Bekijk volle/desktop versie : Treinreizigers onwel door rook



24-02-2007, 12:50

Citaat:
UTRECHT - Ongeveer tien reizigers aan boord van de intercity van Groningen naar Den Haag zijn zaterdagochtend onwel...

...geworden door rookontwikkeling in de trein. Dat liet spoorbeheerder ProRail weten.

De trein strandde tussen Zwolle en Meppel. Volgens ProRail was de rookontwikkeling het gevolg van kortsluiting in een schakelkast in de trein. Dit werd veroorzaakt door een te lage spanning op de bovenleiding.
De reizigers werden opgehaald door een andere trein die langszij kwam en de passagiers naaar Zwolle bracht waar ze werden opgevangen. Enkele reizigers werden ter plekke door ambulancepersoneel behandeld. Een van de passagiers is voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht.

(ANP)
bron: http://www.ad.nl

OKE HET IS DUIDELIJK!!!!
Straks word het met de metro naar huis gaan

24-02-2007, 13:25



Citaat door amel:
bron: http://www.ad.nl

OKE HET IS DUIDELIJK!!!!
Straks word het met de metro naar huis gaan

Ik snap die mensen niet, die allemaal maar naar 's Gravenhage willen.
Dat is vragen om moeilijkheden.

24-02-2007, 13:28

Citaat door Laurentius:
Ik snap die mensen niet, die allemaal maar naar 's Gravenhage willen.
Dat is vragen om moeilijkheden.


Mischien is het de Haagsche Markt wat ze trekt

24-02-2007, 13:43

Citaat door amel:
Mischien is het de Haagsche Markt wat ze trekt

Nou oke. maar dat is dan ook het enige.

24-02-2007, 14:16


Nederlanders en hun liefde voor erwtensoep. Zie hier het resultaat

24-02-2007, 14:36

Citaat door Hazouz_55:
Nederlanders en hun liefde voor erwtensoep. Zie hier het resultaat


Voor erwtensoep moet je toch echt in een ander topic zijn. Die over de elfstedentocht, om precies te zijn.

24-02-2007, 14:47

Citaat door Ned. Moslim:


Voor erwtensoep moet je toch echt in een ander topic zijn. Die over de elfstedentocht, om precies te zijn.


Die vraag zat ik me dus ook af te vragen, ik kan de link tussen rook uit trein en erwtensoep niet leggen. Mischien wil je me helpen, Hazouz?

25-02-2007, 23:30

Citaat door amel:
Die vraag zat ik me dus ook af te vragen, ik kan de link tussen rook uit trein en erwtensoep niet leggen. Mischien wil je me helpen, Hazouz?
Hazouz?

25-02-2007, 23:46

Citaat door amel:
Die vraag zat ik me dus ook af te vragen, ik kan de link tussen rook uit trein en erwtensoep niet leggen. Mischien wil je me helpen, Hazouz?

Ik betwijfel het, zijn brein is als een kluwen verwarring..