Bekijk volle/desktop versie : Evolutie klopt niet



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

24-02-2007, 11:19
Jarenlang geloofde ik dat alle leven op aarde het product was van toeval en natuurlijke selectie, ofwel evolutie. Het werd me immers op school en via de media door mijn strot geduwd, of ik het nu wilde of niet.

'Alles is zinloos, want het is puur toeval
dat het zo gelopen is.' Dat is de boodschap die ik langs alle kanten op me afgevuurd kreeg, zowel op school, als in de media.

Tot iemand mij een boek gaf, geschreven door een bioloog. Deze bioloog schreef tot mijn grote verwondering dat het niet waar is dat de evolutietheorie bewezen is. Hij toonde dat aan met feiten, die zo duidelijk zijn, dat ik bijna achterover viel van verbazing!

Het gevolg was, dat ik de evolutietheorie diepgaand ben gaan onderzoeken.

Ik wilde zekerheid of de bioloog wel gelijk had. Verzon hij het? Of... sprak hij een waarheid die veel anderen verzwegen?

Ik zocht antwoorden, door boeken te lezen, films te bekijken, mensen te interviewen, lezingen bij te wonen, en uren door te brengen in diverse bibliotheken en musea.

Het resultaat van mijn onderzoek was schokkend. Hoe meer onderzoek ik deed, hoe duidelijker het werd: de bioloog heeft gelijk! Evolutie bleek inderdaad, ondanks wat de media ons wil doen geloven, een onbewezen theorie te zijn.

Sterker nog: ik ontdekte tot mijn grote verbijstering
dat de ware feiten een heel ander plaatje laten zien.
Evolutie is niet alleen onbewezen, het is in werkelijkheid, als je kijkt naar de echte feitenvan de natuurwetenschap, zelfs volslagen onmogelijk.

Er klopt niks van!

Deze ontdekking schokte mij zo, dat ik besloot een boek te schrijven over de evolutietheorie. Een boek waarin ik op een heel begrijpelijke manier uitleg waarom de evolutietheorie niet bewezen is. Ook leg ik duidelijk uit waarom evolutie wetenschappelijk gezien niet eens tot de mogelijkheden behoort, voor het ontstaan van leven op aarde.

Hoewel ik geen wetenschapper ben, leerde ik dat de feiten zo duidelijk en zo eenvoudig zijn, dat iedereen die kan nadenken, kan uitleggen waarom de evolutietheorie niet strookt met de natuurwetenschap.

Ieder mens op aarde moet weten wat de waarheid is over onze oorsprong en de bron van leven op aarde. Het is te belangrijk om niet bekend te maken. Hoe vreemd velen me ook zullen vinden, dat ik zo'n algemeen aanvaarde lering in twijfel durf trekken. De feiten zijn te helder.

http://www.real-life.nl/rubrieken/evolutie/boek.html

Dit is niet geschreven door mij, maar door een ander meneer op de website!!

24-02-2007, 11:21


Weet je ik dacht ook altijd dat het door evolutie kwam.
Maar toen kwam ik daar ook achter dat je het niet kan bewijzen.
En dus besloot ik om maar verder geen aandacht aan zinloze discussies te besteden, over dingen waar je in je leven toch nooit achterkomt.

24-02-2007, 11:23

Citaat door Abudais:
Weet je ik dacht ook altijd dat het door evolutie kwam.
Maar toen kwam ik daar ook achter dat je het niet kan bewijzen.
En dus besloot ik om maar verder geen aandacht aan zinloze discussies te besteden, over dingen waar je in je leven toch nooit achterkomt.


Evolutie kan misschien een tiende van onze vragen beantwoorden, maar geloof (welk geloof je dan ook hebt) kan al je vragen beantwoorden. Dus...

24-02-2007, 11:24

Citaat door lap_doek:
Evolutie kan misschien een tiende van onze vragen beantwoorden, maar geloof (welk geloof je dan ook hebt) kan al je vragen beantwoorden. Dus...


Daar komen we nooit achter in ons leven.

24-02-2007, 11:27



Citaat door Abudais:
Daar komen we nooit achter in ons leven.


Ik ben niet zo een persoon die elke detail wil weten, ik ben blij dat ik de grote lijnen wel zie en begrijp. De meeste atheisten begrijpen niks van het leven.

24-02-2007, 11:29

Citaat door lap_doek:
Evolutie kan misschien een tiende van onze vragen beantwoorden, maar geloof (welk geloof je dan ook hebt) kan al je vragen beantwoorden. Dus...



Wat een onzin......


Geloof wat je wil Lap...... Maar doe niet of alsof welk geloof dan ook op een "bewezen" waarheid berust.......

24-02-2007, 11:47

Citaat door pseu:
Wat een onzin......


Geloof wat je wil Lap...... Maar doe niet of alsof welk geloof dan ook op een "bewezen" waarheid berust.......



MIJN vragen worden wel beantwoord.

24-02-2007, 11:48
Allemaal heel leuk.
Maar ze hebben het toch al over de 'evolutietheorie'. Een deels bewezen theorie die mij het meest plausibel overkomt van alle theorieën.
De andere theorie die religie heet is voor mij weer totaal ongeloofwaardig. Maar ieder staat vrij te leven met welke theorie dan ook.

Evolutie betekent toch ontwikkelen? Levensvormen ontwikkelen toch? Netzoals gedachten, inzichten, de techniek, de wetenschap, ed. Het één leid toch tot het ander?

Vertel eens kort en bondig: Hoe zit het VOLGENS JOU dan in elkaar?

24-02-2007, 11:51

Citaat door lap_doek:
MIJN vragen worden wel beantwoord.



Mijn vragen ook.......Dus dat is niet alleen voorbehouden aan gelovigen.
En als je als gelovige respect wil voor je geloof,mag je ook wel eens wat meer respect tonen voor mensen die er een andere mening dan jij op na houden.........

24-02-2007, 11:52

Citaat door pseu:
Mijn vragen ook.......Dus dat is niet alleen voorbehouden aan gelovigen.
En als je als gelovige respect wil voor je geloof,mag je ook wel eens wat meer respect tonen voor mensen die er een andere mening dan jij op na houden.........



Wat heb ik dan over jullie gezegd???

24-02-2007, 12:00

Citaat door lap_doek:
Wat heb ik dan over jullie gezegd???




Hier doe je,alsof jij in de enigste waarheid geloofd.......



Citaat door lap_doek:
Evolutie kan misschien een tiende van onze vragen beantwoorden, maar geloof (welk geloof je dan ook hebt) kan al je vragen beantwoorden. Dus...

24-02-2007, 12:02

Citaat door pseu:
Hier doe je,alsof jij in de enigste waarheid geloofd.......


Dat klopt, voor mij is de Islam de enige waarheid. Voor jou kan het iets anders zijn, maar dat vind ik heus niet erg hoor.

24-02-2007, 12:04


De meeste gelovigen begrijpen niks van het leven.

24-02-2007, 12:05

Citaat door LesDennis:
De meeste gelovigen begrijpen niks van het leven.



LesDennis, je hebt geen respect voor de gelovigen. Dit natuurlijk volgens Pseu, toch Pseutje???

24-02-2007, 12:06

Citaat door LesDennis:
De meeste gelovigen begrijpen niks van het leven.


Dat vind ik ook wel weer een beetje kort door de bocht.
Dat ze veel mogelijkheden onbenut laten vind ik wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33