Bekijk volle/desktop versie : Vriendschap stopzetten?



Pagina's : [1] 2

24-02-2007, 20:10
Hoe doen jullie dat? Ik heb vrienden (eigenlijk wil ik dus niet echt een vriendschap met ze onderhouden) waar ik plichtsmatig naar toe ga. We zijn allang uit elkaar gegroeid (van mijn kant dan), maar ik durf dat niet te zeggen. Hoe lossen jullie dat op? Gewoon laten doodbloeden of openlijk zeggen?

24-02-2007, 20:13


laten doodbloeden, als je er wat van zegt dan maak je meer gapende wonden.

ga steeds minder tot het vanzelf overgaat, af en toe een kaartje wanneer nodig en klaar! en dat ook steeds vaker vergeten

24-02-2007, 20:14
Yep, gewoon laten doodbloeden..

24-02-2007, 20:14
ik vind het wel een beetje maf je maakt vriendinnen met ze en vervolgens zijn ze nergens meer goed voor, nou gelukkig heb ik zulke vriendinnen niet in mijn kring.
Maar is er wat gebeurt dat je geen contact met ze wilt.
Vreemde situatie?

24-02-2007, 20:17


Vinden jullie dat niet oneerlijk dan? Ik zou het graag weten als ik allemaal tijd in een vriendschap steek, terwijl die ander alleen maar moe wordt als ze mijn telefoonnummer al ziet als ik bel.

24-02-2007, 20:27
ik probeer mezelf er toe te brengen van iemand te houden of neutraal te blijven.

als ik iemand in zijn gezicht vertel hoe en wat denk ik dat er een ontploffing komt en vanwege die confrontatie kun je een hekel krijgen aan die iemand en dat is weer wat ik mezelf niet zou willen aandoen

24-02-2007, 20:30
Toen mijn schoonzusje moslima werd.............heeft ze het eerlijk tegen haar toenmalige vrienden gezegd................vroeger gingen ze veel stappen, af en toe dansen...........en dat ging nu allemaal niet meer......
Hun interesses waren te verschillend geworden...............


Ik zou het ook gewoon zeggen, het kan hard aankomen, maar eerlijkheid duurt het langst

24-02-2007, 20:33
Noona maar daar heb je toch vriendinnen voor in goede en slechte tijden ze nemen je toch al hoe je bent.Ik zou geen schijn kunnen ophangen tegen men vriendinnen, ik ben wie ik ben en als ik wat te zeggen heb dan doe ik dat gewoon .

24-02-2007, 20:34
Cuisintje lekker vriendinnen had je schoonzusje dan, elhemdoellah weet ze ook teminste wie er wel om haar geeft en wie niet.

24-02-2007, 20:35

Citaat door compas1:
Noona maar daar heb je toch vriendinnen voor in goede en slechte tijden ze nemen je toch al hoe je bent.Ik zou geen schijn kunnen ophangen tegen men vriendinnen, ik ben wie ik ben en als ik wat te zeggen heb dan doe ik dat gewoon .



tegen mijn vriendinnen heb ik dat ook maar tegen mensen waar ik bij uit elkaar groei word ik steeds passiever

24-02-2007, 20:36
Ik zou het gewoon laten doodbloeden, als ik niet meer geintresseerd ben in een vriendschap dan bel ik die persoon ook niet meer of sms ik die persoon ook niet meer en zelfs geen kaartje, heel soms zal ik uit schuldgevoelens wel een sms sturen hoe het gaat klaar.
Ik denk dat je het bij mij heel snel doorhebt, want ik kan heel veel smsen en bellen maar als ik merk dat de vriendschap niet wederzijds is of gewoon iets dat me niet aanstaat dan houdt het op van de ene dag op de andere heel snel.
Gewoon als kennis houden zou ik doen, in het begin een kaartje zo nu en dan zoals noona zegt en zelfs dat laten doodbloeden

24-02-2007, 20:42
ik ga lekker boodschappen doen bij de alber heijn doeiiiiiiiiiiiiiii veel succes met jullie discussie.

24-02-2007, 21:11



Citaat door compas1:
Cuisintje lekker vriendinnen had je schoonzusje dan, elhemdoellah weet ze ook teminste wie er wel om haar geeft en wie niet.



Snap je niet...............?

Als zij zich wil verdiepen in de Islam en geen verkeerde vrienden rond haar wil hebben dan vind ik het toch beter dat ze die ( toenmalige ) vrienden hierover inlicht en ook meteen vertelt waarom................

24-02-2007, 21:14
Gewoon dood laten bloeden, het heeft geen nut om met ruzie uit elkaar te gaan.

25-02-2007, 09:14
doodbloeden

Pagina's : [1] 2