Bekijk volle/desktop versie : Qwentry haat mij omdat ik te lief was tegen haar



Pagina's : [1] 2 3

24-02-2007, 23:26
zelf loopt ze hier alles en iederen zwart te maken en dan doe ze zo gemeen

ze sluit net zelfs een topic met als reden ikram_nasiha ik haat jou

wejemma, dat noemt zich moslima?
hasoema keh

naaaaaaaaa ja zeg

24-02-2007, 23:33



Citaat door ikram_nasiha:
zelf loopt ze hier alles en iederen zwart te maken en dan doe ze zo gemeen

ze sluit net zelfs een topic met als reden ikram_nasiha ik haat jou

wejemma, dat noemt zich moslima?
hasoema keh

naaaaaaaaa ja zeg

omdat je mijn topic hebt verpest
ik maak mensen zwart lah na3al limayhschaam
je lachte op mijn topic en ik zij waroom lach je en toen zij je moet ik dan huilen en zo begon het bla bla bla
ga iemand anders lastig vallen
zielige mens

24-02-2007, 23:34
hee Qwentry waarom die je zo vandaag ?

24-02-2007, 23:34


Das gemeen :s

Maar laat t gewoon dames. Frustraties zijn onnodig

24-02-2007, 23:35



Citaat door ikram_nasiha:
hee Qwentry waarom die je zo vandaag ?


kijk maar wie de eerst begon

24-02-2007, 23:38

Citaat door Qwerty:
omdat je mijn topic hebt verpest
ik maak mensen zwart lah na3al limayhschaam
je lachte op mijn topic en ik zij waroom lach je en toen zij je moet ik dan huilen en zo begon het bla bla bla
ga iemand anders lastig vallen
zielige mens



tazz op jou als je nu serieus bent. ik lachte tegen jou a mens en niet om jou. ben je werkelijk zo para????????//

ja, als ik lach en jij vraagt waarom dan antwoord ik: moet ik dan huilen.........

maakte deze opmerking jou dan zo misselijk dat je me meteen HAAT

ja, je bent tegen andere niet aardig ja en op een sluwe manier zit je andere zwart te maken, dus doe niet zo hypocriet en schijnheilig tegen mij. heb jouw soort allang door jij mocro-niks-gunner

ik bleef zelfs de hele tijd vriendelijk tegen jou en gaf jouw nuttige tips, maar jij voelde je te goed hiervoor en sloeg deze in de wind.
je moet dingen niet al te serieus nemen en als jij leden om hun mening vraagt over een bepaalde onderwerp dan moet je er rekening mee houden dat ze misschien niet jouw smaak of mening delen. dan slik je dit gewoon en bleef je kalm en beleefd en ga je niet als een kleuter dom en agressief doen meteen topics sluiten met als reden: ikram nasiha ik haat jou


vals kreng dat je bent

24-02-2007, 23:43

Citaat door Achmed_N:


Das gemeen :s

Maar laat t gewoon dames. Frustraties zijn onnodig


ik ben alles behalve gefrustreerd... zij is degene met een issue en zeker niet ik


maar gair inscha-allah

24-02-2007, 23:44

Citaat door ikram_nasiha:
tazz op jou als je nu serieus bent. ik lachte tegen jou a mens en niet om jou. ben je werkelijk zo para????????//

ja, als ik lach en jij vraagt waarom dan antwoord ik: moet ik dan huilen.........

maakte deze opmerking jou dan zo misselijk dat je me meteen HAAT

ja, je bent tegen andere niet aardig ja en op een sluwe manier zit je andere zwart te maken, dus doe niet zo hypocriet en schijnheilig tegen mij. heb jouw soort allang door jij mocro-niks-gunner

ik bleef zelfs de hele tijd vriendelijk tegen jou en gaf jouw nuttige tips, maar jij voelde je te goed hiervoor en sloeg deze in de wind.
je moet dingen niet al te serieus nemen en als jij leden om hun mening vraagt over een bepaalde onderwerp dan moet je er rekening mee houden dat ze misschien niet jouw smaak of mening delen. dan slik je dit gewoon en bleef je kalm en beleefd en ga je niet als een kleuter dom en agressief doen meteen topics sluiten met als reden: ikram nasiha ik haat jou


vals kreng dat je bent

Hou je bek en ik ga echt niet mijn vingertjes moe maken om hier een tekst te schrijven
ten eerste ik maak niemand zwart ten tweede wie lief aardig is tegen mij dan ben ik het ook ewa wie zo dom doet net als jou dan doe ik dubbel
en ik zeg wat ik wil ikram nasiha ik haat jouwil je het nog een keer horen

24-02-2007, 23:49

Citaat door Qwerty:
Hou je bek en ik ga echt niet mijn vingertjes moe maken om hier een tekst te schrijven
ten eerste ik maak niemand zwart ten tweede wie lief aardig is tegen mij dan ben ik het ook ewa wie zo dom doet net als jou dan doe ik dubbel
en ik zeg wat ik wil ikram nasiha ik haat jouwil je het nog een keer horen



weet je zelfs mijn schijt op jouw mislukte k.uttekop ben jij niet waard

oh en triest hoopje geiten-izan......... je hebt net precies gedaan wat je niet wil doen........... namelijk wel gereageerd en tekst geschreven hahahaahah

achterlijk dom wicht dat je bent!

24-02-2007, 23:50

Citaat door ikram_nasiha:
weet je zelfs mijn schijt op jouw mislukte k.uttekop ben jij niet waard

oh en triest hoopje geiten-izan......... je hebt net precies gedaan wat je niet wil doen........... namelijk wel gereageerd en tekst geschreven hahahaahah

achterlijk dom wicht dat je bent!

mouti beznoun
wat is dat een heerlijk gevoel zeg

24-02-2007, 23:51

Citaat door ikram_nasiha:
weet je zelfs mijn schijt op jouw mislukte k.uttekop ben jij niet waard

oh en triest hoopje geiten-izan......... je hebt net precies gedaan wat je niet wil doen........... namelijk wel gereageerd en tekst geschreven hahahaahah

achterlijk dom wicht dat je bent!

heb niet zo een dubbel tekst gereven aleen wat ik wil luchten
die kuttenkop ben jii alhmara

24-02-2007, 23:51
ja, en kotsen in jouw bek is net zo lekker ... of zelfs nog lekkerder hahahahaahahha

ruikt jouw adem eindelijk ook een keertje fris

24-02-2007, 23:52



Citaat door ikram_nasiha:
ja, en kotsen in jouw bek is net zo lekker ... of zelfs nog lekkerder hahahahaahahha

ruikt jouw adem eindelijk ook een keertje fris

nee sory heb geen bek dus kan je niet antwoorden

24-02-2007, 23:53
Hahahahahaha catfight

24-02-2007, 23:55

Citaat door Qwerty:
nee sory heb geen bek dus kan je niet antwoorden



en toch is dat exact wat je doet

hahahah got you suckerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pagina's : [1] 2 3