Bekijk volle/desktop versie : De afspraak



25-02-2007, 12:04
Er was eens een jongen, genaamd Adil. Monsieur dacht dat hij iedereen vast kon krijge, hij playede het ene meisje, na de ander. Zijn tactiek was, meisjes debar doen vanuit msn en daarmee vervolgens af te spreken. Als het een mooi meisje was, die alles gaf sprak hij er een tweede keer mee af. Maar hij heeft nooit met een meisje meer dan 3keer afgesproken. Hij wordt ze namelijk heel snel beu.
Op msn
Playa: ewa zina ki daira?
Virgin: goed , en met jou?
Playa: ewa mlieeeh. Maar zinatje, we spreken elkaar toch al een tijdje op msn( Dit is namelijk het derde gesprek). Wordt het geen tijd, dat we gaan afspreken?
Virgin: Ik weet niet hoor, afspreke is namelijk niets voor mij.
Playa: Allee hobi. Je moet wel iets weten, ik ben niet zoals al die andere gaste. Als ik voor iets ga, safiiiii, ik ben serieus. Mijn nickname is wel playa, maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet
Virgin: echt niet?
Playa: nee echt niet geloof me nu maar
Virgin: okey dan. Kom je me om 20u halen.
Playa:mmmm, no problem

Adil ging snel ofline, hij had namelijk nog veel werk te doen. Ya know, moest nog douche enzoo, en nog langst de zonnebank. Nu ja hij moest er namelijk goed uitzien.

Om 20u zat Adil in zijn auto te wachten, op de komst van Virgin, wiens echte naam Amal is. Het is nu al half 9 en ze is er nog steeds niet. Adil is woedend, qeleqqq al die moeite voor niks. Op het moment dat hij besluit om verder te rijden. Ziet hij een boemeke van meisje, naar zijn auto stappen. Ze opent de deur van de auto.

Ben jij Adil?
...............

25-02-2007, 12:26


Ben jij Adil?
Yeaah, stap maar in lekker ding
Nu ga je eens goed naar me luisteren. Ofwel spreek je me aan met respect, ofwel trap ik het meteen af. KAPIISHHH? (=begrepen), riep Amal woedend.
Gelukkig is ze eenboem van een griet, anders kon ze het echt wel aftrappe, dacht Adil.
Oké het spijt me. Maar dat was nu een reactie, op je schoonheid., zei Adil er nog snel bij, om alles weer goed temaken.
ja ja what ever. Breng me naar de Mc Donalds, heb honger.
zoals je wil, schoonh... Ik bedoel Amal.

Adil doet zen uiterste best, om goed over tekomen bij Amal, ze is namelijk een zeer mooi meisje. En nog nooit heeft een meisje hem zo aangesproke. Een meisje dat eist om respect. Een meisje dat laat zien , dat ze zich niet laat sollen.

In de MC Donalds

hey Amal ik wil me nog eens excusere, voor daarnet. Ik had niet zo moeten reageren.
Nou ja, het geeft niet. Ik denk dat jij je lesje wel geleerd hebt, lachte Amal flauwtjes.
Ben je echt nog maagd?
jaa, idd. Ik heb een paar regels, waar ik me zwaar aan hou, en één daarvan is ," geen seks voor het huwelijk".
maar als je nu eens...., probeerde Adil, tevergeefs.
Adil, ,onderbrak Amal hem, ik wil er niet verder op ingaan. En als het je niet bevalt, dan vertrek ik
oww sorry, fluisterde Adil een beetje verlegen.

Het werd even stil. Normaal heeft adil altijd wel iets te zeggen, en zeker op een date, met een boeem van een meisje. Maar dit meisje is anders dan alle andere. Ze heeft namelijk......ZELFRESPECT. Maar damn hoe moet ik haar nu versiere, dacht Adil.

ga je wel eens naar de moskee?
ja soms , als iemand dood is ofzo; zei adil lachend
Ik snap echt niet wat jij daarzo grappig aan vind......

Het gesprek bleef zo verder gaan, Adil probeerde goed overtekomen. Maar niets hielp......

Onderweg naar de auto.

pff , zal ik je maar eens naar huis nemen
Waarom, ben je me beu?
neen helemaal niet, je inspireert me juist. JIJ laat overduidelijk zien, dat ik verkeerd bezig ben. Jij doet iets met me, wat nog nooit eerder een meisje met me gedaan heeft. Je doet me namelijk denken over het leven, en het hiernamaalse.
lief dat je dat zegt. Nu ja ik heb eigelijk wel zin, om naar het winkelcentrum te gaan......
aah dat is goed, ik neem je wel. En als je wil zal ik zelfs met je mee shoppe.
graag

In de auto.

