Bekijk volle/desktop versie : Studie » Werken met n MBO-diploma



23-02-2007, 14:19
-















Weet iemand van jullie misschien waar ik zou kunnen werken als ik insha'Allah me MBO-diploma op zak heb..

ik doe n administratief juridische opleiding niveay 4...

en ik heb absoluut geen zin om door te studeren ben t zat...

23-02-2007, 15:02


Bank? een of andere verzekeringsmaatschappij?

23-02-2007, 15:14
hmm oke maar er gelden bij een bank toch meestal kledingvoorschriften..??

23-02-2007, 15:26

Citaat door mocroladii:
hmm oke maar er gelden bij een bank toch meestal kledingvoorschriften..??


ja hoezo?

23-02-2007, 15:54


ik wil liever me eigen kledingstijl behouden

23-02-2007, 16:11

Citaat door Vietnam:
beter ga je verder studeren anders verdien je denk k gewoon als een niet studerende met je mbo




nee man wollah mijn motivatie is weg
heb geen zin in al die stress van studeren enzo kwil geld verdienen

23-02-2007, 16:23

Citaat door Vietnam:
geld is makkelijk ...als je goed kan pokeren valt er veel geld te verdienen op http://www.pokerstars.com 5000 euro per maand als je geluk heb



pokeren doe ik niet aan

23-02-2007, 16:31
tuurlijk is dat mogelijk...ken zelfs mensen die met een vbo al verkzaam zijn..
en die verdienen echt niet slechttt!! je moet gewoon het geluk hebben en er achter aan gaan....zoveel mogelijk solliciteren!!! tot dat je word aangenomen.

23-02-2007, 16:37
oke ja dat begrijp ik maar ja ik ben nu al beetje bezig (loop namelijk nog stage en ik kan hier niet blijven werken helaas )

maar hoe kan je het best solliciteren dat je indruk maakt:
telefoon, brief of email..

ennehm ik woon in n boerengat... dat maakt de kans nog kleiner...

23-02-2007, 16:47

Citaat door mocroladii:
oke ja dat begrijp ik maar ja ik ben nu al beetje bezig (loop namelijk nog stage en ik kan hier niet blijven werken helaas )

maar hoe kan je het best solliciteren dat je indruk maakt:
telefoon, brief of email..

ennehm ik woon in n boerengat... dat maakt de kans nog kleiner...


LANGSGAAN!!! BLUFFEN!! METEEN BINNENSTAPPEN...vragen of ze nog mensen nodig hebben
want door de tel of mail of brief kunnen ze spelen...je laten wachten of direct afwijzen...

23-02-2007, 16:49

Citaat door casaconnect:
LANGSGAAN!!! BLUFFEN!! METEEN BINNENSTAPPEN...vragen of ze nog mensen nodig hebben
want door de tel of mail of brief kunnen ze spelen...je laten wachten of direct afwijzen...


Precies...zo hoort het ook

23-02-2007, 17:17
Als ik jou was..lieverd..zou ik gewoon doorstuderen dan heb je zeker kans op een baan..en is de kans ook groter dat je wordt aanmgenomen....en je gaat meer verdienen tegenwoordig zoeken ze alleen maar mensen met een hoge diploma...onze marokkanen maken al weinig kans op werk....en als ze mbo hebben helemaal(bij wijze van spreken)Dus meid zet hem op...en niet opgeven..!!

Heb je geen zin..maak zin..

Allahie3awnek...lieverd..

23-02-2007, 21:17



Citaat door casaconnect:
LANGSGAAN!!! BLUFFEN!! METEEN BINNENSTAPPEN...vragen of ze nog mensen nodig hebben
want door de tel of mail of brief kunnen ze spelen...je laten wachten of direct afwijzen...


hmm duss ik moet bij elke bedrijf langsgaan..??
staat dat niet raar..

23-02-2007, 21:19

Citaat door nadoriiaa:
Als ik jou was..lieverd..zou ik gewoon doorstuderen dan heb je zeker kans op een baan..en is de kans ook groter dat je wordt aanmgenomen....en je gaat meer verdienen tegenwoordig zoeken ze alleen maar mensen met een hoge diploma...onze marokkanen maken al weinig kans op werk....en als ze mbo hebben helemaal(bij wijze van spreken)Dus meid zet hem op...en niet opgeven..!!

Heb je geen zin..maak zin..

Allahie3awnek...lieverd..



dank je wel schat..
maar ik wil t echt niet ik wil me bezig houden met andere dingen
ik heb nu eenmaal in me hoofd dat ik wil werken en hbo kost ook geld enzo