Bekijk volle/desktop versie : Aboutaleb noemt motie PVV 'hun goed recht'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-02-2007, 20:26

Citaat door Mo_Rokko:
RIJSWIJK/VEENDAM - Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (PvdA) heeft zaterdag tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Veendam de motie van afkeuring aan zijn adres afgedaan als 'hun goed recht'.

De Partij voor de Vrijheid (PVV) zal donderdag tijdens het debat over de regeringsverklaring een motie van wantrouwen indienen tegen bewindslieden Aboutaleb en Nebahat Albayrak wegens het hebben van een dubbele nationaliteit.


De bewindsman van Sociale Zaken, die amper twee dagen in functie is, zei dat het de PVV vrij staat de motie in te dienen. Wel merkte hij op "dat normaliter een motie van afkeuring wordt ingediend als je iets verkeerd hebt gedaan". Een woordvoerder van de PvdA merkte op "dat Wilders zich wel heel vaak herhaalt".

Debat

In een interview met RTL Nieuws zegt Aboutaleb dat hij graag het debat wil aangaan met Wilders over zijn dubbele nationaliteit.

'Plat'

Mirjam Sterk, woordvoerster van de Tweede Kamerfractie van het CDA voor Integratie, noemt de motie "een voorbeeld van platte politiek". Het Kamerlid zei dat er geen enkele aanleiding is om te twijfelen aan de loyaliteit van de twee bewindslieden. Volgens Sterk hebben deze twee mensen een voorbeeldfunctie en heeft de motie "geen pas".

Bron: http://www.nu.nl/news/987993/11/Aboutaleb_noemt_motie_PVV_%27hun_goed_recht%27.htm l
.

24-02-2007, 20:45



Citaat door Mo_Rokko:
RIJSWIJK/VEENDAM - Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (PvdA) heeft zaterdag tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Veendam de motie van afkeuring aan zijn adres afgedaan als 'hun goed recht'.

De Partij voor de Vrijheid (PVV) zal donderdag tijdens het debat over de regeringsverklaring een motie van wantrouwen indienen tegen bewindslieden Aboutaleb en Nebahat Albayrak wegens het hebben van een dubbele nationaliteit.


De bewindsman van Sociale Zaken, die amper twee dagen in functie is, zei dat het de PVV vrij staat de motie in te dienen. Wel merkte hij op "dat normaliter een motie van afkeuring wordt ingediend als je iets verkeerd hebt gedaan". Een woordvoerder van de PvdA merkte op "dat Wilders zich wel heel vaak herhaalt".

Debat

In een interview met RTL Nieuws zegt Aboutaleb dat hij graag het debat wil aangaan met Wilders over zijn dubbele nationaliteit.

'Plat'

Mirjam Sterk, woordvoerster van de Tweede Kamerfractie van het CDA voor Integratie, noemt de motie "een voorbeeld van platte politiek". Het Kamerlid zei dat er geen enkele aanleiding is om te twijfelen aan de loyaliteit van de twee bewindslieden. Volgens Sterk hebben deze twee mensen een voorbeeldfunctie en heeft de motie "geen pas".

Bron: http://www.nu.nl/news/987993/11/Aboutaleb_noemt_motie_PVV_%27hun_goed_recht%27.htm l


Wat een slappeling is die Abu taleb. Waarschijnlijk is dit ook de reden waarom die zich zo thuis voelt bij de pvda.

24-02-2007, 20:45
Hun goed recht om zich (weer eens) flink belachelijk te maken...

24-02-2007, 20:47

Citaat door jihadfighter:
Wat een slappeling is die Abu taleb. Waarschijnlijk is dit ook de reden waarom die zich zo thuis voelt bij de pvda.



Juist helemaal niet slap van Aboetaleb, hij onderkent het recht om een dergelijke motie in te dienen en daagt Wilders uit voor het debat. De enige juiste reactie dus...

24-02-2007, 20:50


Hij stelt zich veelste slap op vindt ik. Hij moet de confrontatie niet vermijden met wilders maar juist aangaan.
Als reactie op wilders zijn aanval op hem gaat hij vertellen dat hij in nederland begraven wil worden enz enz. Dat vond ik een hele rare vertoning.
Hij moet zichzelf blijven. Hij hoeft zich niet extra te bewijzen omdat een simpel individu als wilders hem "aanvalt"

24-02-2007, 20:58

Citaat door Mo_Rokko:
hummm... daar zit wel wat in. Albayrak deed het wat beter. Die zei gewoon van: Ik doe niets verkeerds, ik hou me gewoon aan de wet, en die 2e paspoort is mijn zaak!

tja.. zo kan het dus ook.

