Bekijk volle/desktop versie : Steeds dezelfde acteurs



24-02-2007, 22:05


Dat is wat mij effe opviel

Net alsof er geen andere Marokkanen bij castingbureau's ingeschreven staan

Bubaai!!

24-02-2007, 23:43



Citaat door Berkaniatjuh:


Dat is wat mij effe opviel

Net alsof er geen andere Marokkanen bij castingbureau's ingeschreven staan

Bubaai!!


Ja ik zou ook wel leuk vinden als er meer marokkaanse acteurs waren...

Maar ik vind wel dat ze niet te ver moeten gaan met hun rol

25-02-2007, 02:02
er zijn er genoeg ga langs al die sites ik heb er zeker meer dan 100 gezien die ingeschreven staan echt jammer dat ze geen kansen krijgen

!!!!

25-02-2007, 16:33

Citaat door SamyaSpears:
er zijn er genoeg ga langs al die sites ik heb er zeker meer dan 100 gezien die ingeschreven staan echt jammer dat ze geen kansen krijgen

!!!!


Ja ze zijn er wel, maar het zou tof zijn, als ze een kans zouden krijgen...

28-02-2007, 13:10



Citaat door Berkaniatjuh:


Dat is wat mij effe opviel

Net alsof er geen andere Marokkanen bij castingbureau's ingeschreven staan

Bubaai!!


inderdaad daar ben ik het ook mee eens.

Gisteren hadden ze het daar nog over. Dat het lijkt alsof die cast van shouf shouf de enige marokkaanse acteurs zijn.
Vandaar dat ook veel mensen de film kicks verwarde met shouf shouf want die hele cast speelt er weer in.

Ik vond dat ze ook de kans moesten geven aan andere marokkaanse acteurs, om in zo'een bisicoop film te spelen, want dat zijn niet de enige marokkaanse acteurs.

er waren gelukkig nog wel enkele nieuwelingen maar ja die bleven ook heel erg beperkt in de film..

02-03-2007, 17:01
Jaa, dat is opzich wel jammer, maar je moet ook talent hebben! en verschillende rollen kunnen spelen.. Je moet eruit blinken laten zien wat je kan en het niet alleen bij castingbureau's houden

03-03-2007, 11:04
als er audities werden gehouden of iets dergelijks voor die rollen, wedden dat er dan heel veel getalenteerde marokkanen erop af zouden komen

03-03-2007, 22:44



Kansen worden niet eerlijk verdeeld, plus dat stereotype edoe steeds damn,,

T is wel lachen maar steeds tzelfde

04-03-2007, 15:13

Citaat door XCHICAX:
als er audities werden gehouden of iets dergelijks voor die rollen, wedden dat er dan heel veel getalenteerde marokkanen erop af zouden komen



ja ik ken er wel 20 opnoemen hier in Adam die graag in een film willen spelen ze kunnen goed acteren want ze hebben ook theater en gastrollen gespeeld maja ze krijgen geen kansen die Cast van Shouf Shouf gunnen alleen hun vrienden de kans om een rol te spelen wel begrijpelijk maar het begint irritant te worden

04-03-2007, 15:21
Ja man elke keer zie in de marokkaans nederlandse films dezelfde acteurs erg jammer, erloopt toch wel wat meer talent dan die 6!

04-03-2007, 15:26

Citaat door DOUKALIA18:
Ja man elke keer zie in de marokkaans nederlandse films dezelfde acteurs erg jammer, erloopt toch wel wat meer talent dan die 6!



ja heel veel meer ze zeggen zelf die domme acteurs dat marokkanen weinig kansen krijgen nou nu mogen ze ook weer eens kansen geven aan al die andere die ingeschreven staan!