Bekijk volle/desktop versie : Satanisme in Marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

24-02-2007, 23:41

Citaat:
Assalamu alaikum

This is a very disheartening and sad story.

Satanism Surfaces In Morocco

By Ahmad Hamoush, IOL Correspondent

RABAT – Students at a school in the Moroccan city of Qunaitara are engaging in satanic rituals that included desecration of the Noble Qur'an, school sources told IslamOnline.net Wednesday, February, 21, warning that Satanism was on the rise in the entire city.

"Last Wednesday, February 14, students in Taha Hussein secondary school said that they saw some of their classmates urinating on a copy of the Noble Qur'an inside the school," said the sources, who requested anonymity because of the sensitivity of the issue.

"Most of the 13 well-off satanists are girls dressed in black and wearing necklaces with inverted crosses," they said.

People close to the Satanists say that they do not openly fast the holy month of Ramadan and listen to black metal.

"They communicate with other Satanists worldwide through the Internet and chat rooms," they said, also on condition of anonymity.

A school official, however, denied the people's counts in a phone conversation with IOL.

"These reports are no more than lies and rumors," he said with no further details.

Sources close to the powerful Justice and Development Party (JDP), however, told IOL that the phenomenon is picking up steam across Al-Qunaitara.

"It is a very dangerous phenomenon, I have to say," one unidentified source told IOL.

He said family plays a key role in protecting their vulnerable adolescents.

Satanists believes that Satan is the symbol of honesty for human. They practice strange rituals including wearing black clothes, tattoo, smoking drugs, throwing sexual orgies and listening to the black metal genre.

Satanists, usually, close their concerts with the ritual of slaughtering some patted animals such as cats and offer them as ablution to the "great Satan".

Family

Experts and sociologists heap the blame squarely on families.

"Those teens with their black clothes and inverted crosses have ostensibly become a phenomenon in Al-Qunaitara," Professor of Hadith and Islamic Thoughts Dr Hassan Al-Elmi told IOL.

Elmi was a member of a fact-finding committee that visited the school.

He called on families and educationalists to help protect future generations from that danger.

"This is a kind of rebellion against traditions by teenagers, who are making use of state-of-the-art communication technologies," Elmi said.

Sociologist Hassan Koronfol agreed.

"Families have to closely monitor the behavior of their children," he said.

"Moroccan society is paying the price of globalization and liberalization," he added.

He said everyday family burdens with parents struggling to make ends meet are leaving children vulnerable to moral aberration.

Two years ago, security forces in Casablanca busted a Satanist network led by an Egyptian youth.

Local media outlets had previously revealed that homosexuals and Satanists held a concert on the coast of the northern city of Asila.

Similar satanic cases have been revealed in the 1990s in the Arab world, particularly in Egypt and Lebanon.

http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2007/02/22/7516.shtml
Assalamu Alaykum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,
ik was gechoceerd toen ik dit las. Wat helemaal de toppunt is dat het in Marokko gebeurt.
Moge Allah (Subhanu Wa Ta'ala) hun en ons leiden tot sirat al mustaqeem!!! Ameen ya Rabbal Alameen!

Ma'asalama

24-02-2007, 23:58



Citaat door mahlali:
Assalamu Alaykum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,
ik was gechoceerd toen ik dit las. Wat helemaal de toppunt is dat het in Marokko gebeurt.
Moge Allah (Subhanu Wa Ta'ala) hun en ons leiden tot sirat al mustaqeem!!! Ameen ya Rabbal Alameen!

Ma'asalama

Je Ik ben iedere keer gechoceerd hoe weinig jullie van je eigen profeet afweten.
Die dacht eerst ook door de duivel bezocht te zijn. bezeten dus.

25-02-2007, 00:10

Citaat door Blaken:
Je Ik ben iedere keer gechoceerd hoe weinig jullie van je eigen profeet afweten.
Die dacht eerst ook door de duivel bezocht te zijn. bezeten dus.


Als hij zogenaamd door de duivel was bezocht, dan had hij niet zo'n ongelovelijke mooie boek geopenbaard. En satan zou zeker niet zeg zelf laten haten in de leer van Mohammed (sa).