Die gozer begint pas joh.. laten we eerst ff de komende maanden afwachten. Dat wordt lachen die debatten in de 2e kamer. Zeker ook omdat Aboutaleb over de allochtonen gaat (sociale zaken & armoedebesrtijding) en Albayrak over Asielzoekers. Lachuh....


Albayrak is inderdaad wat beter "gebekt".

Ik had liever een type gezien als Ahmed Marcouch (stadsdeelvoorzitter slotervaart) op de positie van Aboutaleb. Maarja helaas.

24-02-2007, 21:02

Citaat door Bada_Bing:
Juist helemaal niet slap van Aboetaleb, hij onderkent het recht om een dergelijke motie in te dienen en daagt Wilders uit voor het debat. De enige juiste reactie dus...

Mijn idee! De ENIGE goede reactie van Aboutaleb. Ik mag die man. En TOCH ben ik het eens met Wilders.

Aboutaleb: maak eens een geste: steek dat Marokkaanse paspoort eens in brand. Je weet niet wat voor GEWELDIGE reactie je teweeg zou brengen onder de Nederlandse bevolking. Ze zouden je in je armen sluiten.

Daarentegen is de kans ook groot dat je vermoord wordt door één of andere idiote relifanaat ...

24-02-2007, 21:32

Citaat door jihadfighter:
Albayrak is inderdaad wat beter "gebekt".

Ik had liever een type gezien als Ahmed Marcouch (stadsdeelvoorzitter slotervaart) op de positie van Aboutaleb. Maarja helaas.


Wat dacht je van een Abu jahjah, o wat mis ik die man toch.

24-02-2007, 21:34

Citaat door Mo_Rokko:
Wat bazel jij nou uit je nek? Die gozer gaat zijn afkomst niet verloochenen.. hoe graag jij (en je Wilders-groupies landgenoten) dat ook graag willen zien. Die man komt ergens vandaan, dat IS zijn achtergrond, daardoor is die wie die is. Hij komt niet uit de lucht vallen of zo. Er is maar 1 Hirsi Ali, die heeft zich met ziel en zaligheid voor dit land ingezet (althans voor jullie blanke autochtonen) en ze is nog niets eens en ze wordt ze al door half het land uitgekotst, al was het alleen omdat jullie nog steeds haar beveiliging moeten betalen. Nog los van alle rust en stabiliteit die zij met zich mee heeft gebracht... kuch kuch...

Kortom .. droom maar lekker door... wij blijven allen Marokkanen, wij blijven allen Moslims, en ja.. we zijn ook Nederlanders!! stik maar....

Dank je.

Soms twijfel ik wel eens of ik Wilders moet stemmen. Maar je hebt me weer overtuigd!

DIT wordt de verkiezings slogan van de PVV!

24-02-2007, 21:38

Citaat door Mo_Rokko:

Kortom .. droom maar lekker door... wij blijven allen Marokkanen, wij blijven allen Moslims, en ja.. we zijn ook Nederlanders!! stik maar....


Maar we wonen wel in Nederland.

Als je aanspraak maakt op de rechten die je hier als Nederlander hebt, dan moet je ook aan je plichten voldoen.

24-02-2007, 21:41

Citaat door Mo_Rokko:
plichten als ..?


Ze bedoelt wetgeving.

24-02-2007, 21:43

Citaat door Mo_Rokko:
plichten zoals ..?


Laat maar, je gaat het toch niet snappen

24-02-2007, 21:44



Citaat door Tat twam asi:
Mijn idee! De ENIGE goede reactie van Aboutaleb. Ik mag die man. En TOCH ben ik het eens met Wilders.

Aboutaleb: maak eens een geste: steek dat Marokkaanse paspoort eens in brand. Je weet niet wat voor GEWELDIGE reactie je teweeg zou brengen onder de Nederlandse bevolking. Ze zouden je in je armen sluiten.

Daarentegen is de kans ook groot dat je vermoord wordt door één of andere idiote relifanaat ...



Heb jij Maxima ook niet met open armen ontvangen?
Zij heeft ook twee boekjes hoor.

24-02-2007, 21:46

Citaat door Roku:
Ze bedoelt wetgeving.



Nee daar heb ik het niet over.

Ik heb het over rechten en plichten, over geven en nemen.

En natuurlijk moet je je aan de wet houden, maar daar ging het hier ff niet over.

Laten we hopen dat Aboutaleb want intelligenter is.

24-02-2007, 21:46

Citaat door Deliana:
Maar we wonen wel in Nederland.

Als je aanspraak maakt op de rechten die je hier als Nederlander hebt, dan moet je ook aan je plichten voldoen.


Sinds wanneer is het een plicht om je andere nationaliteit weg te doen?
Zou jij je ook zo druk hebben gemaakt als het een Belgische lid was? Nou, don't think so.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6