Bekijk volle/desktop versie : Zelfmoordcommando's sneuvelen op verkeersdrempel



Pagina's : [1] 2 3 4

24-02-2007, 11:57
Zelfmoordcommando's sneuvelen op verkeersdrempel

Uitgegeven: 24 februari 2007 11:38
CHICHAWATNI - Een verkeersdrempel heeft in het zuiden van Pakistan ervoor gezorgd dat drie zelfmoordcommando's hun plannen niet ten uitvoer konden brengen. Het drietal was op weg om een aanslag te plegen op een bijeenkomst van agenten, die bijeen waren ter nagedachtenis van een gesneuvelde collega, toen hun explosieven afgingen.

Volgens de politie zorgde de aanvaring tussen fiets en drempel ervoor dat de bommen vroegtijdig de lucht ingingen. Een van de mannen werd door de klap onthoofd, een tweede verloor zijn benen en een derde commando bezweek later in een ziekenhuis omdat zijn buik was opengereten, maakte de politie zaterdag bekend.

http://www.nu.nl/news/987802/24/Zelfmoordcommando%27s_sneuvelen_op_verkeersdrempel .html



Levensgevaarlijk die drempels......

24-02-2007, 12:06


Genomineerd voor de Darwin Award 2007!

24-02-2007, 12:10
De martelaren

Maar deze hebben geen onschuldige mensen mee de dood ingenomen, hebben ze nu ook recht op die maagd van 72?!?

24-02-2007, 12:12

Citaat door stip_nl:
De martelaren

Maar deze hebben geen onschuldige mensen mee de dood ingenomen, hebben ze nu ook recht op die maagd van 72?!?


Wel eerlijk delen

24-02-2007, 12:16


humor

24-02-2007, 12:23
Als die allah eindelijk een keer aan de noodrem hangt doet ie 't wel goed moet ik zeggen.

24-02-2007, 12:28

Citaat door stip_nl:
De martelaren

Maar deze hebben geen onschuldige mensen mee de dood ingenomen, hebben ze nu ook recht op die maagd van 72?!?
Misschien krijgen ze 72 nieuwe fietsen.

24-02-2007, 12:37
De drempel voor toegang tot het hiernamaals lag wel behoorlijk laag deze keer

24-02-2007, 12:39
Dat moet een knal zijn geweest..

24-02-2007, 12:44
Daar gaan die 72 druiven...

24-02-2007, 12:52
SubhanAllah dit is goed bericht, nu mogen ze Allah swt gaan uitleggen waarom ze onschuldige mannen hadden willen doden. Tfoe die gaan niet naar een hemel, maar gelukkig heeft Allah swt ze gestopt met hun slechte plannen. Als dat soort mannen nu net zoveel hun best zouden doen om vrede te brengen als waarmee ze bezig zijn, was het in Irak een paradijs geweest. Maar helaas bestaan er mannen die zelf willen invullen hoe een Moslim leeft en ze praten voor Allah swt. Nu mogen ze het hem gaan uitleggen.

24-02-2007, 13:19

Citaat door Allure_V:
Irak een paradijs? Ik neem aan dat je je beseft wie begonnen is met al die ellende, waarom er chaos is?


Ja Saddam is begonnen hij begon een oorlog tegen onze broeders en zusters. Ik heb gezegt dat als die mannen die denken dat ze het uit Allah swt zijn naam doen dat als ze hun best ook gedaan hadden om vrede te brenegn DAN!!! Niet andersom en zelfs met de Amerikanen daar is dit nooit geen oplossing. Altijd maar door gaan met onschuldige mensen doden? Die Amerikanen verdedigen zich alleen maar wat moeten ze dan doen? Zeggen van we doen niets en knal ons maar af? Ze doen alleen maar hun werk die Bush en de regering in Amerika dat zijn de boosdoeners.

24-02-2007, 13:25


Blijken die verkeersdrempels toch voor iets nut te hebben.

24-02-2007, 13:36

Citaat door leika:
Ja Saddam is begonnen hij begon een oorlog tegen onze broeders en zusters. Ik heb gezegt dat als die mannen die denken dat ze het uit Allah swt zijn naam doen dat als ze hun best ook gedaan hadden om vrede te brenegn DAN!!! Niet andersom en zelfs met de Amerikanen daar is dit nooit geen oplossing. Altijd maar door gaan met onschuldige mensen doden? Die Amerikanen verdedigen zich alleen maar wat moeten ze dan doen? Zeggen van we doen niets en knal ons maar af? Ze doen alleen maar hun werk die Bush en de regering in Amerika dat zijn de boosdoeners.



Lieve meid, t kost mij teveel energie om 't Irak verhaal even voor je uit te leggen, jij haalt je info blijkbaar ook alleen maar van t NOS....

Een fijne middag

24-02-2007, 13:58

Citaat door Allure_V:
Lieve meid, t kost mij teveel energie om 't Irak verhaal even voor je uit te leggen, jij haalt je info blijkbaar ook alleen maar van t NOS....

Een fijne middag


Wat is er nu weer mis met de NOS?
Nederland is zo ongeveer het meest democratische land wat betreft toegang tot de media.

Pagina's : [1] 2 3 4