25-02-2007, 00:12
Oud nieuws, wist ik 6 jaar geleden ook al toen ik in maroc was, mn oom zij dat het ook om universiteit studenten ging die de quraan als schoenen gebruikten als ze in de toiler gingen enzo.

25-02-2007, 00:18



Citaat door Roku:
Oud nieuws, wist ik 6 jaar geleden ook al toen ik in maroc was, mn oom zij dat het ook om universiteit studenten ging die de quraan als schoenen gebruikten als ze in de toiler gingen enzo.


Waar heb jij deze mensen gezien?
Ik zou me niet kunnen in houden als ik zo'n iemand zie.

25-02-2007, 00:19

Citaat door mahlali:
Als hij zogenaamd door de duivel was bezocht, dan had hij niet zo'n ongelovelijke mooie boek geopenbaard. En satan zou zeker niet zeg zelf laten haten in de leer van Mohammed (sa).


Ik denk dat een hoop een hele hoop mensen het niet met je eens zijn

De aanhangers van de islam maken voornamelijk heel veel mensen dood en ze wensen mensen enge ziektes toe. Sorry hoor, maar ik zie enkel er alleen maar haat, geweld, meer geweld en verdeeldheid uit voortvloeien.

Fatsoenlijk zijn ze niet omdat ze mensen van alles door de strot douwen om maar "hun" zogenaamde rechten op te eisen. Willen verscheidenheid aanbrengen onder vrouwen en de mannen zijn enkel op sex belust, dat is de reden waarom vrouwen zich moeten verstoppen onder doeken.

Daarnaast zijn de boeken waaruit de koran is vervalsd wel boeken die waarschuwen tegen valse profeten die komen als engelen van het licht, met de waarschuwing dat deze verdeeldheid zal brengen en onheil...

1+1=5

25-02-2007, 00:40

Citaat door stip_nl:
Ik denk dat een hoop een hele hoop mensen het niet met je eens zijn

Iniedergeval niet minder dan 1,5 miljard mensen


Citaat:
De aanhangers van de islam maken voornamelijk heel veel mensen dood en ze wensen mensen enge ziektes toe. Sorry hoor, maar ik zie enkel er alleen maar haat, geweld, meer geweld en verdeeldheid uit voortvloeien.
Mag ik jou vragen welke mensen? We worden van alle kanten aangevallen en vermoord en nog zijn wij de agressors en moordenaars. Grappig is dit altijd om te horen.


Citaat:
Fatsoenlijk zijn ze niet omdat ze mensen van alles door de strot douwen om maar "hun" zogenaamde rechten op te eisen.
Volgens mij zijn jullie daar altijd zo goed in geweest, 1 voorbeeld van de velen het christianiseren van de zwarte slaven uit Afrika 60% van deze slaven waren moslims. En tegenwoordig het opleggen van onaceptable beleiden aan landen ten gunste van het Westen over de gehele wereld.


Citaat:
Willen verscheidenheid aanbrengen onder vrouwen en de mannen zijn enkel op sex belust, dat is de reden waarom vrouwen zich moeten verstoppen onder doeken.
De enigste die sexblust zijn zijn jullie hypocrieten die het een norm vinden dat de vrouw zich uitgedaagd moet gaan kleden.


Citaat:
Daarnaast zijn de boeken waaruit de koran is vervalsd wel boeken die waarschuwen tegen valse profeten die komen als engelen van het licht, met de waarschuwing dat deze verdeeldheid zal brengen en onheil...
Als jij deze boeken goed had gelezen dan wist jij dat Mohammed (saw) de ware profeet was. Der zijn sterke aanwijzingen in de Enziel en de Torrah die de komst van Mohammed(saw) aanduiden. En als Mohammed(saw) een vals profeet was dan zou god er niet lang over hebben gedaan om deze zogenaamde 'valse profeet' te wissen.


Citaat:
1+1=5
je bedoelt 1+1+1=1

25-02-2007, 00:57

Citaat door Believer_:
Ik hoorde het een aantal dagen geleden. Ik schrok er ook wel van. Maar goed, ieder zo zijn eigen leven.

