Bekijk volle/desktop versie : hoe ziet jou huis eruit,als je onverwacht bezoek krijgt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-02-2007, 14:07
ik had vorige keer onverwacht een tante op bezoek die in frankrijk woont ,en in de buurt was en die langs me kwam.Ik had juist mijn kids in bad gedaan en dacht ik ga eerst bidden en dan badkamer opruimen.
Dus mijn tante kwam aan en moest woedoe doen en mijn badkamer zag er niet uit ik schaamde me rot.

24-02-2007, 14:15


Hahaha onverwachts bezoek ik haaaaaat dat! Meestal zie ik er zelf ten eerste niet uit! Plus de woonkamer is beetje overhoopjes, en we hebben dan meestal nog niks gekookt, mohiem en heel zooitje allemaal! Wat dat betreft ben ik echt een hollander, eerst laten weten voordat je komt!

24-02-2007, 14:15
schoon,nettjes,alles op zijn plaats, ik zelf draag ik wat makkelijks als ik thuis ben.

24-02-2007, 14:18

Citaat door Naturelle:
Hahaha onverwachts bezoek ik haaaaaat dat! Meestal zie ik er zelf ten eerste niet uit! Plus de woonkamer is beetje overhoopjes, en we hebben dan meestal nog niks gekookt, mohiem en heel zooitje allemaal! Wat dat betreft ben ik echt een hollander, eerst laten weten voordat je komt!



Als je kinderen hebt is wat anders

24-02-2007, 14:19


ligt aan de tijdstip die ze komen..komen ze vroeg in de ochtend dan loop ik als een sloddervos bij...maar na een uur of 10/11 is alles opgeruimd..!!

24-02-2007, 14:21

Citaat door power_girl:
ligt aan de tijdstip die ze komen..komen ze vroeg in de ochtend dan loop ik als een sloddervos bij...maar na een uur of 10/11 is alles opgeruimd..!!



dat ia waar en een beetje hulp van je mannetje is het dan snel klaar

24-02-2007, 14:22
Ik haat het ook als ik onverwachts bezoek krijg. Ik heb liever dat ze me het laten weten dat ze eraan komen. Als het me ouders zijn of me zusjes kan het mij niks schelen die helpen me zelfs met opruimen. Maar soms dan moet ik nog de was vouwen dat ligt gewoon op bed, maar ik heb het dan uit gesteld. Dan denk zie je had je het maar meteen gevouwen..

24-02-2007, 14:22

Citaat door nadia2007:
Als je kinderen hebt is wat anders



hebben geen kids thuis nog erger haha

24-02-2007, 14:23

Citaat door Naturelle:

hebben geen kids thuis nog erger haha


24-02-2007, 14:30
In de ochtend voor 12 uur is het nog wel rommelig van de avond ervoor en ik zelf zie er niet uit. Als er onverwachts bezoek komt is de slaapkamer meestal rommelig en de keuken nog van het ontbijt. Verder valt de woonkamer altijd netjes, want we zitten daar nooit bijna.

24-02-2007, 14:52

Citaat door nadia2007:
dat ia waar en een beetje hulp van je mannetje is het dan snel klaar



gelukkig wel.. als ik het alleen moest doen + 3 kids dan was ik om 5 uur nog niet klaar...

24-02-2007, 15:02
Ik houd niet zo van onverwacht bezoek. Al laat je het maar een half uurtje van tevoren weten, dan ben ik stukken blijer.

24-02-2007, 15:09


De woonkamer is altijd netjes, net zoals de eetkamer, lig anders te draaien in mijn bed...........

De badkamer is smorgends echt een chaos..........ik douch meestal als laatste zodat ik alles af kan nemen........

Hou ook niet echt van onverwachts bezoek en komt hamdoullilah ook niet echt veel voor.........maar als ze voor je deur staan..........

24-02-2007, 15:12

Citaat door cuisinetje:
De woonkamer is altijd netjes, net zoals de eetkamer, lig anders te draaien in mijn bed...........

De badkamer is smorgends echt een chaos..........ik douch meestal als laatste zodat ik alles af kan nemen........

Hou ook niet echt van onverwachts bezoek en komt hamdoullilah ook niet echt veel voor.........maar als ze voor je deur staan..........:o



dan moet je wel open doen..

24-02-2007, 15:23

Citaat door power_girl:
dan moet je wel open doen..



Wallah illa............ en zeker als je voor de deur geparkeerd hebt

Pagina's : [1] 2 3 4 5