Dat vind ik best zonde. Alhoewel ik ook wel eens me twijfels heb, maar N3ar saitan dat zijn influisteringen!


Precies, dat je dan denkt van.."Als ik geen hoofddoek had, zouden ze niet zo doen"....
Maar dan denk ik meteen aan de Shaytaan, en denk ik...
No way!

25-02-2007, 16:38
Diva, Hamdoelilah! Ja dat heb ik ook. Ik me haartjes want ik draag m niet zo lang nog. Maar goed hoop dat die gevoelens en gedachte gauw weg gaan.

Het leven is inderdaad voor korte duur, maar we komen er inshaallah wel!


glamour, Ja precies. Ik draag m 3 maandjes. Ik kijk ook erg uit naar de zomer of ik dat wel vol ga houden enz. Vooral wat betreft kleding! Maar komt goed inshaAllah.

25-02-2007, 16:40
Ik weet niet waarom wij klagen, als wij wisten hoe heet het hellevuur is zouden we Allah elke dag dankbaar zijn.


Het is een grote gunst al opzich dat wij het mogen dragen!!
En alvorens we een doekje op ons hoofden zetten, moeten we de waarde ervan kennen.

Zoals het gebed, je kan het niet verrichten als je niet weet hoe je het moe verrichten, en waarom je het moet verrichten.

25-02-2007, 16:40

Citaat door real_me:
Hebben jullie wel eens je twijfels?



Wie heeft haar hoofddoek/hijaab gedragen en weer afgedaan.



Ben er benieuwd naar.




toen ik in groep 8 zat(ik was 12 ofzo) wilde ik het al dragen...we besloten met een paar vriendinnen hoofddoek te dragen...en kwam volgende dag met hoofddoek naar school...we hielden dat een weekje vol..daarna deden we het weer af..ik voelde me er niet lkkr bij...

nu ben ik bijna 20 en wil het weer...soms denk ik , oke ik ga het dragen maar aan de ene kant twijfel ik...ik wil het wel heel graag maar iets houdt me tegen...weet niet wat...ik twijfel...maar ooit ga ik het dragen inshaAllah, als ik het 100% weet dat ik het niet weer af ga doen...en ik moet eerst aan me innerlijk werken...hoofddoek komt wel later

25-02-2007, 16:41
Ik draag hem vanaf mijn 17e en ik wordt 20 Insa'Allah. Af en toe heb ik zeker twijfels, maar ik zou hem nooit afdoen. Gewoon Allah ie n3er shitan zeggen en denken aan wat je te wachten staat.

25-02-2007, 16:41



Citaat door Afrowoman:

Precies, dat je dan denkt van.."Als ik geen hoofddoek had, zouden ze niet zo doen"....
Maar dan denk ik meteen aan de Shaytaan, en denk ik...
No way!




Ja precies! Maar goed je mist wel het een en ander

25-02-2007, 16:41

Citaat door real_me:
Diva, Hamdoelilah! Ja dat heb ik ook. Ik me haartjes want ik draag m niet zo lang nog. Maar goed hoop dat die gevoelens en gedachte gauw weg gaan.

Het leven is inderdaad voor korte duur, maar we komen er inshaallah wel!


glamour, Ja precies. Ik draag m 3 maandjes. Ik kijk ook erg uit naar de zomer of ik dat wel vol ga houden enz. Vooral wat betreft kleding! Maar komt goed inshaAllah.


Tja men kleding en men losse haren en dan nog niet gesproken over het feit dat ik echt dol ben op zwemmen en heerlijk op het strand liggen zonnen maarja ghair inshallah hoop dat we het beide volhouden

25-02-2007, 16:41
hoofddoek draag ik nu precies één jaar
en zou m nooit af willen doen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8