Ja ieder zijn eigen leven, maar ga niet op mijn heiligste en dierbaarste boek urineren, want dan heb ik neiging om deze personen iets aan te doen wat ze nog nooit hebben meegemaakt in hun leven.

25-02-2007, 01:01

Citaat door mahlali:
Iniedergeval niet minder dan 1,5 miljard mensen

Mag ik jou vragen welke mensen? We worden van alle kanten aangevallen en vermoord en nog zijn wij de agressors en moordenaars. Grappig is dit altijd om te horen.


Volgens mij zijn jullie daar altijd zo goed in geweest, 1 voorbeeld van de velen het christianiseren van de zwarte slaven uit Afrika 60% van deze slaven waren moslims. En tegenwoordig het opleggen van onaceptable beleiden aan landen ten gunste van het Westen over de gehele wereld.


De enigste die sexblust zijn zijn jullie hypocrieten die het een norm vinden dat de vrouw zich uitgedaagd moet gaan kleden.


Als jij deze boeken goed had gelezen dan wist jij dat Mohammed (saw) de ware profeet was. Der zijn sterke aanwijzingen in de Enziel en de Torrah die de komst van Mohammed(saw) aanduiden. En als Mohammed(saw) een vals profeet was dan zou god er niet lang over hebben gedaan om deze zogenaamde 'valse profeet' te wissen.


je bedoelt 1+1+1=1


Mashallah gezegt broeder

25-02-2007, 01:01

Citaat door Believer_:
Ach, doe geen moeite joh. Vroeg of laat komen zij zichzelf wel tegen.

Iedereen zal zeker zeg zelf ooit tegen komen in het hiernamaals, tijdens de dag der opstanding. Ik hoop dat iedereen der voor heeft gewerkt om het hiernamaals goed te berijken.

25-02-2007, 01:08

Citaat door Roku:
Oud nieuws, wist ik 6 jaar geleden ook al toen ik in maroc was, mn oom zij dat het ook om universiteit studenten ging die de quraan als schoenen gebruikten als ze in de toiler gingen enzo.


La 7ula wala quwati illa billah !

Spoedig inshallah wanneer de Khalifa zal wederkeren, zullen de Mujahedeen zulke satan aanbidders onthoofden

25-02-2007, 01:12

Citaat door mahlali:
Als hij zogenaamd door de duivel was bezocht, dan had hij niet zo'n ongelovelijke mooie boek geopenbaard. En satan zou zeker niet zeg zelf laten haten in de leer van Mohammed (sa).

Dat ongelovelijk mooie boek, wordt wat minder mooi als je begrijpt dat het deels uit de mond van een "profeet" komt die nogal eens halllicuneerde. En deels uit warlords.

25-02-2007, 01:16



Citaat door Blaken:
Dat ongelovelijk mooie boek, wordt wat minder mooi als je begrijpt dat het deels uit de mond van een "profeet" komt die nogal eens halllicuneerde. En deels uit warlords.

Oh dus jij hebt de Koran gelezen. Dus elke gehallucineerde man kan zo'n mooie boek schrijven. Ik denk dat ik maar ergens naar de psychiatrische inrichting ga en een paar patienten een boek laat schrijven. Jullie zijn af en toe echt hylarisch.

25-02-2007, 01:33

Citaat door mahlali:
Oh dus jij hebt de Koran gelezen. Dus elke gehallucineerde man kan zo'n mooie boek schrijven. Ik denk dat ik maar ergens naar de psychiatrische inrichting ga en een paar patienten een boek laat schrijven. Jullie zijn af en toe echt hylarisch.


Dat zou kunnen.
Maar dan moet je wel eerst een achterban kweken, zoals mohammed.
Dat de man , jou profeet dus, hallicuneerde staat overigens buiten kijf.

25-02-2007, 01:51
ze denken als ze ze3ma verwesterd doen dat marokko wel bij de europese unie mag komen ze3ma gothicmusic,ze voelen zich helemaal verwesterd tazzz,casa zit er vol van,er worden zelfs concerten gehouden voor die gothics,zwammal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17