Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraagje aan de dames over de pil !!



24-02-2007, 14:42
Stel je bent ongesteld geworden op vakantie, je kan dus neit gaan zwemmen een aantal dagen.

Maar stel ik ga de pil slikken als ik ongesteld al ben, stopt me ongesteldheid dan of heeft t dan geen nut meer om de pil te gaan slikken??

24-02-2007, 15:26


?? niemand die me kan helpen??

24-02-2007, 15:36
nou meestal ben je tussen de 3en 5 dagen ongsteld als je de pil slikt..

als je 1 dag ongesteld ben kan je pil slikken en dan ben je op dag 2 een beetje en dag 3 niet meer ongesteld.. maja danzuo je netzogoed die paar daagjes af kunnen maken...

24-02-2007, 15:40

Citaat door sun_sarah_shine:
nou meestal ben je tussen de 3en 5 dagen ongsteld als je de pil slikt..

als je 1 dag ongesteld ben kan je pil slikken en dan ben je op dag 2 een beetje en dag 3 niet meer ongesteld.. maja danzuo je netzogoed die paar daagjes af kunnen maken...
Heel erg bedankt voor het antwoorden, ik heb je een pm gestuurd

25-02-2007, 03:58


ik heb gehoord dat het heel slecht is.. de pil slikken tijdens je menstruatie..
je hebt dan minder kans op kinderen.. ik weet niet of het waar is maar ik zal het navragen als ik jou was.. bij de huisarts ofsow..

06-03-2007, 22:48
mijn ervaring met de pil is als ik zegmaar het wil uistellen als mijn strepp klaar is ik gewoon paar dagen extra verder slik dan wordt ik pas later ongesteld maar tijdens de menstruatie slikken doe ik nie want je blijft toch menstrueren of het goed is tijdens je menstruatie de pil in nemen weet ik niet