Bekijk volle/desktop versie : Hoge official krijgt in Marokko 16 jaar cel voor corruptie, machtsmisbruik etc



24-02-2007, 13:08
Former high official gets 6 added years at appellate court

Casablanca, Feb. 24 - Former president of Casablanca urban commune, Abdelmoughit Slimani had, here Friday, his sentence increased to 16 years at the appellate court of Casablanca.

Slimani, who was originally sentenced to a ten-year prison term in April 2006, was also condemned to pay a MAD 50,000 (around USD5.500) fine, in addition to the confiscation of his properties and the restitution of government funds extorted from the construction of Oulad Ziane Fouarat housing project.

The court also increased the sentences handed down against four defendants to 10 years in jail, while it maintained the initial prison terms (ranging from 2 to 7 years) for the others.

Abdelmoughit Slimani and 16 other defendants were sued for embezzlement of public funds, forgery of official documents, corruption and abuse of power.

http://www.map.ma/eng/sections/box1/former_high_official/view

24-02-2007, 13:33


hier word ik nou blij van wanneer ik hoor dat de mensen die zich verijken
of verijkt hebben door middel corruptie een machtsmisbruik hard aangepakt worden.vroeger werden juist dit soort criminelen beschermt nu lijkt het of de huidige koning de bezem door marokko wil halen een zuiveren van dit soort parcieten.
moge allah hem beschermen zou dat hij zijn werk af kan maken.

24-02-2007, 14:05
Marokko zal nooit een normaal, welvarend land kunnen worden. Too much corruption will kill you If you can't make up your mind.

24-02-2007, 16:36

Citaat door Hazouz_55:
Marokko zal nooit een normaal, welvarend land kunnen worden. Too much corruption will kill you If you can't make up your mind.

Brian May

24-02-2007, 16:40



Citaat door Hazouz_55:
Marokko zal nooit een normaal, welvarend land kunnen worden. Too much corruption will kill you If you can't make up your mind.



Alles wat teveel is kan je kapotmaken...


24-02-2007, 16:50
hij moet de doodstraf krijgen!

24-02-2007, 17:07

Citaat door America:
Klopt, written en performed by Brian May, maar er bestaat ook een Queen versie van, met de vocalen van wijlen Farrokh Bulsara.

Ja dat weet ik Horse with no Name(een van mijn favorieten om op de gitaar te spelen)

24-02-2007, 17:31

Citaat door Mister1979:
De Queen uitvoering is beter en beroemder.....
Brian May en Farukh Bulsara(Freddy Mercury) zijn beiden bandleden van Queen

24-02-2007, 17:40

Citaat door An_cat_dubh:
Brian May en Farukh Bulsara(Freddy Mercury) zijn beiden bandleden van Queen



Voor mij is Queen alleen maar Freddy, de rest is bijzaak net zoals voor mij BZN alleen Jan Keizer en Carola is...

24-02-2007, 17:48
Ik heb in Marokko veel van zulke verhalen gehoord. Door slechte media en met de paplepel ingegoten zelfhaat horen we alleen negatieve verhalen.
En zo houden we de vicieuze cirkel in stand.