Er was een stilte, een aangename stilte. Voor het eerst in 18jaar, is Adil echt verliefd. Hij geloofde niet in liefde op het eerste gezicht, maar nu wel, nudat hij Amal heeft leren kennen. Maar hij durft het haar niet te vertellen. Het is nu namelijk de eerste keer. De ander meisjes waarmee hij is uitgeweest, betekende echt niets voor hem. Het waren vuile sletjes, die geen enkele vorm van zelfrespect hadden. Meisjes die voor het minste compliment hun benen spreide.

Eindelijk aangekomen in het winkelcentrum.

ooh zie dat kleedje.... 350€??????????????????????? ohneee laat ook maar, laten we verder gaan.
hey hey, je bent hier wel met mij he. Ik zal het wel voor je kopen
nee, nee, dat hoeft echt niet.....
hey, shhht . Pak het kleed en we zijn weg
ooh je bent een schat. Maar hey, je probeert me toch niet omtekopen?
Ik zou niet durven, zei Adil met een zeer grote smile.

Na uren winkelen, en een budget van 500€ uiitgegeven te hebben, aan kleren voor Amal. Gingen ze terug naar de auto. Amal wacht totdat Adil de auto start, maar geen reactie, hij keek gewoon voor zich uit.

ewa gaan we niet vertrekken ofzo
Amal, ik heb wel dank u enzoo van u gehoord, maar krijg ik geen kusje, ik heb namelijk 500€aan u uitgegeve
oke dan, en ze gaf hem snel een kus op de wang
is dat al?
mm ja. Wat had je verwacht?
WOW WOW WOW we spreken hier over 500€, en jij geeft me een kus op de WANG. wESH MANKEER JE IETS, Zijn er een paar veizen bij je los ofzoo??
en nu pas zie ik de ware aard van Adil. hahah maar shoeke schattebolleke, hé. Wil je mijn ware aard eens zien
hoe wat bedoel je?, zei Adil met een vuile blik
Adil, hé jij bent niets voor mij, ik gebruikte je maar. Je bent gewoon één van mn meerdere slachtoffers..
..................................

25-02-2007, 12:28
Ik weet niet of dit verhaal sterk genoeg is. Dus het zal aan de reacties afhangen, dat ik verder ga met dit verhaal.

25-02-2007, 19:27
AAAAAAAAH meziaan, de player playe , yeaak “ a gti”. Je hebt me inderdaad goed in de maling genomen, ik dacht bijna dat je te goed voor me was. Hé, nu weet ik wel beter.
Luister a Adi…. , nee safi zwijg gewoon, onderbrak Adil haar, ik ga mn woorden niet meer aan je vuil maken, je mag die spullen hebben, I don’t give a fuck anymore en ik breng je wel naar huis, het enigste wat jij moet doen is je bakkes houden.
Amal, was verrast van zijn reactie, ze had verwacht dat hij haar zou kapot slagen, niet dat ze bang was ofzo. Ze doet namelijk al een paar jaren Kickbox, en die zonnebankslet van een gast ziet er niet zo sterk uit. Maar toch, ondanks alles, hij veranderde in deze korte tijd van een onbeschofte player, tot een gast die respect had voor Amal.

Ze reden door, zonder een woord tegen elkaar te zeggen. Amal keek even naar Adil, hij zag er zo… zo gekwetst uit. Net of z’n hondje dood was. Zou ik het hem nu zeggen? Hij ziet erzo droevig uit.
“Adil, ik wil…”
“AMAL HOU JE MONDT”
“PAS OP ADILLLL!!!!!!!!”

5 uur later

“Mmm, waar ben ik?” Amal keek zoekend, in de lege kamer. Plots dook er een verpleeger op. “Je bent in het ziekenhuis, how blijf maar rustig het is niet zo ernstig, je was even buiten bewust, en je hebt een paar schaafwondjes, maar op de eerste zicht gaat alles goed met je.”
“wat is er dan gebeurd?”En Adi…., eehmm die jongen die bij me was, waar is he?”
"Je was betrokken, bij een ongeval."
"en A... Adi... de jongen...."
Er was een stilte, een onaangename stilte…
ANTWOORD WAAR IS HIJ!!!!!!!!
……….